- Hjem
- Forum
- Personlige akvarieblogger
- De glade amatører i en ny verden under vann (side 7)
De glade amatører i en ny verden under vann (side 7)
Syns ikkje det er så lett det med å ta bilder. Sjelden de blir fine. Spesielt Asia karet er vanskelig for der er det jo så mørk farge på vannet.
Ivar er den flinkeste med kamera og no er han mye ute på demo på kveld.
Morro med akvarie så eg håper skattepengene kommer fort. Lyst på hjørnekar på 190 L. Da kunne vi jo hatt litt større fisker enn i dag
Ivar er den flinkeste med kamera og no er han mye ute på demo på kveld.
Morro med akvarie så eg håper skattepengene kommer fort. Lyst på hjørnekar på 190 L. Da kunne vi jo hatt litt større fisker enn i dag
Postet 07.06.11 kl 12:02
Ivar og ToneSyns ikkje det er så lett det med å ta bilder. Sjelden de blir fine. Spesielt Asia karet er vanskelig for der er det jo så mørk farge på vannet. Ivar er den flinkeste med kamera og no er han mye ute på demo på kveld. Morro med akvarie så eg håper skattepengene kommer fort. Lyst på hjørnekar på 190 L. Da kunne vi jo hatt litt større fisker enn i dag:)
Får ha litt tålmodighet da
Spennende om det kommer 190 liters hjørnekar på dere ,har hatt et slikt tidligere og det er et flott møbel å ha i stuen.
Postet 07.06.11 kl 12:19
Postet 07.06.11 kl 13:17
Postet 07.06.11 kl 15:03
Postet 07.06.11 kl 16:48
Stakkars Bartebust ,ingen egg igjen
Nei,bare tuller ,han er vel snart igang igjen . Når jeg hadde Ancistrus-yngel,så pleide jeg å la noen yngel være igjen i hulen,så han ikke var helt fortapt.
Men nå har du jo allerede fjernet eggene og da vet jeg ikke om det går å legge de tibake igjen ?
Ellersw så begynner de grønne laserne å bli salgsklare etterhvert ,så dere må bare få nytt kar i hus
Nei,bare tuller ,han er vel snart igang igjen . Når jeg hadde Ancistrus-yngel,så pleide jeg å la noen yngel være igjen i hulen,så han ikke var helt fortapt.
Men nå har du jo allerede fjernet eggene og da vet jeg ikke om det går å legge de tibake igjen ?
Ellersw så begynner de grønne laserne å bli salgsklare etterhvert ,så dere må bare få nytt kar i hus
Postet 07.06.11 kl 20:18
Postet 07.06.11 kl 20:57
Postet 07.06.11 kl 21:09
Postet 07.06.11 kl 22:03
Postet 07.06.11 kl 22:15
Postet 07.06.11 kl 22:39
Postet 07.06.11 kl 23:02
Skjedd mye på kort tid:)
Vi har gitt vekk mye Platy og Sverddrager yngel. No har vi ikkje Platyer att og vil heller ikkje ha det.
Vi har levert ein heilt haug med Ancistrus yngel til Midtun i Åsane. Dei ville ha siden mor og far var viltfanget kjøpt på ulike butikker. Flere er på gang.
Vi har fått kjøpe små søte grønne lasere av Sølvi og noen Sakura reker.
Vi har fått oss nytt hjørnkar på 90 L som de søte grønne koser seg i sammen med noe anna.
Vi har gitt vekk Lido akvariet vårt.
Og vi koser oss virkelig med fisk alle 3..
Vi har levert ein heilt haug med Ancistrus yngel til Midtun i Åsane. Dei ville ha siden mor og far var viltfanget kjøpt på ulike butikker. Flere er på gang.
Vi har fått kjøpe små søte grønne lasere av Sølvi og noen Sakura reker.
Vi har fått oss nytt hjørnkar på 90 L som de søte grønne koser seg i sammen med noe anna.
Vi har gitt vekk Lido akvariet vårt.
Og vi koser oss virkelig med fisk alle 3..
Postet 14.07.11 kl 22:17
Ynglere i vei her enda:)
Ja vi trives enda med denne hobbyen her vi.
No har vi solgt masse snegler. Blir jo ikkje rik av det men 5 kroner er no 5 kroner det.
Vi passer på noen grønne lasere og eg trur ikkje det blir så lett skille dei fra dei vi har sjølv, men det vil no tiden vise.
Godt å være så pass inne i det att vi klare holde vannverdier stabile. Da er det jo vare å bytte vann og ellers nyte synet av alt som vokser og gror i 4 kar..
No har vi solgt masse snegler. Blir jo ikkje rik av det men 5 kroner er no 5 kroner det.
Vi passer på noen grønne lasere og eg trur ikkje det blir så lett skille dei fra dei vi har sjølv, men det vil no tiden vise.
Godt å være så pass inne i det att vi klare holde vannverdier stabile. Da er det jo vare å bytte vann og ellers nyte synet av alt som vokser og gror i 4 kar..
Postet 18.08.11 kl 13:19
[QUOTE=Ivar og Tone]
Litt her og litt der kan bli mye det etterhvert
Er kjempetakknemlig for at dere har hentet og tatt vare på de grønne laserne for meg mens jeg var på ferie.,utrolig flott gjort
Nå er jeg hjemme igjen ,så da spørs det om dere klarer å finne mine blandt de andre
Ser frem til å få litt blod i stammen min,så da er det å finne ut hvordan vi skal gjøre det videre?
Litt her og litt der kan bli mye det etterhvert
Er kjempetakknemlig for at dere har hentet og tatt vare på de grønne laserne for meg mens jeg var på ferie.,utrolig flott gjort
Nå er jeg hjemme igjen ,så da spørs det om dere klarer å finne mine blandt de andre
Ser frem til å få litt blod i stammen min,så da er det å finne ut hvordan vi skal gjøre det videre?
Postet 22.08.11 kl 11:52
Endret: 22.08.11 kl 11:54
Postet 22.08.11 kl 12:25
Postet 22.08.11 kl 13:10
Postet 22.08.11 kl 19:24
Postet 22.08.11 kl 21:59
Egen post til sneglene i dag:)
Vi må vist utvide navnene på postkassen vår siden det no kjem egen post til de søte sneglene våre. ;Vi ser fram til å test ut mineralsteinen fra Linda.
Ellers så har vi i dag levert de store grønne til Sølvi. Gjekk fint fange dei egentlig så da rakk vi heim til ho for å sjå på alt det fine ho har. Flott att det finnes slike som er villig til å svare på spørsmål fra oss som ikkje er så inne i gamet. I bytte fekk vi noen nydelige Eplesnegler..
Ellers så har vi i dag levert de store grønne til Sølvi. Gjekk fint fange dei egentlig så da rakk vi heim til ho for å sjå på alt det fine ho har. Flott att det finnes slike som er villig til å svare på spørsmål fra oss som ikkje er så inne i gamet. I bytte fekk vi noen nydelige Eplesnegler..
Postet 25.08.11 kl 13:41
Endret: 25.08.11 kl 13:47