Tropheus tråd (side 66)

Takk for gode svar, er enig i at karet er for lite. (Fikk en uheldig sprekk i et 540 ltr kar ) .
Synes også at 350ltr. er litt lite for 25stk. troffer og etterhvert.
Nå vet jeg ihvertfall hvorfor jeg ikke ser Frontosaene.
Da er det kun et alternativ, flere og større kar.....
pembaene har det nok fint i karet de. 350 går fint til 25 stk. men ville funnet en løsning med frontosaene veldig fort.
du sier du har mye luft i vannet også. frontosa skal ikke ha mye luft i vannet, dette kan føre til sykdomen float, det ligger i ordet fisken ligger bare og flyter i overflaten pga luft i magen, frontosa har ikke svømmeblære som andre fisker og er avhengi av null luft i magen. 350 literen dine er helt utmerket til rundt 25 til 30 stk voksne troffer
Kasakalawene jeg tok livet av i min troffestart..
[External Image]
ja da var planlegging i gang til neste fiskemotak
pembane våre tar av fortiden sikkert 10 til 15 med egg, se om noen overlever lagt i 35 kg hullstein så de skulle nå holde for noen.
fange de opp og strippe de, nei det er umulig er over 70 stk i 660 liter med moduler og det hele så det blir veldig vanskelig

ellers så har vi en sinsykt fin gruppe med simochromis som dsv må vike litt plass, store fine hanner på 16 cm 4 stk og hu fisken er litt mindre men er i fin str. meget flotte eksemplarer

hei magnar gleder du deg til de blir slike
holder på og bli banan her, slutten på influensa og midt i løpetiden, piping hele forbanna tiden stakkars gutt han kan jo ikke noe for dette han, så må ta meg skikkelig i nakken de siste 48 timene nå så er det over. heldigvis holder han fred på natta da får han ligge ved døren på rommet vårt. eneste måte og få han til å slutte og pipe, så naturen er brutal. 5 dager uten mat bare så vidt han drikker, tenk troffer noen går uten mat i nesten 5 uker. naturen kan være brutal, enkelte fisker dør jo for og føre arten videre.
KristianH
Kasakalawene jeg tok livet av i min troffestart.. [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/13023_090827200152_1.jpg[/IMG]

Du kristian,du Kristian.
Du kan få en voksen mann til å gråte)
Det kan du si..
Lenge lever Roger & Kristian.
Takk til dere to at jeg blir en Tropheusholder.

Just så "romantisk" dere to har blitt nå!
Den siden er for ungdommer med klare syn.
badat
Lenge lever Roger & Kristian. Takk til dere to at jeg blir en Tropheusholder. Just så "romantisk" dere to har blitt nå! Den siden er for ungdommer med klare syn.

Driver og mekker nå!!!!
Det er ikke så lett det her,, Sitter og myser selv
Det nå være en grunn at du elsker sp. black?!
Hehe.. det er definitivt favoritten ja

Roger: Mobilen min streika, så vi tar det vidre pr mail..

www.tropheus.org

Hvordan er teksten nå da gamlinger?
Kjør på mer konstast mellom bakgrunn farge og tekst.
KristianH
Hvordan er teksten nå da gamlinger?

Skaff deg en ny telefon.
Den du har har jo køddet siden du fikk den
Nå syns jeg den er god.
Personlig liker jeg fargekombinasjonen.
Syntes sida ser bra ut jeg!! Mer bilder

Noen som kan skaffe Kabimba? Ala Stiffe sin kvalitet på ciklider.se ?

http://www.ciklider.se/galleri/showphoto.php?photo=853
Jeg også liker fargene.. Har prøvd endel forskjellige kombinasjoner men falt på denne.. Gjort noen endringer i tekst etter tonje rettleste det

Kabimba = canary cheek = no problemo
Har ikke Erik og vibeke min gamle gruppe nå da?

Telefonen er over og ut i morgen, for da blir min nye telenorlåste portert Klokken 1148 tror jeg, så den holdt nesten ut!
badat
Kjør på mer konstast mellom bakgrunn farge og tekst.

Det er en funksjon i windows under tilbehør som heter forstørrelse.. Den er noe for deg badat
Nei de har solgt den hvis jeg ikke husker helt feil.. Får ikke solgt 540l min så da kan jeg jo likeså bruke den
Tilfeldig bekjentskap
© Day, Francis (1878) The Fishes of India. Volume 2
Reklame for plussmedlemskap