Tropheus tråd (side 69)

Hvor stor er leiligheten din? 450 w lys gir mye varme..
saffen
ja var en nice price på den nemlig... så hadde jo vært supert om du hadde hatt muligheten til og svippe innom og hente den da når du er forbi. hørt om jeg ikke kunne få nr til han så kan du evt ringe når du vet når du kommer forbi evt? så kunne jo kanskje da vibsi og evolutin ta den med seg hjem da? *glize*

Finder's keeper, så når eg først har fått den i bilen så reiser den sef til austmarka zoo..
neida, går nok sikkert fint det. Men vet ennå ikke hvordan vi gjør det neste helg. Enten må vi få hundepass så vi kan kjøre ned tur-retur, eller så tar vi med vognen og ele sulamitten og blir der hele helgen. Vi får se..Skal ikke dere til oslo da?
Vidar Alfei
[QUOTE=saffen]så kunne jo kanskje da vibsi og evolutin ta den med seg hjem da? *glize*

Eller slippe av Tanganyikaålen i Lærdal så kunne jeg tatt den med hjem. :p Du er ikke enig i det sant Saff? hehe...

Tanganyikaålen (Mastacembelus ellipsifer) er en stillig skapning!

haha ja var redd for det ja.. mohaaaa Aethiomastacembelus elipsifer

hmm syns erik snakket om fam camping.. på hamar . jaja vi ser. håper det ordner seg da. jo vi skal til oslo men reiser med fly og er oppe med haraldsvangen vet ikke hvor det blir i peoferien der øst på da. vet bare at det er en halv time fra gardemoen.
KristianH
Hvor stor er leiligheten din? 450 w lys gir mye varme..

Rundt 45-50 kvadrat, merker bare med denne ene HQI at det blir varmt.

Så tror nok det beste er T5 i reolen, men i og med at søkefunksjonen fungerer dårlig her på forumet så spør jeg dere hvilke lysrør dere ville valgt til reolen?

Den skal romme Tropheus i alle 250 literene.
Da er vel svareit greit saffen; 6-7 cm lelupi er klare til deg.. var visst jettefina
saffen
haha ja var redd for det ja.. :) mohaaaa Aethiomastacembelus elipsifer

Kulere denne typen med striper enn den vanlige.
hmmm vidar lurer på hvilke fisk dette er

[External Image]

[External Image]
Nice Vibsi!

F... jeg vil også ha denne typen... :p
tror nok det blir litt heavy med hqi i reol. Du kommer til å få overgrodde kar ganske fort. Pluss at du vil få problemer med å holde det kaldt nok. Hadde gått for t5, og lysrør etter fargen på fisken. Red cheeks er flotte under sylvania aquastar
Har nok konkludert med at HQI i reol ikke er det jeg kommer til å gjøre. Så da blir det å finne noen T5 armaturer som er bra.

Hvor kjøper dere T5 rør?
kjøper stort sett på midtun t5 er dyre uansett hvor jeg går syns jeg
"page not found" på linken din Kristian..
Her er linken til Kristian... fikset den jeg!

Har selv handlet en del hos denne butikken og kan anbefales til dere andre...
Endelig
Hei hei alle sammen..
Nå har jeg endelig fått tropheus jeg også.. Var hos Magnar i går og henta 24 ilangi yngel, så nå sitter jeg time etter time å ser på de..

Det har vært gøy å lese alt dere har skrevet.. Veldig lærerikt for sånne "grønne" som meg..
Tusen takk til dere alle..

Får vel se om jeg får kommet med noen bilder etterhvert, men ikke forvent for mye da ettersom jeg ikke er flink til å ta bilder..
Gratulerer me tropheus, og velkommen på tråden Her er det bare å spørre i vei så skal vi prøve å hjelpe så godt som mulig! Venter i spenning på bilder
Takk Takk..
Morro å sitte å se på de gærne fiskene.. I 100 hele tiden..
grattis med nye fisker..
Gratulerer....
Jeg ser du velger fra øverste hylle med en gang

Roger
Takker..
Ja skal man ha tropheus så skal man ha tropheus..
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap