Mange bøtter vann.. (side 70)

så du sparer ikke på kruttet sanne, du må ha speilrefleks og makro og alt det der jeg ikke skjønner noe av. jeg selv må bruke mobilen, men den er faktisk bedre enn flere kamera jeg har prøvd med, men jeg har en modus som heter nærbildemodus, så blir detaljene MYE bedre, men ikke bra nok. har så lyst til å ta med blitz selv, blir MYE bedre bilder når man er god med blitz, sånn som deg
ps. du vinner neste fotokonk

har greid å ha både vasspest og andemat, nå i det siste har jeg kun sett visne andematblader, for etter at jeg byttet til plante lys så har ikke andematen likt seg, for sterkt lys. men vasspest går her, men kan ikke ha den i sanden da den visner, så jeg lar den vokse vilt.
man må vel ikke, finnes flere som tar meget bra bilder med vanlig kompaktkamera og.
og jeg kom da vitterlig nest sist i konken i januar, slo sisteplassen med hele 10 poeng.. glad bare jeg kommer med jeg ;p
Skikkelig fine bilder av den gobyen Burde sende inn til fiskebasen, for de bildene som er der nå er ikke noe særlig gode synes jeg.
er nok ikke en beskrevet art, så det går nok ikke
men den dagen den blir beskrevet og kommer i basen så skal jeg det ^^
Ah, trodde det var en i basen jeg
finnes ikke goby i basen??
fiskeren
finnes ikke goby i basen??


Det finnes mange gobyer i fiskebasen, men ikke akkurat denne arten. Den er ubeskrevet
den er visst ikke ubeskrevet allikevel :p men han fyren jeg snakka med på klubbmøte husket ikke navnet sånn i hodet :p
flere bilder som jeg tok her om dagen:

en trille som lå så søtt, men desverre i midten av karet, så det ble ikke så bra.
[External Image]

2 cw23 på matjakt. disse er 9 mnd nå
[External Image]

MAAAT!
[External Image]
Ingen ser meg nå.
[External Image]

Hm... er det trygt nå tro?
[External Image]
imorra blir det å ta ned 85 litern til galemor, orker ikke i kveld. var på sykehuset og tok en drøss med prøver i dag morres. hele 11 glass med blodprøver, og måling opp og ned i mente. tok hele 1.5 timer før de var ferdige :p


[External Image]

[External Image]

Søte corydoras som vanlig
Gi dem en mygglarve fra meg :P
de har nettopp fått frossen artemia, så myggisen må nok vente til imorgen ;p
Kjekt
Gleder meg til triops'en min kommer jeg da
imorra skal jeg luke mose i yngelkaret mitt, og forhåpentlig få identifisert mosene mine :p
har både java, juletre og taiwanmose, men det er bare javamosen jeg vet hvor jeg har henne :p
skal også fange de siste venusynglene som går i yngelkaret. 22 liter er ikke mye, men håper at jeg kan bruke det som karantenekar for 5 otto.. ellers får det briste eller bære i 96 litern. vannbyttetid imorgen og. med alt jeg har hatt å gjøre samt helsemessige grunner har det blitt ett par uker siden sist, bare de to minste karene som har fått påfyll.

Galemor var her idag og tok med seg 85 litern sin, så nå har jeg bedre plass på gulvet. men vi glemte jo dekkglassene.. de står jo i kroken ved døra, kom jeg på nå :p

[External Image]
da fikk jeg tatt noen bilder idag, før jeg går igang med vannbytter og flytting av yngel

*kooooose*
[External Image]

ikke akkurat en kulepenn... :p
[External Image]

cw23 poserer. synd bartene ble uklare...
[External Image]
jeg trenger ny ph test. den viser guloransj, og den fargen fins ikke på tetra sitt fargekart.. o.o;
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap