Sissis våte drømmer (side 68)

Hehe det er bra. Syns det var en knall idé jeg men nå er det natta...blir vel å drømme om Habrosus i plastboks, med hjemme- modifisert sigaretttenner filter og to unger i baksetet som lurer på når vi er fremme:O God natt
Sissimor
Gjett om [URLBLOCK1] frister da! Større bopel nå!!! *gremmes*


Jeg har sett akkurat det karet "live". Jeg kjøpte 325´n av samme fyr.
Ganske spesielle mål på den 500-literen. Forholdsvis lav høyde og stor dybde.
Hørte jeg et kjempe mallekar?
Nå må du ikke friste meg enda mer da Blippblopp...
Hadde jeg bare hatt bil... Men det har jo du, sissi, har du ikke? Det virker jo som et finfint kar
Inaktiv bruker
Hadde man ikke bod så forbaska langt unna... :O
Heldig den som henter den der!
Jeg har vel tilgang på bil, men er definitivt ikke kjørbar, så du må nok få hjelp av noen andre Siande... Veldig fint kar da, for den som har plass til slike store ting...
Tenkte mer at da hadde du ikke det hinderet å overkomme Jeg får ikke lov til å ha flere kar, verken av samboer eller husvert.
Sorg og glede Trollskogen...
Til frokost i dag kom en blek og forsiktig Henning Honninggurami uten sin frue Gurine. Hun kom til kvelds i går, så dette er rart. Lette etter henne overalt i karet, men fant henne ikke! Så da må jeg bare anta at hun ligger død innunder/innimellom et sted jeg ikke finner henne...

Så over til gleden; mens jeg kikket etter henne, registrerte jeg noe sand som rørte på seg, og ved en nærmere titt så jeg det; en cory-yngel! Ganske så fersk, ca 6 mm lang. Jeg ble så glad, og fulgte den lenge med blikket. Der var det jammen en til! Litt større denne, ca 1 cm, med mer tydelig cory-fasong. Så jeg må juble litt for meg selv her, selv om Henning trolig har blitt enkemann igjen. Er de venezuelanus eller tukano tro?
Så moro med cory-yngel! Gratulerer så mye med de små
Grattis med corybebbiser :oD

Synd med honningdamen. Er de veldig sarte av seg?
Så morsomt at du har fått Cory yngel
Er helt vidunderlig med disse mini-barter`ne, og jeg har sett begge to igjen flere ganger. Regner med jeg kommer til å bo forran det karet i dagene fremover ;D

Honningguramier er vel litt skjøre ja Cara79, men skal være sterkere dvergene. Dette er den tredje damen Henning mister, uten at jeg noen gang har oppdaget noe galt med de, og ikke finner jeg de igjen heller. Henning er den ultimate gentleman, så det er ikke hans skyld. Men de leker i ett sett, så kanskje det er eggproduksjonen som sliter dem ut?
Se hvem som ville ha myggisser i trollskogen:
Gurine honningurami er ikke død alikevel! Hvor har hun gjemt seg de siste 2 døgnene tro?
[External Image]
Liten cory-yngel strever med stooor mat. Den gav opp til slutt...
[External Image]
Har lest en del diskusjoner om ottoer er rent herbivore, og jeg må si att jeg tviler etter å ha sett dette...
[External Image]
Også tukanoene vil ha...
[External Image]
Så bra at hun kom tilrette igjen! Er litt misunnelig på de pygmeguramiene du har kjøpt altså - må skaffe meg noen sånne etterhvert.

Morsomt å lese om egg og yngel! Lykke til med dem!
Plussmedlem
Skjønne sjeldenheter de tukanoene, Sissimor
Krysser jo fingrene for at de 2 ynglene oppi der er tukano! Men de er nok ganske sikkert venezuelanus
Plussmedlem
Oyoy, ja, fikk visst ikke med meg det innlegget lenger oppe. Kult! Vi kan jo håpe at det er tukano! Har du sett lek på noen av artene?
Har sett masse virring og flørting på alle artene mine jeg, men kun habrosusene jeg har sett egg hos. Ble borte de også da...
pussig, jeg tenkte akkurat på det samme ang om ottoene vil spise kjøtt om de blir tilbudt! her har du jo et solid bildebevis!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap