Tropheus tråd (side 71)

trenger forslag:
hadde DU hatt en 660 liter stående ledig. Hva hadde den blitt fylt opp med? (kun tangis fisker)

Frister med flere petroer, eller sandciklider og noen fete tricoti, eller troffer?
Kenneth Østby
Kommer mine siste bærnsten til deg eller Roger, Kristian?

litt usikker, er ikke sikkert Roger skal ha noe denne gangen.. Isåfall blir det meg, skal han ha noe tar han de nok med til Jessheim
Den er god. Da har jeg åpent hus på lørdag fra klokka 13 ... Så får vi se hvem dukker opp ...
Jeg har 2 ledige kar hvis de kan være til hjelp.
KristianH
[QUOTE=Kenneth Østby]Kommer mine siste bærnsten til deg eller Roger, Kristian?

litt usikker, er ikke sikkert Roger skal ha noe denne gangen.. Isåfall blir det meg, skal han ha noe tar han de nok med til Jessheim

Okay, fikk mail av Roger om at jeg kanskje måtte hente de hos deg serru ;D Finner vel ut av det før på fredagen..

Men, good natt folkens!
Kenneth Østby
[QUOTE=KristianH][QUOTE=Kenneth Østby]Kommer mine siste bærnsten til deg eller Roger, Kristian?

Okay, fikk mail av Roger om at jeg kanskje måtte hente de hos deg serru ;D Finner vel ut av det før på fredagen..

Men, good natt folkens!

Hei Kenneth.
Kjøpte no i siste liten jeg gitt)
Du kan hente på Jessheim......
Hei Kenneth. Kjøpte no i siste liten jeg gitt:)) Du kan hente på Jessheim......

Den er grei Mr. Kaasa, hva kjøpte du? De vi snakket påå????
Kenneth Østby
[QUOTE=] Hei Kenneth. Kjøpte no i siste liten jeg gitt:)) Du kan hente på Jessheim......

Den er grei Mr. Kaasa, hva kjøpte du? De vi snakket påå????

Du får se på torsdag Mr.Kenneth.
Vi har jo blitt så hemmelighetsfulle på våre eldre dager..
Hehe, det vi kan si er at det kommer forbanna mye fin fisk til Norge denne gangen...
gleder meg til å hente min del av kaken
Oppstart av tanganykia akvarie
Hei

Jeg holder på å planlegge en Tanganykia biotop i 1200 literen min.

Har et spørsmål angående aragonite sand.

Er det noen av dere som har benytte "CaribSea Ocean Direct" sand.
Har aldri sett denne selv , kun på bilde fra hjemmesiden til CaribSea.
Har denne samme farge som faxekalk ? Kritthvit

Ønsker en aragonite sand som har litt brunfarge i seg, men har ikke funnet det enda.
Noen som vet om en slik type og hvor de selger det ?

mvh
Frode
Jeg har blandet inn litt råda sand i min argonitt.. Slik jeg har forstått det, så er argonitten tilnærmet helt hvit, men med litt forskjellige nyanser.. Fiji pink er vel den som er "rundest" i fargen, og den jeg har gått for i det siste.. Uansett så blir det ikke helt riktig ifht tanganyika uten at man mikser inn litt annet. Jeg har også tilsatt små gul/brune stener(er vel mer grus) små sneglehus og african cichlid mix fra carib.
Tenkte ikke på det å blande.
Kan bestille inn noen sekker så prøve og bland med vanlig sand.
Har en del forskjellige typer jeg kan blande med.
Takker for tips!

Frode
Skal du bestille argonitesand så kan du godt hive med to sekker til oss, så deler vi frakten. Aragamax tror jeg den heter den vi har.
Gleder meg til å se akvariet ditt som tanganyikabiotop!!! Har selv bestilt oss noen sandlekere, og det tror eg hadde blitt drittkult i ditt dype kar!!
Tror nok 1200 literen blir bra som Tanganykia oppsett.
Hvis dere får tak i sandlekere så bare ta med noen til meg og ;o).

Tror jeg bestiller "CaribSea Ocean Direct" i løpet av uken.
Er det 18 kg sekker dere ønsker?
Ta og ring meg så kan vi snakkes.

mvh
Frode
sandlekere kan skaffes! Vi skal til oslo i helgen å hente faktisk. Men da har vel ikke du fått karet opp å gå. Men skal nok til oslo flere ganger! Har lovet en gruppe med trevere til en kompis også. Den oppgaven har Roger fått
Du kan jo slenge deg med til oslo senere? Kan ringes imorgen

Er det 18 kg sekker så er vi int i 2 stk. Er det 9 kg så må vi ha 3, men mener aragamax kommer i 18 kg sekker...
ja nå er vi spent!! Det har jo kommet fisk til norge for tusentalls av kroner idag Bla mine etterlengtede Red Belly

Blir spennende å prøve sandleker igjen og etter gammalt Hadde en gjeng med melanogenys før.
Slba skal bare få sovna ordenlig godt, så kommer kameraet opp
Første film fra denne kanten. Et par timer etter de kom hjem til meg..
<embed src="http://www.youtube.com/v/77zW1Y8dYcg&hl=en&fs=1&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed>
Full lek med en gang.. Mobilen gikk tom for strøm, men dere ser jo at munnen er full av egg
<embed src="http://www.youtube.com/v/uE99aCEnZbw&hl=en&fs=1&rel=0&color1=0x5d1719&color2=0xcd311b" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed>
Det ser jeg nå at man ikke gjør.. Trodde det skulle bli bra film jeg!!
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D.Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap