Gk,s våte hjørne. (side 7)

Inaktiv bruker
hei GK.fint bilde.av slamkryperen din =;-DC-;=
Takk for det;)
Takk for det som du sikkert ser så har jeg brukt den som forum avatar. den er litt mer "fancy" en den gamle eplesneglen på javamosen som jeg hadde før. tokk et litt lignende bilde som jeg skal melde på fotokonkuransen, skulle gjerne ha vist deg/dere det men da kan jeg ikke bruke den i konkuransen.
Dverg kulefisk
Jaja.. her sitter jeg og chiller i oslo mens jeg tenker på alle de andre nubsene som sitter på skolen og pugger
grunnen til at jeg sitter i oslo er at jeg var på konfirmasjon i går.
I dag har jeg hvert på tropehagen zoo på alnabru og handlet litt, i posen min har jeg nå en halstor mangroverot og 2 DVERGKULEFISKER))
de er runt 2cm begge to og ser ut til å hvær to hannfisker.
fiskene skal gå i den ene 35 literen min sammen med eplesneglene, det passerc kjempebra siden eplesneglene akkurat har fått et nytt kull med babysnegler
Inaktiv bruker
gratis med nye fisk =(-:=
Takk for det har akkurat putet posene i karet og venter nå på og slippe de løs.
Inaktiv bruker
gleder meg til.å se bilde av.dem =(-:=
Bilder av dverkulefiskene:))
her er noen snappshots av de nye dvergkulefiskene mine
Bilde av dvergkulefiskkaret
ja... og her er et bilde av karet de lever i(et lite hastverk oppsetning ettersom at rota jeg kjøpte til dem var for stor)
og et litt dårlig bilde av en av kulene.
Inaktiv bruker
fine bilder =
Bilder av slamkryperen
takk for det alltid hyggelig med et parr komentarer til bildene mine
her er et bilde av mons;
Inaktiv bruker
smiler mons på bilde ?

ps.fint bilde =O(-:=

Deeeeet er jeg ikke helt sikker på
Inaktiv bruker
det ser sån ut.spør du meg =
ja kanskje det, hvis du klikker deg inn på profilen min så kan du se at jeg har byttet profilbilde,
Corydoraslek?? neida!!
i går avsluttet jeg corydorasenes frotsing av mat med et kjikkelig kaldtvannsbytte, meningen var at de skulle begynne og leke men gjorde de det? Neida!.. er det noe jeg gjør galt som ikke får dem i lek?
Inaktiv bruker
hvilken prøver du.å få gjyt på ?
Paleatusene
de jeg prøver og få i lek er paleatusene...
Napp på auksjon;)
Jaja, da var jeg hjemme fra storauksjon hvor jeg nå har tomt lommebuka helt"nesten"...

av fisk jeg kjøpte.... en leksgruppe med ancistrus(2 hun 1han), en gruppe med fem corydoras metae, to par med austrolebias nigripinnis, og et par planter
corydorasene er fortsatt litt små men corydoras er corydoras)
Apistogramma hongsloi
legger inn to bilder av apistogramma hongsloi karet mitt, dette er kanskje det karet jeg er mest fornøyd med av innredning. bilde er dessverre ikke så altfor bra grunnet lyset.
Wiiiiii sverddrager yngel:d
Endelig, nå har sverddragerene født skulle rense litt i sverddrager karet i sted, løftet litt på javamosen for og slamsuge litt under der hvor jeg oppdaget yngelen tror jeg skal ta sjansen på å la de være der siden det er så utrolig mye javamose som de kan både gjemme seg i og spise av.
Tilfeldig bekjentskap
© Petter Eriksson
Reklame for plussmedlemskap