Våre andre dyr og litt småpjatt :D (side 7)

Inaktiv bruker
Må vise litt husdyr jeg også da Første bildet er katten min som heter så mye som Pus=)
Andre bildet er en annen katt som kom klatrende inn vinduet mitt en dag:p Tilhørte en som bor et par hus vekke. Har ikke sett den på en stund=/
Siste bildet er av familiens hund, Lea. Litt dårlig bilde, men alle di andre har forsvunnet=0
Inaktiv bruker
Fant noen bilder av et par skjønne kattunger, som desverre ikke overlevde=/
Jeg vil også være med å vise mine skjønninger!

Casper er en 3 år gammel blandingshund, moren var retriver og old english sheepdog og den hanhunden som bodde sammen med dem var blanding a irsk setter og border collie. Hva syns dere han ligner på? *ler*

Shakira er snart 5 år gammel og en shetland sheepdog (sheltie) Hun er den som er mest interessert i fiskene. De største discusene blir holdt øye med fra sofakroken


Jeg vil alltid har et svakt punkt i hjertet for shetlands sheepdog og collie.. *smelt*
Her er bikkja vår, Cassie. Hun er veldig glad i fiskene og akvariet. Hopper plutselig rett på det og banker med labbene...

Hun er forøvrig en 11år gammel Australsk Terrier.
Mine puser, Pia og Pernille...de setter stor pris på akvariet Pia liker vannet og nille-mor jakter på fiskene og spiser flakfor. Og "tantebarnet" Zanto må også skrytes av, en rhodesian ridgeback hann.
Pia er veldig glad i bøtter, med vann i fisker hun, uten så hvelver hun den... Kan jo hende der er noe spennende hun kan stjele...
[External Image] måtte jo bare vise begge kattene mine å hunden,,(et liv uten dyr er et trist liv) ingen kan nekte på at disse kattene er fotogene :P (en av kattene heter mongo,lur på vilke) hehe
Mine to Undulater: Peter (blå) og Fiona (Hvit)
Hummeren
Her er mine andre dyr. Ps. kattene er overhodet ikke innteressert i fiskene mine. Litt for slappe tror jeg. Mjau!


He he he!
Hva slags katterase er den med lange ørene, Hummeren?
Har forøvrig en liten dyreverden hjemme jeg også med to katter, en hund, to chinchilla, en undulat, en rotte, 14 høner, to kaniner og 5 akvarium spredt rundt i huset.. bilder kommer senere


Det er tydeligvis flere som kunne hatt nick'et mitt her
Jeg har en liten dyrehage her, jeg også:
1 bikkje (et snart 8-måneders lite krapyl, som for øvrig er høyt elsket)
8 undulater
3 dvergpapegøyer
5 akvarium 63 - 180 liter
4 akvarium 12 - 30 liter
Pluss en haug med hybelkaniner...

Det planlegges 2 akvarier til, men da bør jeg være klok nok til å ta ned noen av de som er i drift i dag. Ehhh...hvis jeg greier...
Her er det også en egen farm:
3 hunder (2 collie og 1 sheltie)
1 katt
1 kanin
1 ørkenrotte
4 akvarier
Ja selvfølgelig, Dyrehagen..jeg glemte jo å nevne mine hybel kaniner!! Det er koselig med dyr! Kunne tenkt meg flere akvarier jeg også men blir nok ikke noe...folk tror jo allerede at det har rabla for meg pga av de fem akvariene jeg har..og så er det plassen da...
Ja hybelkaniner er koselig, også så lett å avle på
Her er litt av dyre parken!
..og her er noen flere av dyra våre...
PS! Har ikke noe fint bilde av hybel kaninene...
På det øverste bildet ditt, hva slags dyr er det? Lignet ikke på kaniner (synes jeg da :P), men er det det det er? :o)
Det er Filla og Kluten det.. he he. Altså våre to chinchillaer
Her er våre to Border terriere Arwen og Asterix. Prøvde å ta julebilder før jul, var vanskelig å få gode bilder av begge samtidig. Det nederste bildet er forøvrig Arwen (som er eldst), mens avataren er av Asterix. =)
Tilfeldig bekjentskap
© Atle Abel Salvesen
Reklame for plussmedlemskap