Hvilken Malle er din favoritt.? (side 7)

Hei, og takk for gratulasjonene.

L024 og L025 er to forskjellige arter, de er i utgangspunktet nesten helt like. Grunnfargen skiller. Derfor vil det være naturlig å tro at det forekommer fargevariasjoner i grunnfargen blandt disse artene. Det er nok mange andre faktorer som kan spille inn. Alder, stress og ikke minst lokale-variasjoner.

E
Chaetostoma
Fikk tatt noen bilder av denne fisken. Nøyaktig art er jeg usikker på. Noen som har noen forslag?
Chaetostoma er arter som mangler beinplater yterst på nesen. En artig slekt som har en stor og robust neseparti. Disse artene lever der det er mest strøm, og ofte i litt kaldt vann.

E
Etter nesa og dømme minte det om en fjerne slektning av mummitrollet. Her er det et bilde til av din L-10a. De har vært en bråtur innom meg også skjønner du....
Erlend D Bertelsen
Fikk tatt noen bilder av denne fisken. Nøyaktig art er jeg usikker på. Noen som har noen forslag? Chaetostoma er arter som mangler beinplater yterst på nesen. En artig slekt som har en stor og robust neseparti. Disse artene lever der det er mest strøm, og ofte i litt kaldt vann. E

Etter litt søking på nette kom jeg fra til denne.
L-187b. Chaetostoma thomsoni, Striped Bulldog Pleco (L-187a er med prikker i stede for striper)
Men det er hvis jeg skulle si hva jeg tror det er, Og det kan være feil.

Anderas Bjørvik
En smule misunelig, neida

Hvor kommer disse fra.
Herlige ikke sant?
Disse er fra Bergens akvarieutleie, og han som er i front har ni søsken. De er F1 alle sammen, og jeg håper en dag de vil lage like vakre barn.

På bildene ble de flyttet fra en 70L til et hjørnekar på 180 liter som skal være deres siste hjem.
Kan godt hende jeg har svart tidligere, men...

Mine favoritter er Lda01(L169), L046 og L144.

Jeg har disse i dag, i tillegg til Ancistrus sp., og har ingen spesielle på ønskelisten; muligens L260.

Mange fine maller, men jeg ønsker dem ikke større enn max. 15 cm.
L-316
Her er de siste fiskene jeg har gått til innkjøp av: 6 stk. Hypancistrus sp. L-316. Takk til ThorG!
Jaja da var det nye maller i hus. Så da er det på tide og få litt liv i denne tråden igjen.

Bilde 1. L-066
Bilde 2. L-262

Detter nesten bedre en Jul

Lissen31: Det er noen ganske fine maller du har der, vil ha

Erlend : Og de var ganske pene dine også (Det lukter oppdrett hos deg)

Andreas Bjørvik
Her er et par bilder av Nils sine LDA33. De er ikke direkte stygg de her

[External Image]
LDA33

Rett og slett Nydelig.
Ny viltfanget sjef i Mallekaret.

Ancistrini sp. L082

Denne er diger, hele 17 cm

[External Image]

Solid slugger det der. Kun en eller flere.

Tok meg den frihet til å redigere innlegget slik at bildet vises rett i tråden.
Bare en stk foreløpig.

Må først se om jeg i det heletatt får den til og trives.

Malla er meget flott, bildet gir ikke helt rett gjengivelse av hvor flott den egentlig er.

Og ja "det er en riktig sluggert" dette her.

Flott at du la inn stort bilde, kan du samtidig fortelle hvordan det gjøres ?

En liten finte er det som skal til. Etter at du har postet tråden editerer du den. Klikker på bildet slik at du får det opp i stor størrelse. Høyrekliker på bildet og klikker på egenskaper. Her finner du url'en til bildet som du kopierer. Lukker ned bildet og tilbake i tråden klikker du på bilde og limer inn den kopierte utl'en.
Takk for den Geir,

Prøver dette ved neste bilde innleggelse.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap