Tropheus tråd (side 70)

velkommen som troffe eier... fatastiske fisk du har yngel fra.... lykke til....
Får ønske deg velkommen Kariann!

Flotte fisker du har skaffet deg og fra en som har kvalitetsfisk...
Ja man får jo bakoversveis bare man har kommet inn døra hos Magnar..
Har du hatt troffer før?
Vibsi
Har du hatt troffer før?

Hei hei alle sammen..
Nå har jeg endelig fått tropheus jeg også.. Var hos Magnar i går og henta 24 ilangi yngel, så nå sitter jeg time etter time å ser på de..

Det har vært gøy å lese alt dere har skrevet.. Veldig lærerikt for sånne "grønne" som meg..
Tusen takk til dere alle..

Tror det er første gruppen hennes
Kunne jo være for lenge siden

Har merket at det er mange flere troffe eiere rundt om som ikke er på "nett".
Har jo solgt en del fisk, og badat har jo solgt flere hundre yngel, det er ikke mange av disse som er på akvaforum.
Så det er nok flere troffer i norge en vi aner

Når kommer det bilder av Boopsene dine Kenneth?
Er førstegangs troffe-eier jeg Vibsi..
det går så fint så.. vi har alle vært første gangs eiere så..
Noen som føler ikola kallet? 2+14 Vilde til "engropris" 240,- stk samme kvalitet som badats

gratulerer med nye ilangi! Du har noe å glede deg til der
Kan prøve å få lånt meg kamera i løpet av uka
KristianH
Noen som føler ikola kallet? 2+14 Vilde til "engropris" 240,- stk;) samme kvalitet som badats...;)

Dette er veldig billig Kristian. Det var jo prisen for 2-3 år siden....

Ja, jeg merker at det er mange som har kjøpt fiskene mine er ikke på "nett".

Og... Gratulerer med nye Tropheus, Kariann Heggnes.
Ja billigere enn det blir det ikke.. Jeg har gått litt fort i svingen som vanlig, og tok de før jeg tenkte meg helt om.. Det er så fin fisk, så klarte ikke si nei! Blir litt mye med 60 store vf i min 720.. Kan evetuelt også selge tilsvarende antall kasakalawe hvis noen kjenner appelsinkallet prisene har gått veldig opp de siste årene.. Mye grunnet overgangen til euro valuta hos exportører.. Dollar passer oss sluttforbrukere bedre
KristianH
Ja billigere enn det blir det ikke.. ....Mye grunnet overgangen til euro valuta hos exportører.. Dollar passer oss sluttforbrukere bedre;)

He...he... Det er ikke bare Europa som har gått over til EURO. Til og med fangsplasser i Afrika har konvertert over til EURO. Og når vi slår det over på NOK, blir prisen betydelig mer.

Nå gjør jeg en liten "risk". Jeg selger kanskje halvparten av Ikola gruppen min. Hvis det går så kjøper jeg dine Kristian. Noen kaller det å få "nytt blod". Det kan gå bra. Det kan gå rett på dash. Men det er spennende i hvert fall.
Vi får se hva det blir til.. Jeg kommer ikke til å sette alle seksti fiskene i karet, så hvis ikke noen vil ha de innen torsdag, må jeg nok la de bli igjen i sverige.. Badat, skulle du passe fiskene til Erik og Vibeke til lørdag? Mulig de kommer på torsdag kveld skjønner du..
Jeg fikk beskjed om å passe fiskene deres fra fredag. Så de kommer til meg på lørdag for "treff"og drar hjem igjen på søndag. Om de har endret reiseplan vet jeg ikke noe om.
Jeg hadde en kjøper som var hos meg for 3 timer siden. Han og kompisen sin tømte 2 yngelkar. Han ville kjøpe halvparten av Ikola gruppen men jeg sa nei. Nå har jeg sendt JA mail til ham. Hvis han ta det, da tar jeg dine. Jeg klarer ihvertfall ikke å få det billigere så jeg tar like godt dine og slipper lange reise.
Den er god det kan jo bli en heftig gruppe med hele din også 8+38.. Da får hannene dine litt å holde på med!
uansett hva som skjer så kommer vi på lørdag. Fredag jobber jeg til kl 16 så da reiser vi rett på hamar og sover.
Om vi reiser hjem lørdag eller søndag har vi ikke helt bestemt oss for...
Vibsi
uansett hva som skjer så kommer vi på lørdag. Fredag jobber jeg til kl 16 så da reiser vi rett på hamar og sover. Om vi reiser hjem lørdag eller søndag har vi ikke helt bestemt oss for...

Når kommer dere til meg på lørdag, Vibeke? Det er greit å vite kanskje flere andre har lyst å komme.
Send meg en epost dere som ikke har vært hos meg før så får dere adressen min. Det er åpent for alle.
Kommer mine siste bærnsten til deg eller Roger, Kristian?
skal vi si i 1-2 tiden på lørdag?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap