Hva gjør du akkurat nå? (side 7)

Jaja..

4 gangen i dag, er overstått. Da har jeg bare klokken 6 igjen, så er jeg så og si ferdig.
Men nå begynner det og klø så sinnsykt i de trådene og alt sammen, at jeg snart dæver ass...
HJELLLLLP

Legger ved et bilde som demonstrerer hvor kjedelig jeg har det nå
Grete
Virkelig? Jeg har aldri sett noen bruke burka jeg - ikke i Oslo eller London heller. Hijab og abaya er det derimot mange som bruker. Nå har jeg ikke spesielt god greie på [URLBLOCK1], men jeg tror det er en god del sammenblanding ute og går. * Hva jeg holder på med akkurat nå? Skriver på oppgaven som er nevnt tidligere i tråden. Det går sakte. Og så forbereder jeg meg til å begynne i ny jobb (les: holde sånne som Odd Espen i ørene). Men det blir nok moro. :)

Joda burka i Os. Nederst på siden du henviste til. Kun netting foran øynene.
Jeg ikke bare tror jeg hadde blitt sur om noen vekte meg - jeg veit. Jeg har vært mer eller mindre konstant muggen noen uker nå, og enda er det samboeren min som har stått opp med valpekreket om natta og ikke jeg. Problemet er at han får sove igjen, bikkjeskinnet får sove igjen, og jeg ligger våken resten av natta. Jeg tror jeg blir mer og mer enig med faren min - folk som skaffer seg hund nummer to er ikke riktig vel bevart. Dette er min nummer tre. Aldri mer.

For å spore inn: Nå skal jeg gå og sjekke produksjonsnummer på Eheim-filteret mitt, jfr. denne triste tråden.

Edit: Burka i Os. Det er notert! ;P Det er bra dere er opplyste og bruker begrepene riktig da.
Fredly
Jaja.. 4 gangen i dag, er overstått. Da har jeg bare klokken 6 igjen, så er jeg så og si ferdig. Men nå begynner det og klø så sinnsykt i de trådene og alt sammen, at jeg snart dæver ass... HJELLLLLP Legger ved et bilde som demonstrerer hvor kjedelig jeg har det nå

Ha-ha. Stilig bilde. Kanskje du kan sy om helsetrøya til hov etterpå? (Hysj. Ser at du sover nå, skal prøve å være stille).

Jeg har forresten fått tilslaget på en 375-litring. Får den senere så da blir det mer malawi ved juletider. Går bare og tenker innredning, jeg nå
[QUOTE=Shiramor](Hysj. Ser at du sover nå, skal prøve å være stille).

QUOTE]

Hehe så jævlig bra at du visste det:P Det var morro.

Men da er jeg ferdig med og sove de 20 min intervallene..
PUH

SoVe
[QUOTE=Aggi] Er det en sånn undersøkelse for søvnapne? Det skal visst jeg også ta... HJELP! Må man gå med det om dagen også? Hjemme? Uæææ! Synes jeg ser meg selv på vei til butikken. Leg kan love deg at det der kommer til å se ti ganger verre ut på meg... [B]Vurderer å anskaffe meg burka...[/B] :O

He he. Har du ikke en nabo du kan låne en av for anledningen. Her i Os treffer vi burka langs veiene støtt.... Tror ikke du hadde skremt så mange nei. Kanskje eldste sønnen min da ha var mindre. Han var livredd Hufsa i Mummidalen...

OK...
Noen som har en burka å låne ut?
Sitter her og leser innkallelsen til søvnregistrering, og tenker at det kan være veldig greit å kamuflere seg litt... :-/
Hahaha.
Gled deg masse Aggi, du MÅÅÅÅ legge ut bilde..
Næhei!!! Det blir isåfall burkabilder ;P
JOOOOOOOOOOOOOOO

du skal Aggi, jeg gjorde det... Hehe
Hehehe... Jeg lar meg ikke overtale. Gale nok at jeg må sitte sånn på bussen...
:s
Uff da, stakkar deg.
Jeg ble heldigvis kjørt av mamma, slik at ingen fikk se meg:P
Jeg slapp heldigvis å dumme meg ut på bussen...
Alt utstyret kunne skjules under jakka... Så hvis noen syntes jeg så gal ut, så var det altså ikke utstyret sin feil... ;P
Heldig du... Åssen blir det med sovinga hos deg egentlig???
Sovinga var et mareritt... Er ferdig med testen, altså... Fikk sove max 4 timer med de greiene i nesa... Så de mente testen var litt knapp... Jaja... Så har jeg prøvd dette også :-/
Just nu sitter jeg og koser meg med en iskald Urge og lurer på om jeg skal dra på posthuset og hente et par pakker fra Tropefisk eller om jeg skal vente til i mårra :p
Er på jobb, og nøyaktig 3 minutter til det er helg helg helg helg helg
klatra ut av 720 litern og drar på butikken
KaneCato
Just nu sitter jeg og koser meg med en iskald Urge og lurer på om jeg skal dra på posthuset og hente et par pakker fra Tropefisk eller om jeg skal vente til i mårra :p

MAN VENTER VEL IKKE TIL DAGEN ETTER MED OG HENTE SLIKT NÅR MAN HAR MULIGHETEN I DAG???

Hehe
Fredly
[QUOTE=KaneCato]Just nu sitter jeg og koser meg med en iskald Urge og lurer på om jeg skal dra på posthuset og hente et par pakker fra Tropefisk eller om jeg skal vente til i mårra :p

MAN VENTER VEL IKKE TIL DAGEN ETTER MED OG HENTE SLIKT NÅR MAN HAR MULIGHETEN I DAG???

Hehe

Hehe, egentlig ikke men litt lat i dag :p
Jeg kommer akkurat fra barne-disco på grendahuset.
Nei, det er ikke meg som har svingt meg, det er min datter.. ;P
Nå sitter jeg og venter på at hun skal gjøre kveldsstellet ferdig, sånn at jeg kan kose meg med tv (og kanskje litt akvaforum) i fred og fordragelighet.
Tilfeldig bekjentskap
© OME
Reklame for plussmedlemskap