Dan´s akvarieverden (side 7)

Her er noen bilder av karet og fiskene!
Har litt lyst på indiske kloreker.... ser veldig fascinerende ut! Disse passer også med scalarer har jeg skjønt? Vurderer også å sette opp 110 literen, som mallekar og rekekar.
I dag har jeg kjøpt et 45 liters akvarium på Dahls!

Jeg satt oppi mine 3 stk Hypancistrus sp l201.

Hvordan får man 4 cm l201 til å vokse fort?
Hei

Jeg følger fortsatt tråden din.

Det du spør om har ikke jeg svar på, men legg det ut direkte på forumet og undre rett tema så får du nok svar tenker jeg.

Vil bare gi deg et råd. Dersom du satt disse l102 mallene i 45l for og bli der så er dette karet for lite for dem. Dnne typen l-malle trenger 80l.

PS! fine bilder
Joda. Dette er bare et oppvekstkar

Spiser hypancistrus agurk og squash?
Vet ikke helt sikkert, men det er bare og prøve og se om det faller i smak.
Dan a
Joda. Dette er bare et oppvekstkar :-) Spiser hypancistrus agurk og squash?

Svaret er nok nei (eller kanskje ? Bare å prøve så finner du det ut.) mine gjør ikke det !!!

Må bare si at jeg følger lit med her
Hei, og takk for svar begge to!

Jeg mater dem med "tetratabimin", men de kommer aldri frem og spiser det!

Det lå til og med rester fra i går på bunnen! Er det noen måte man kan få dem til å spise?
Her er et bilde av mine to kar..
L201 vokser stadig!

Jeg gleder meg til de blir voksne.
Litt bilder av mine flotte fisker.
Gladtrist
Hei AF! I dag er det visst gladtrist dagen.... Mine 2 VF colombia scalarer har lagt egg nå, men den tredje blir mobbet, så må avlive den, desverre. Den har masse sår og dårlige finner. Jeg har også kjøpt 2 Ancistrus triradiatus i deg på dyrego oslo city! 1 han og 1 hunn!! Legger ved noen bilder:

Bilde1: Mobbet scalare (den øverste)

Bilde2: Vf scalaremor og egg

Bilde3: Ancistrus triradiatus

Hei
stå på kompis, leit med skalaren
Takk takk Felix. Sees i morgen!
Hei
greit takker dan andre. har du fått yngel på scalaren?
Skjønte ikke førse setningen... Men jeg har ikke fått noe yngel på scalarene, desverre.
Da har scalare eggene klekkes! de er wigglers! Skal jeg mate dem med artemia eller no?
Tilfeldig bekjentskap
© Jørgen Paulsen
Reklame for plussmedlemskap