Mange bøtter vann.. (side 67)

Gøy med overtid ja ;P
Her kjørte jeg meg fast to ganger på 100m idag morges og ble derfor nesten 2 timer for sen på jobb. Snø er gøy, vel iallefal så lenge man klarer og ta seg fram på den. Så nå har jeg parkert langt unna, slik at jeg klarer å komme meg på jobb imorgen. Ser at klokka er blitt leggetid, trodde den var 10 eller no jeg :S
jaja. blir helt rar og dårlig når jeg spiser, en penn har bukvannssott, en annen ser ut til å ha fått sopp etter en veskebyll som sprakk, overtid på jobben og den halvmeteren med snø har blitt 30 cm slaps. jippi.
Life is great :S
Måtte overnatte hos eksen inatt jeg da, siden jeg ikke turte begi meg ut på det føret som er nå. Bilen hopper og spretter verre enn en kenguru på speed, livende redd for å havne i grøfta igjen, begynner å bli ganske lei av det nå
jaja. overtid imorgen.

så til corykaret mitt nå nylig... og det skummer o_O nå har jeg medisinert med esha 200, men det skal da ikke bli SKUM for det o.o;
Brukt Zalo igjen nå du vet du :P
morroklumpen du :p

ble ingen overtid, da jeg har følt meg kvalm siden klokka 6:30 i morges.. og er det fremdeles. jjippi.
fremdeles dårlig, så kvalm at det å ligge er en dårlig ide. så da har jeg funnet joggebukse, morgenkåpe og tatt med med pute og dyne ut på skrivepulten. funket hvertfall da jeg døste av tidligere i kveld. alarmen står på, så da er det opp 5:45 for å komme seg på jobb.
*erta berta* blir nesten aldri syk lenger jeg, skifter diarebleier og går oppi unger som snufser og snørrer dagen lang, men jeg blir ikke smittet. Deilig å være tilbake i go gammel form.
EGENTLIG så blir jeg sjelden sjuk. men nå har jeg jo nettopp vært på pencillin, og generellt hatt en dårlig høst. slitsomt. skal bruke helga på å prøve å komme meg, og teste ut en ph buffer. skal fange de siste venusynglene og bruke det karet der.
Kanskje du skulle begynt å jobbe i barnehage du og Susanne?
har gjort det, og ønsker meg ikke tilbake. er ikke sååå flink med unger eller foreldre :p
Okej :P Det visste jeg ikke.
begynner å bli en stund siden nå.. 4 år faktisk. utplassert i 6 mnd via aetat :p
her er "zalo" boblene til kjetil- altså skummet i s.a. karet. det ble borte dagen etter, litt er det til tider men ikke sååå mye...

[External Image]

[External Image]


prinsesse bolla er ikke så mye bolle lengre. og godt er det. nå må hun fighte mer om maten, men ser henne sjelden ved matfatet..
[External Image]
Kampfiskene lager sånne bobler :p
men jeg hard da for svarte ingen kampfisk, eller skumredelagende fisk i det hele tatt... corydoras, ei sugemalle og en gruppe tetra i det karet :p
De sugemallene dine lager skumreder
gjør dem ikke så, de bruker huler og rør... dessuten er det hannen som passer egga, og jeg har bare ei jente ^^
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap