Mange bøtter vann.. (side 69)

fremdeles litt lys da :p
[External Image]

up up and awayyyyy!
[External Image]
Fint med det "teppet" med planter øverst
kommer det noe særlig lys igjennom der da?
utrolig nok, ja Oo. ikke skarpt selvfølgelig, men det er ikke mørkt
Mine planter bare dør de, får lissom ikke til flyteplanter jeg
Galemor
Jeg har bare fått tatt det flotte bildet av pangioen med skilpaddemønster, det er så øyet blir stort og vått når jeg ser på det. Et virkelig blinkskudd, skal se om det kan bli tatt opp i basen :D


Det var flott! Men beskjær bildet litt til, slik at ikke så mye av sanden og tingene rundt er med i bildet.

Det var en skikkelig stillig type kuhli-ål det der! Har ikke sett sånn før, og jeg likte den - jeg som egentlig har litt fobi mot ålelignende kryp i akvariet :p
He he skulle gjerne beskjært bilde, hadde jeg bare vist hvordan o_O
Har du originalen, som ikke er krympet ?
Jeg har beskåret bildet her, men siden det var så lite i utgangspunktet, ble det veldig smått. Det hadde vært bedre å ha originalstørrelsen å jobbe med Hvis du har den, kan du sende meg den på email.

Her er bildet i beskåret versjon:
[External Image]


Her er originalbildet ditt.
Som du ser på bildet ovenfor når man sammenligner, kommer liksom fisken mer i fokus med beskjæring.
[External Image]
Glemte bildet da, suppehue meg...

*sukk* vil ha sånne kuhlier jeg :p


og baby sånne:p
[External Image]
Galemor
Mine planter bare dør de, får lissom ikke til flyteplanter jeg :(

prøv andemat, jeg fikk det tilfeldig med noen planter, brukte laaang tid på å bli kvitt de, de vokste og ble så mange at de begynte å vokse oppå hverandre :P


men hvordan er det du tar bildene sanne? det virket som veldig bra kvalitet på bilde. hvilke kamera bruker du? og bruker du med eller uten blitz?? de er hvertfall driit fine.
anne greier å drepe ann(d)emat og hun :p

jeg bruker et canon eos 450d med 60mm macrolinse for det meste. både auto og manuell fokus, noen ganger med stativ og andre ganger håndholdt, nesten alltid blitz. unntaket blir oversiktsbilder av ckameraet, da blir det som regel landskapsmodus istedenfor makro.
blir en del opprydding i photoshop uansett, men prøver å ikke fikse for mye
Hos meg dør vasspesten hele tia :P Mens javabregnene klarer seg bra.
joda, greid å kverke vasspest jeg og :p men blyxaen ser ut til å trives greit, selv om den er grønn og ikke rødbrun grunnet for lite lys :p
mona o
Glemte bildet da, suppehue meg...


Så flott, bildet er forminsket for å få det inn på af. Er tatt med canon 450 og aner ikke hvilken strls det er i når jeg da laster det over på pc`n. Veldig lite teknisk når det gjelder sånne ting, er vel bare det at jeg ikke har lært det ennå.
Sliter oxo med ipoden, det som er lastet på ipoden og det på pc`n er lagret på forskjellig navn. Slettet derfor det på pc`n og nå får jeg ikke lagret det på nytt, argh :P Skulle lissom ha fått lagt inn litt mer musikk på ipoden.

Her lever de fleste planter greit, men flyteplanter har det med å dø ut, kan være at jeg ikke har nok næring i vannet.
Var en stund jeg hadde mye andemat, måtte til og med ta ut ved hvert vannbytte, men plutselig bare ble de borte og hakke hatt det igjen.
ja, 64 litern min har jeg tatt ut ei neve planter hver dag nå, neste dag er det like fullt. ligger nærmest i 2 lag nå :p


et par goby bilder til, så blir det noen coryer. lurer forresten om det er mulig å tracke gobiene mine, altså sånn at jeg kan finne ut når den eventuellt blir beskrevet..

[External Image]

[External Image]
Du er virkelig blitt rå på å ta bilder, Sanne! Håper du sparer noen fine goby-bilder til fotokonkurransen. Jeg sukker rett og slett av ren glede når jeg ser bilder av den. Den er bare sååå fiiin!
joda, de aller beste sparer jeg vettu
jeg har lastet de opp andre steder, men ikke her på af. venter bare på at det skal bli søndag nå :p

... må bare finne ut hvilket av de bildene jeg skal bruke :p
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap