Åssen tatto har du? (side 7)

Torjus Knutsen
Er det roskildearmband jeg ser der? ;D

Nope et TG bånd
DENNE tatoveringen synes jeg noen her burde ta! :-))
Denne linken fikk jeg av faren min. Merkelig nok

Men dette er en tatovering som skaper oppstuss når du går på stranda, garantert!!

*he-he*
Jeg har sånn tatovering, som følger med Donald Duck bladene. Sønnen min satte det på meg. Den syntes jeg var fin, for den kan vaskes vekk!!! Det jeg eventuellt syntes var fint i 20 åra, tror jeg ikke er så attraktivt i 50-60 åra. Så da er Donald Duck varianten bra nok i masse vis for meg. Jeg jobber i sammen med folk, som skammer seg over sine tatoveringer i dag. De fikk de, da de jobbet på sjøen, for lenge siden. Jeg har sett dem, og det ser jo ikke noe særlig ut i dag. Så jeg står over.
mine :)
Har pr.d.d 7 tattoveringer jeg å er like glad i dem alle... Har 3 tribals,en sort rose,2 kinesiske tegn, og en med for bokstaver nsker meg flere
Mimmi
Har pr.d.d 7 tattoveringer jeg :) å er like glad i dem alle... Har 3 tribals,en sort rose,2 kinesiske tegn, og en med for bokstaver:) nsker meg flere :)

Jøss!! de var jo kjempefine Mimmi. Det var ikke min mening å si noe stygt om tatoveringer, så er det sagt. Det jeg tenker på, er når det har gått mange år. Og da tenker jeg på 30-40 år.Hva sier du da? Hva betyr dine tatoveringer da? Kansje det er noe helt annet som er populært da? Men det kan du ikke svar på nå. Så det får du se, når den tid kommer. Å fjærne tatoveringer, er ingen enkel sak, og det koster også. Stygt blir det og. Men, det var bare min tanke, jeg vasker dem bare av . Der er Donald Duck fin.
hehe folk må jo få lov til å ha sin mening om dette
Mine betyr kjærlighet og ekstase (kinesiske tegna )
De andre er jo bare mønster og dette blir ikke umoderne så lenge jeg lever iallefall
Men kan hende jeg ikke er så glad i dem om 30 år da, men men da sitter sikkert nesten alle på min alder med en tatto eller to

Så har jeg penger blir det fler på min kropp... Me loves fish and tatto
Mimmi
Har pr.d.d 7 tattoveringer jeg :) å er like glad i dem alle... Har 3 tribals,en sort rose,2 kinesiske tegn, og en med for bokstaver:) nsker meg flere :)
Der er den store på leggen helt ny, derfor den ikke ser så bra ut
Kjempe greier Mimmi . Jeg ser jo ikke hele deg, men du kler dem sikkert helt greit. Fine er dem. Jeg ser du nevner Gjøvik i din avatar. Jeg har faktisk familie i Gjøvik. Kansje jeg skulle se om jeg kunne finne noe akvarie sand, i traktene rundt der. Det er jo så fint på Gjøvik
Jeg har ingen ting, og det får jeg heller ikke før jeg har flyttet ut...
Men jeg er ikke en gang sikker på om jeg vil ha men har en smule lyst...
I hvertfall vis alt er greit for meg så vil jeg ha en liten skorpion i korsryggen, siden jeg skal jo ha den resten av livet og da må det være noe som jeg enten liker eller noe sånt hele livet og da siden jeg er skorpion og jeg liker at jeg er det og liker den figuren vil jeg ha det.
Og i korsryggen vil jeg ha fordi det er fint og fordi jeg kan sjule den når jeg blir voksen/gammel.
Men har hørt noe med at man ikke kan ta bedøvelse når man skal føde vis man tar den der...
Kan noen fortelle litt, er det nødvendig med bedøvelse da osv...
Dragon Flame: Det har jeg hørt at bare er tull. Man skal vel helst ikke stikke gjennom hud med tatto, men de klarer som regel helt fint å stikke utenom! Du trenger ikke ha heldekkende tattoo på hele korsryggen liksom.. Dessuten er det mer enn nok andre midler de kan dope deg ned på! Hehe.. Jeg har ihvertfall tatt sjansen.. Det går nok bra..
Det er epidural det er snakk om, og det stemmer at noen leger ikke vil stikke gjennom blekket. Hvorfor vet jeg faktisk ikke.

Men er det noe bar hud der de skal stikke kan de stikker der, men det er jo litt bestemt hvor de skal stikke, det er likksom ikke bare "i korsryggen et sted"

Hadde jeg vært deg ville jeg hørt med feks legen min, eller bare stukket innom en fødestue (eller hvor man nå finner leger som vet mer) og sjekket med de.
Bedre føre var!!

Og jeg tror kanskje man kan angre seg den dagen man ligger der og tigger etter epidural :P
Jeg har hørt om seksårstatoveringer. Er det bare noe jeg har hørt om, eller finnes og fungerer det? Fungerer på den måten at tatoveringen er borte etter seks år. Noen som vet, har eller har prøvd?
Tom tank
Kjempe greier Mimmi ;-). Jeg ser jo ikke hele deg, men du kler dem sikkert helt greit. Fine er dem. Jeg ser du nevner Gjøvik i din avatar. Jeg har faktisk familie i Gjøvik. Kansje jeg skulle se om jeg kunne finne noe akvarie sand, i traktene rundt der. Det er jo så fint på Gjøvik ;-)

Ja fin tpå Gjøvik, men savner telemark gitt.. Det er der jeg egentlig er fra heheh
Inaktiv bruker
Kristian
Jeg har hørt om seksårstatoveringer. Er det bare noe jeg har hørt om, eller finnes og fungerer det? Fungerer på den måten at tatoveringen er borte etter seks år. Noen som vet, har eller har prøvd?

Ja, det er noe som heter det. Har en slik selv, men vil ikke kalle det tattoo.. Det blir stygt, og det går ikke bort etter så og så mange år.. Du får stygge sorte flekker der den har vært når den begynner å forsvinne, og hos noen går aldri det sorte helt vekk (tenk på det dere andre som har slike)
Torjus Knutsen
Ja, det er noe som heter det. Har en slik selv, men vil ikke kalle det tattoo.. Det blir stygt, og det går ikke bort etter så og så mange år.. Du får stygge sorte flekker der den har vært når den begynner å forsvinne, og hos noen går aldri det sorte helt vekk (tenk på det dere andre som har slike) ;)

Det er godt å vite. Det blir nok ingen tatoveringer på meg!
MC Darup
Det er epidural det er snakk om, og det stemmer at noen leger ikke vil stikke gjennom blekket. Hvorfor vet jeg faktisk ikke. Men er det noe bar hud der de skal stikke kan de stikker der, men det er jo litt bestemt [I]hvor[/I] de skal stikke, det er likksom ikke bare "i korsryggen et sted" ;) Hadde jeg vært deg ville jeg hørt med feks legen min, eller bare stukket innom en fødestue (eller hvor man nå finner leger som vet mer) og sjekket med de. Bedre føre var!! :) Og jeg tror kanskje man kan angre seg den dagen man ligger der og tigger etter epidural :P

Det skal nå bare bli en liten en på meg, så bar hud håper jeg de finner, OM jeg skal ha tatto da...
Mimmi
Mine betyr kjærlighet og ekstase (kinesiske tegna )

Det sies jo at mange går rundt med kinesiske tegn som betyr ting som hurtigmat og apekatt, fordi ingen vet hva de betyr så må de jo stole på tatovøren :P
Jeg fikk min første tattovering i fjor; en snegl, bare svart omriss. Og i år har jeg planer om en drage i samme stilen; altså enkel og svart. Jeg har ganske lav smerteterskel, så jeg tør ikke ta noe med mer farger. Svart er dessuten safest. For meg er tattoveringer symboler for noe i livet, for min del overgang fra påstått kvinne til mann.
biXen
[QUOTE=Mimmi]Mine betyr kjærlighet og ekstase (kinesiske tegna )

Det sies jo at mange går rundt med kinesiske tegn som betyr ting som hurtigmat og apekatt, fordi ingen vet hva de betyr så må de jo stole på tatovøren :P

hehe det kan nok hende, men jeg fant min i en gammel kinesisk bok før jeg tok den Så min betyr nok det...

Fått mye pepper for den da, for ekstase\ecstasy er det samme
Jeg har en sol med stjernetegnet mitt i.
Den nest jeg skal ta skal være helt lik bare med stjernetgnet til min datter på den andre skulderen.
Gleder meg....
Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap