- Hjem
- Forum
- Bildetråder
- Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 72)
Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 72)
Postet 16.02.12 kl 20:12
Postet 16.02.12 kl 21:14
Inaktiv bruker
Beklager Heidi men jeg måtte ha 2 sånne i 128L der jeg ikke ønsker pest snegler. De har formert seg noe helt utrolig.
Men jeg må si at de er noen slappinger! De har ikke rørt en eneste snegle! -.-
Men utrolig fine.
Men jeg må si at de er noen slappinger! De har ikke rørt en eneste snegle! -.-
Men utrolig fine.
Postet 16.02.12 kl 21:31
Jørg1 AKA SpockBeklager Heidi men jeg måtte ha 2 sånne i 128L der jeg ikke ønsker pest snegler. De har formert seg noe helt utrolig. [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/30915_120216200528_1.jpg[/IMG] Men jeg må si at de er noen slappinger! De har ikke rørt en eneste snegle! -.- Men utrolig fine. :)
Det er ingenting å beklage. Jeg har lyst på de selv for de er så fine. Har veldig lyst til å finne en plass til de i en 30 liter. Men problemet er at jeg har jo ingen overflod av pestsnegler,,,,så hva skal de spise da?
Postet 16.02.12 kl 23:07
Inaktiv bruker
^^ trodde du var imot dem Ble letta nå.
Ja, jeg merker ikke at de spiser noen snegler. :P De suser rettover og forbi dem...
Nå har de gravd seg ned og jeg fikk et kult bilde av den ene. ^^
Legger det til i morgen.
I 30L har barbie vert mer oppe i vannoverflaten etter at jeg økte gh fra 3 til 9 (0.5 per dag) Men nå sover hun, men fatso og Garry er ute på tokt. Jeg har ikke mer andemat i akvariet! :P heheh, enkel løsning egentlig.
Ja, jeg merker ikke at de spiser noen snegler. :P De suser rettover og forbi dem...
Nå har de gravd seg ned og jeg fikk et kult bilde av den ene. ^^
Legger det til i morgen.
I 30L har barbie vert mer oppe i vannoverflaten etter at jeg økte gh fra 3 til 9 (0.5 per dag) Men nå sover hun, men fatso og Garry er ute på tokt. Jeg har ikke mer andemat i akvariet! :P heheh, enkel løsning egentlig.
Postet 16.02.12 kl 23:16
Postet 17.02.12 kl 01:18
Inaktiv bruker
heheh ^^ da skal(L) jeg ikke klage, det ser ut som at de har funnet seg godt til rette, ser ingen tegn døde snegler enda. ;P Men de har gravd seg ned.
De hadde grus der de var før... :O
Dyrebutikken hadde også flere døde i karret.
(Dette er ikke den dyrebutikken jeg vanligvis handler i, men var på jakt etter Javamose)
De hadde grus der de var før... :O
Dyrebutikken hadde også flere døde i karret.
(Dette er ikke den dyrebutikken jeg vanligvis handler i, men var på jakt etter Javamose)
Postet 17.02.12 kl 08:55
Postet 17.02.12 kl 23:34
Her er en serie på 6 bilder, synd man bare kan legge ut tre i gangen, for disse hører sammen. Det skulle egentlig vært filma for bildene er ikke fine men situasjonen er komisk.
De tre første er en hannsnegle som flørter skikkelig med en rosa hosnegle. Så begynner han på den obligatoriske runden rundt på skallet.....forts....
De tre første er en hannsnegle som flørter skikkelig med en rosa hosnegle. Så begynner han på den obligatoriske runden rundt på skallet.....forts....
Postet 18.02.12 kl 00:13
Postet 18.02.12 kl 00:14
1. Se den lille nydelige Sebra eplen. Denne sneglesorten har definitivt den fineste fargen på kroppen av alle snegler syns jeg.
2. En oransje sulle som studerer en liten Thiara Winterii.
3. En bitteliten sort sulle med hvite prikker. Denne er ganske nyfødt. Hadde bare 3 stk for en liten stund siden og har nå plutselig 12 stk. Men de er veldig små og vokser så seint...men du verden så søte de er.
2. En oransje sulle som studerer en liten Thiara Winterii.
3. En bitteliten sort sulle med hvite prikker. Denne er ganske nyfødt. Hadde bare 3 stk for en liten stund siden og har nå plutselig 12 stk. Men de er veldig små og vokser så seint...men du verden så søte de er.
Postet 18.02.12 kl 00:21
1. Noen ganger så får jeg sandsneglekick....de er så fine hvis man bare kikker nøye på de ...men de er jo så små. Denne Melanoides sp. java sneglen sjekker ut en liten posthornsnegle.
2. Dette er en blandingsfarge, lilla, gult, rosa og hvit. Nydelig.
3. Denne sullen er bare skjønn. Så delikat en farge skal man lete lenge etter.
2. Dette er en blandingsfarge, lilla, gult, rosa og hvit. Nydelig.
3. Denne sullen er bare skjønn. Så delikat en farge skal man lete lenge etter.
Postet 18.02.12 kl 00:27
Inaktiv bruker
Postet 18.02.12 kl 00:53
Postet 18.02.12 kl 02:59
Inaktiv bruker
Postet 20.02.12 kl 13:30
Jørg1 AKA SpockSpeedy har kommet ut en liten tur, han ser mosegrodd ut :S Når jeg ser på han så tenker jeg på en skrøpelig gammel mann fra et fantasy spill :P
Heeee heeeeeeeeeeeee nå måtte jeg le godt..så søt han er og han har fått hår siden sist..he he
Hvor stor er han egentlig nå? En liten gammel mann som gjør så godt han kan....
Postet 20.02.12 kl 14:07
Inaktiv bruker
heheh ^^ han er rundt 1cm :P
Postet 20.02.12 kl 14:14
Postet 20.02.12 kl 21:19
Postet 21.02.12 kl 18:14
Postet 21.02.12 kl 18:16