- Hjem
- Forum
- Bildetråder
- Tropheus Bilder (side 67)
Tropheus Bilder (side 67)
Postet 03.07.08 kl 22:53
Postet 03.07.08 kl 23:00
Postet 04.07.08 kl 01:29
Postet 04.07.08 kl 23:15
Postet 04.07.08 kl 23:32
Postet 04.07.08 kl 23:40
Postet 04.07.08 kl 23:46
Postet 04.07.08 kl 23:49
Postet 04.07.08 kl 23:54
Postet 04.07.08 kl 23:59
Vi er kvalifisert til og kalle oss tropheus nerder. så nå kommer det nye karet vårt til skue. vi mangler å male glasse sort samt plate inn bordet og lystoppen...
Denne konstruksjonen er så sterk at den holder minst 1000 troffer hahahaha
Men fra spøk til håv, bordet er konstruert for og tåle mange kg.
Så har vi testa HQI belysningen den var mega tøff.
Ble nesten solbrent av å se på.
Så fra å med i dag av, er ikke t8 og t5 velkommne her lenger
Denne konstruksjonen er så sterk at den holder minst 1000 troffer hahahaha
Men fra spøk til håv, bordet er konstruert for og tåle mange kg.
Så har vi testa HQI belysningen den var mega tøff.
Ble nesten solbrent av å se på.
Så fra å med i dag av, er ikke t8 og t5 velkommne her lenger
Postet 05.07.08 kl 01:00
Postet 05.07.08 kl 01:07
Postet 05.07.08 kl 01:11
Postet 05.07.08 kl 01:11
Postet 05.07.08 kl 01:14
Kristian HennigDen der holder nok ja! Takk for mms forresten, gikk tom for strøm så rakk ikke å svare.. Hqi er tingen, det er det ingen tvil om! Var det livuaene som skulle oppi der?
Yes 45 stk
Fått historien til livuaen i dag å de er vilde 100%
Kom til sverigei 2005, han her har også en gruppe med kala island yellow.
masse annet snaks!
han skal møte oss i danmark han kjenner vist carsten!
Postet 05.07.08 kl 01:18
Postet 05.07.08 kl 01:23
Jeg har i kveld hatt den totale fiaskoen i mitt hold av Tropheus.
Er fortiden på ferie og fikk nå i kveld beskjed fra fiskepasseren min, naboen, om at ALLE troffene mine er avgått med døden.
Han matet de sist på onsdag og da var alt vel, men da han kom inn nå i kveld så var alt bare død og elendighet.
Den sansynlige årsaken er overoppheting av karene.
Karene mine står på loftet som blir ganske så varmt på fine sommerdager, og de siste dagene har jo vært veldig varme i Stavanger.
Fa.. i he..... dette kostet noen lapper ja.
32 stk Fiery Fry, også disse som det er så få av i landet av da.
18 stk Ikola VF Store
25 stk Ilangi
+ 3 hesteneser
Det jeg da har igjen er 12 stk Chaitika i et kar som står på rommet til guttungen, lenger nede i huset, der er det normale temperature selv på sommeren.
Nei dette blei bare triste greier, vet ikke helt hva som kommer til og skje på fiskefronten i frentiden nå. Har mest lyst til grine og legge hele dritten på hylla for godt nå.
Er fortiden på ferie og fikk nå i kveld beskjed fra fiskepasseren min, naboen, om at ALLE troffene mine er avgått med døden.
Han matet de sist på onsdag og da var alt vel, men da han kom inn nå i kveld så var alt bare død og elendighet.
Den sansynlige årsaken er overoppheting av karene.
Karene mine står på loftet som blir ganske så varmt på fine sommerdager, og de siste dagene har jo vært veldig varme i Stavanger.
Fa.. i he..... dette kostet noen lapper ja.
32 stk Fiery Fry, også disse som det er så få av i landet av da.
18 stk Ikola VF Store
25 stk Ilangi
+ 3 hesteneser
Det jeg da har igjen er 12 stk Chaitika i et kar som står på rommet til guttungen, lenger nede i huset, der er det normale temperature selv på sommeren.
Nei dette blei bare triste greier, vet ikke helt hva som kommer til og skje på fiskefronten i frentiden nå. Har mest lyst til grine og legge hele dritten på hylla for godt nå.
Postet 06.07.08 kl 00:12
Postet 06.07.08 kl 00:32
Heisann, lenge siden jeg postet i denne tråden. Stigger jeg kan ikke annet enn å føle med deg, har hatt en liten "down" periode selv her hjemme hvor jeg har fått sykdom i samtlige kar. Det resulterte i at hele mine grupper med pemba, kirsebær og demasoni "gikk åt skogen". Mistenker at det var kranvannet som var den store synderen da det gikk ganske fort etter et vannbytte for en måneds tid siden. Det er i slike stunder man tar seg tid til å tenke seg om, og vurderer om det virkelig er vært det hele. Og svaret jeg gav meg selv var JA, så nå har jeg igjen vært hos Kent og hentet meg en ny gruppe med pemba på 30 stk. Disse skal være selektiv avlede, hvor dyrene faktisk har en mye mer jevnere brede på båndene enn min tidligere gruppe. Så dette virker lovende. Krysse fingrene...
Jeg er ikke den store fotografen, så dere får takke med en liten film med den nye gruppa.
Jeg er ikke den store fotografen, så dere får takke med en liten film med den nye gruppa.
Postet 06.07.08 kl 11:27
Endret: 06.07.08 kl 11:29