Tropheus tråd (side 67)

Så å si alle canary cheek kommer fra Pierre Brichard i burundi som sjøodlede. Kvaliteten er veldig jevn og god
canaryene går til en i bergen

kenneth ikke rart du ikke får solgt karet ditt du skal jo ha alt formye for det hehehehe sette ned prisne litt kanskje, helt nytt kar 530 akvastabil koster 3800 i bergen.
Kenneth Østby
Nei de har solgt den hvis jeg ikke husker helt feil.. Får ikke solgt 540l min så da kan jeg jo likeså bruke den :D

Hvorfor i all verden skal du selge akvarier så lenge de er tette
og du kan ha tropheuser i dem?
noen som har annet enn pestsnegler i karene sine? som rydder litt?
Egentlig manko på plass, og syntes egentlig ikke 4500 til 4000 kr er så ille pris, med tanke på pumper, bakgrunn og sand etc etc.. Men da finner jeg nok en plass å sette det på!

Men ser jo hvor du vil hen Roger... ;=)
får du finne deg en større plass og bo
hvordan går det med bobsene
henter det for 2000
De går det fint med, de farger ut for fullt om ikke lenge, litt omrokkeringer i rang men det går bra ser det ut som, alle ser ut til å trives stort! muligens ei som tygger men litt vanskelig å se enda.

hehe, 2 lapper... nesten det du bruker i bensin tur/retur jo :P
caddyen bruker 0,5 på mila kjører turetur oslo på 800kr men BMW den sluker fint literne pluss litt til for lyden på den
Vibsi
caddyen bruker 0,5 på mila:-) kjører turetur oslo på 800kr:-) men BMW den sluker fint literne pluss litt til for lyden på den:-)

hehe bmw du kaller den der trallen din mohaaaaa.

trewene har fått yngel... 2 er kommet ut. men hun har flere men hun vil ikke sleppe dem når hun blir strippet.... weeee
stilig håper de overlever.....
har 3 stk helt alene i 112 literen så satser på at de vokser seg store.. er jo litt arti da ja...

btw kristian hvordan gikk det med den bestillingen min? gikk det greit?
skjønner, ikke så greit for saffen når han ikke kan telle 3 blir fort til 10 når du ikke har så peiling på tall......... hahahaha mohahhhhhhah
rolig no frøken kjepphøy..... den ble strippet igjen da når jeg tok meg en bitte liten høneblund da... så var 3 men kom 7 til så æadabæda mohaaaaa
Noen av dere som har vært borti avføring, type GRØNN? Ikke knall grønn men svak grønn liksom... bærnsten gruppa mi driter grønt om dagen, alle er kjappe som fan, spiser og alt skal være bra! Men det er grønn møkk, clues anyone?

Kenneth
alle våre fisker bæsjer grønt. Vi forer stort sett med osi så det er derfor.
Har de fått nytt fôr?
Nei forer fortsatt med OSI, fikk nytt fra Unimati på fredagen som var... Kanskje det bare var at den var helt fersk... hehe!

Mulig det er dumt spm. men ungfiska jeg henta hos Roger (bærnstenene) altså har spist helt sykelig feite og store, men det er ikke slik at de kan spise seg ihjel eller? Fordi noen ser "nesten" ut til å sprenge altså ( ikke noe sott)
Må nok skaffe en sirkulasjonspumpe til i karet så de får trimma av seg noe fett!!

Problemet med overforing Kenneth er at de kan få forstoppelse og dermed få den stygge soten!
Kan umulig være det, mater 2-3 ganger om dagen da jeg ikke har tid til mere!
Jeg er enig med V her at det er spirulina som gjør at deres avføring er grønn. Det ser vi tydelig på nye viltfanget troffer, deres avføring er enda mørkere grønn. Ellers så vær litt obs, for mye spirulina kan føre til at fiskene blir mørkere i farge, enkelt kan få svarte flekker på kroppen. OSI hver 3. gang er bra.
Tilfeldig bekjentskap
© Andreas Bjørvik
Reklame for plussmedlemskap