Tropheus Bilder (side 75)

saffen
Scupkes Aqualog Tropheus, noen som vet hvor man får tak i denne? går utfra at det er en bok... eller?? hehe

Denne er det.. Kan virkelig anbefales til alle oss troffenerder..
Jeg syns ikke du skal selge dem til spottpris.. La de heller vokse seg til i akvariet, og selg dem når du får den prisen du vil ha.. De blir mer verdt for hver cm de vokser uansett Hvor stort er akvariet, og hvor mange var det igjen?!
for all del er ikke akkurat en akutt problem stillig da for og si det på den måten.. og er ikke noe tilsalgs no heller da så. men var bare ett genrellt spørsmål da hehe.. men dere sku sett de bolle kinnen hu ene har du vibeke.. er helt sinnsykt.
Det er jo gøy da. Jeg syns det er største gleden med å ha fisk-Se at de trives og dermed formerer seg. Da gjør man noe riktig hvertfall
Ps biiilder blir vi alltid glad for.
har sendt karaet til reprasjon og prøvde og ta med mobilen med funket heller dårlig det ja.. så må ha det til gode ja..
fiskemobil bilder pleier jo å bli flotte hehe
Hvordan går det med frontosaen?
joda de vokser de.. er merkbart større enn den dagen vi fikk dem da..
Kristian Hennig
Jeg syns ikke du skal selge dem til spottpris.. La de heller vokse seg til i akvariet, og selg dem når du får den prisen du vil ha.. De blir mer verdt for hver cm de vokser uansett;) Hvor stort er akvariet, og hvor mange var det igjen?!

Racket ditt og 18 stk fisk.
Aqualog boken kjøpte jo du samtidig som meg gjorde du ikke stein arve?
luangwaene går i 530l de... kirzaene og frontosaene går i racken... nei kjøpte btn boken jeg..
Da har du jo plass til masse yngel!
ja ka e det dåå? Du har jo plenty med plass til yngel da. Kanskje vi kjøper noe yngel av dere? Drit fine fisker da!!
som sagt så er det på ingen måte noe krise situasjon da.. men var no bare ett spørsmål på geneellt grunnlag egentlig da så
Småbarnsfaren må komme seg i seng! God natt folkens!
god natt ja.. litt greit og være sykemeldt ja... men har også en liten e som ska i barnehagen i morge/i dag ja.. så må vel tidlig opp ja..
Jeg har hatt 2 vildtfangede grupper med Caramba i min tid
og kjenner folk som har det i dag.

Det som er litt kjedelig med denne fisken er at det er så langt mellom individer av god kvalitet.
Sjøoppdrett ville jeg styrt unna.
Blir aldri noe greie på.
Roger Kaasa
Jeg har hatt 2 vildtfangede grupper med Caramba i min tid og kjenner folk som har det i dag. Det som er litt kjedelig med denne fisken er at det er så langt mellom individer av god kvalitet. Sjøoppdrett ville jeg styrt unna. Blir aldri noe greie på.

Det er fordi du har hatt troffer i to tiår det gammel'n! Men hvor gamle er de vilde gruppene folk har nå?
Ja, da var den siste gruppen med Kiriza på plass her... Jeg hadde meg en Gol tur i går og hentet de...

Begge gruppene går i 325 literen inntil den nye 530 literen kommer om 1-2 uker... har satt inn en del nye steiner, slik at det er bra med gjemmesteder.

Hentet 22 voksne og 8 yngel av div. størrelse i går.

Når skal jeg begynne å medisinere?

Jeg har kjøpt inn 1 pakke med JBL Furanol som skal rekke til 400-600 liter i følge pakningen.

Trenger jeg mer en 1 pakke med Furanol?

Noen annet som trengs å gjøres nå når gruppene er samlet sammen?

*Skal prøve å legge ut bilder senere i kveld, men akkurat på dagtid så er lyset av pga varmen*
Kristian Hennig
[QUOTE=Roger Kaasa]Jeg har hatt 2 vildtfangede grupper med Caramba i min tid og kjenner folk som har det i dag. Det som er litt kjedelig med denne fisken er at det er så langt mellom individer av god kvalitet. Sjøoppdrett ville jeg styrt unna. Blir aldri noe greie på.

Det er fordi du har hatt troffer i to tiår det gammel'n! Men hvor gamle er de vilde gruppene folk har nå?

Du vet det knerten ,at hvor gamle viltfangede fisker er blir litt vanskelig å si )).

Det kom faktisk vilde caramba til Akvarium Malawi på vårparten i fjor.
De var ment til meg,men dessverre tok jeg noe annet i steden.
er carambaen slik at rød fargene kommer frem under lek og slossing, eller er rød fargen konstant?
Kirizaen er jo veldig varierende i fargen, og de likte vi. Du kunne liksom se hvilket humør de var i hehe..
Karambaen ser jo veldig flott ut.
Tilfeldig bekjentskap
© Sigrid-Anette Vatne
Reklame for plussmedlemskap