Tropheus Bilder (side 64)

Vibsi
idag kom modulene vi bestile på torsdag. De er nå siliconert på plass i det andre 720 liters karet. Der blir det moduler,argonittsand og 45 stk tropheus livua:D Ligger ut bilder etterhvert. Hvordan går det med racket stein arve?

joda det går sakte medn sikkert på fram. fått vann i brggr karene no etter vært da. kirzaene er flyttet over luangwaene blir de neste når karet er oppe og går skikkelig.

har gått litt sagte i det siste har vært litt vel mye jobbing så. men går på fram da.
Det høres bra ut. For å si som du pleier å si til meg: no må du ikke jobbe deg i hel.

Kristian: Modul O og H kjøpte vi. Ble Veldig fint,kan ligge ut bilder senere idag. Vi var på fest igår så Erik e ikke oppegående ennå hehe.
Da har vi kommet oss opp fra sofaen og tatt noen bilder. Canary cheeksene er helt vill for tiden. 5 hunner går nå med egg Fikk tatt noen bilder men ikke av beste kvalitet desverre..
her er modulene ferdig siliconert. Vi skal male bakveggen sort så det blir litt mer 3d følelse. Litt dårlige bilder her og men kom ikke på stor nok avstand..
Vi hadde som sagt to hesteneser som var et par, Plutselig var hunnen borte,så vi trodde hun var død. Nå over en mnd etter dukket hun plutselig opp igjen!! Men fikk jo litt sjokk når vi så hvordan hun så ut.......
Men hun har det helt fint ser det ut for. Hun har lekt med hannen, og spiser godt så vi lar hun bare få være der. Kommer halen til å vokse ut igjen?
Skaden er hel ved haleroten da tror jeg neppe halen vil vokse ut igjen. Det er fine som kan vokse ut ved skade ikke selve halen.
Vibsi
Da har vi kommet oss opp fra sofaen og tatt noen bilder. Canary cheeksene er helt vill for tiden. 5 hunner går nå med egg :) Fikk tatt noen bilder men ikke av beste kvalitet desverre..

Det er visst god mat og godt stell hos meg!
den ene luangwaen har hatt bebiser no litt vel lenge i munnen. og skal flytte dem over i racken igjen no. og lurer på og ta hu over først og strippe hun mens hu er alene i karet slik at yngelen får gjemt seg før de andre kommer over. er dette dumt eller? trenger fort svar
saffen
den ene luangwaen har hatt bebiser no litt vel lenge i munnen. og skal flytte dem over i racken igjen no. og lurer på og ta hu over først og strippe hun mens hu er alene i karet slik at yngelen får gjemt seg før de andre kommer over. er dette dumt eller? trenger fort svar

Det er ikke dumt å gjøre det hvis du har tenkt å ha yngel i samme kar og tyggende hun er moden for tømming. Du er klar over at en del av yngel kan bli spist.
har dere masse gjemmesteder så har jo yngelen god sjanse for å overleve. Kalksteinen med hull er den beste yngel steinen Vi hadde så lite frafall på kirizayngelen at vi ikke merket det engang.
hun er strippet og ut kom det 11 yngel. slapp hu først oppi nye karet og strippet hu der. og lot dem få gjemme seg litt før men de andre kom. men vet at noen er røket til dessverre. håper no at så mange som mulig vil klare seg.

joda badat vet at de blit jaktet på.

vibsi har lagtoppi stein med hull i og var endel gjemme steder fra før av.

men 10-11 yngel det må no være bra det da. selv om nok noen røk til. men er no enda en som går med egg så

Da er racken befolket/befisket.

rote rommet er nå gjort om til akvarie rom. nesten da iallefall. er 4 kar der no. men har ett 180l som vi ikke helt vet hva vi vil ha oppi der enda da. noen tips?

frontosa er bestilt og kan da nok sendes i morgen tenker jeg weeeee...

tenker oss at leptosomene får gå sammen med frontosaene. ....

skal legge inn bilder når det har klarnet opp i karene. og all fisk har slått seg til ro og funnet sin plass.
Hadde eg hatt en 180 liter stående så hadde eg kjøpt meg noen kule sneglehuslekere(stappersii eller occelatus) og noen caudopunctatus
saffen
tenker oss at leptosomene får gå sammen med frontosaene. ....

Du vet hva Frontosaenes naturlige føde er?
V&E, akvariet ser bedre ut en noen gang! Skal dere male bakruten sort?
Kristian Hennig
V&E, akvariet ser bedre ut en noen gang! Skal dere male bakruten sort?

Jepp tenkte å gjøre det imorgen. Karet skal også bygges inn i veggen Har fått en hqi lystopp av min bror. Så tror dette blir bra!!
Vibsi
[QUOTE=Kristian Hennig]V&E, akvariet ser bedre ut en noen gang! Skal dere male bakruten sort?

Jepp tenkte å gjøre det imorgen. Karet skal også bygges inn i veggen Har fått en hqi lystopp av min bror. Så tror dette blir bra!!

Ingenting er bedre enn hqi spør du meg singel lampe eller?

På onsdag kommer moshiene mine!!

denne lampen er det. Kommer til å bruke det lille t5 armaturet fra deg i tillegg sikkert..
Kristian Hennig
[QUOTE=Vibsi][QUOTE=Kristian Hennig]V&E, akvariet ser bedre ut en noen gang! Skal dere male bakruten sort?

Ingenting er bedre enn hqi spør du meg singel lampe eller?

På onsdag kommer moshiene mine!!
spennende da!! Tenker du gleder deg. Når blir det nye tropheus da? Og hvilke?
Vibsi
[URLBLOCK1] denne lampen er det. Kommer til å bruke det lille t5 armaturet fra deg i tillegg sikkert..

Hvorfor det?! Den lampa der holder i massevis! Massevis! Blir et sinnsykt bra akvarie, det er jeg sikker på! En ide kan være og dekke til over modulene, så det er litt skygge i de innerste 5 cm, det kommer til å se mye mer naturlig ut!
[External Image]
Rogers red cheeks
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Gradin
Reklame for plussmedlemskap