- Hjem
- Forum
- Malawi / Tanganyika / Victoria
- Tropheus tråd (side 74)
Tropheus tråd (side 74)
Postet 05.09.09 kl 18:14
Postet 05.09.09 kl 19:00
I dag strakk ikke tiden til dessverre.. Godt dere koste dere!
Nå fant jeg en tekst som bekrefter mistanken om at muzimu er en hybrid. Det er selvfølgelig mellom ubwari og caramba! At jeg ikke har tenkt på det før.. Fikk meg en skikkelig aha opplevelse nå gitt
Tyggende hunne.. Dette bilder stemmer ikke helt med beskrivelsen til schupke i aqualog
Nå fant jeg en tekst som bekrefter mistanken om at muzimu er en hybrid. Det er selvfølgelig mellom ubwari og caramba! At jeg ikke har tenkt på det før.. Fikk meg en skikkelig aha opplevelse nå gitt
Tyggende hunne.. Dette bilder stemmer ikke helt med beskrivelsen til schupke i aqualog
Postet 05.09.09 kl 21:27
Endret: 05.09.09 kl 21:28
Det ble snakk om Muzi er en oppdrett variant. Men om det er resultat av krysning som skjer i sjøen kan det like godt være. Med så store etterspørsel går enkelt arter mot utryddelse. Så krysning er jo en måte å overleve på. Det er bare en tanke.
Jeg har ikke boka. Hva skrev Peter Schupke om red cheek på bildet da Kristian?
Jeg har ikke boka. Hva skrev Peter Schupke om red cheek på bildet da Kristian?
Postet 05.09.09 kl 22:17
Har du ikke aqualoggen Badat? Den er verdt hver krone, selvom den er dyr.. Du kan godt låne den av meg.. har fått ny butikk på Røa, så kan ta den med på jobb en dag.. Det er jo ikke langt fra deg..
Han mener at red cheek hunner har gule-oransje kinn..
Muzi er helt ren, men muzimuen er nok noe annet
Det er sikkert noe i det du sier Badat, men tviler litt på at naturen(fiskene) tenker på det når de leter etter make.. Men hva vet jeg!! Hva tror dere andre?! Artig med litt diskusjoner om slike temaer.. Vi sitter jo tross alt på troffeforum på lørdagskvelden
Han mener at red cheek hunner har gule-oransje kinn..
Muzi er helt ren, men muzimuen er nok noe annet
Det er sikkert noe i det du sier Badat, men tviler litt på at naturen(fiskene) tenker på det når de leter etter make.. Men hva vet jeg!! Hva tror dere andre?! Artig med litt diskusjoner om slike temaer.. Vi sitter jo tross alt på troffeforum på lørdagskvelden
Postet 05.09.09 kl 23:03
Postet 06.09.09 kl 00:53
Alle fiskene er i live idag Red bellyene har allerede brisket seg, og den ene hannen har lagt beslag på fluvalpumpen av alle ting hehe Xenotilapia er også på flørteren. En hanne som brisker seg. Nydelige farger, som du sa Badat, litt bronse aktig. og knall blå lipper
Livuakaret ble litt mer fylt opp nå ja Det er full lek der!
Bilder kommer når fiskene har fått gått seg litt mer til i karet
Livuakaret ble litt mer fylt opp nå ja Det er full lek der!
Bilder kommer når fiskene har fått gått seg litt mer til i karet
Postet 06.09.09 kl 13:53
Postet 06.09.09 kl 16:15
Postet 06.09.09 kl 18:53
Postet 06.09.09 kl 20:34
Postet 06.09.09 kl 20:40
Postet 06.09.09 kl 20:46
Postet 06.09.09 kl 21:15
Postet 06.09.09 kl 21:17
Postet 06.09.09 kl 21:18
Postet 06.09.09 kl 21:25
badatVet du hva er markeds pris for F1 Fiery Fry i den størrelse? Så vidt jeg vet så er det ingen andre i Norge som har dem.
jeg har men ikke så mange som er så store Roger sitter på en av få Vilde grupper i europa, så prisen bør være ganske høy.. Mener nol tok 350,- stk sist han hadde en liten gruppe inne..
Hvor store var leleupiene saffen?
Postet 06.09.09 kl 21:32
Postet 06.09.09 kl 21:34
Ok, er du sikker på at du måler "rett"? Fikk bekreftet at de var minst 6 cm nå, og svensken har aldri skrytt på seg noen mm, snarere tvert imot.. Har spurt de som har sett dem, og har fått tilbakemelding på at de var rundt 6 cm, men ikke vet jeg, fikk ikke sett de! Hvis du er missfornøyd får du sende meg en mail, så finner vi ut av det men fargen var dyp og fin?
Postet 06.09.09 kl 21:57
Postet 06.09.09 kl 22:01