Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 75)

ingen enda,men hadde mill før,fikk jo fjernet de,sikkert noen igjen,eller kanskje mine 6 praktbotiar har gjort sin jobb..
1. Her er en av mine nye antennesnegler. De er grønne med et slags mønster i skallet. De er veldig fine og spiser alger så det suser.
2 og 3. posthorn er nydelige snegler og en av mine favoritter. Når jeg ser en plante med masse posthornsegler på, så minner det meg om juletrekuler på et juletre.
1. Her er det bananfest...
2. Min blå musling eller hjerteskjell som de kaltes
3. Skal jeg hoppe tro?
Så banan er festmat? Hvor lenge lar du den ligge før du fjerner restene?

Nydelige bilder som alltid
Så tøffe de antennesneglene. Den lille som kryper rundt hos meg minner meg om en gammel krigsgjenstand. Kansje ei lita mine
Inaktiv bruker
Tror ikke han landet helt etter planen! :P
Vegard Wendelborg
Så tøffe de antennesneglene. Den lille som kryper rundt hos meg minner meg om en gammel krigsgjenstand. Kansje ei lita mine;)

Ja der sa du det, de minner om en mine...
Jørg1 AKA Spock
Tror ikke han landet helt etter planen! :P

He heh, de er litt klomsete iblant. I går kveld måtte jeg redde en rosa eple som hadde satt seg fast i ei rot. Fulgte med han hele dagen for å se om han kom seg løs men da jeg så han begynte å heve luftrøret da tenkte jeg at nå er det like før han drukner. Han var ganske medtatt så jeg la den oppå filterpumpa så den fikk trekke luft før den gikk ned i vannet igjen. Nå er den i full fyk igjen.
Inaktiv bruker
Jeg måtte redde en jeger snegle her en kveld! Den kilte seg mellom en stein og glasset! :P så den var der, tenkte at den bare slappet av. fant ut på dag 2 at jeg kanskje måtte se om han var fast. Joda, den var stuck!
Nå er det full fres, de er ikke så veldig aktiv i jakta men de er dekorative.
hehe huff, ikke greit å være snegle når man lander feil og plutselig sitter fst
Ja det samme hvis de havner på ryggen og ikke klarer å få feste på noe til å sny seg så er det bare å takke for laget. Spesielt tiger, sebra, hårsnegler og antennesnegler er utsatte for de har ikke så lange kropper de kan strekke ut ..Hver gang jeg ser en av de ligge på ryggen så snur jeg de med en gang. Ha funnet flere døde som har ligget på ryggen opp gjennom årene.
1. dette er en sort Malaysisk sandsnegle.
2. Denne gule sullen ser ut som den har vorter på nesen...ingen andre har dette så lurer på hva det kan være...
3. Dette rosa posthornet går inn for landing...
1. En av mine nydelige sorte suller med hvite eller gule prikker.
2. En langnese snegle som er oppe for å sjekke om det er noe mat på toppen.
3. En oransje sulle selvsagt...ikke en dag uten ...
1. En liten gul sulle liker javabregne.
2. En tofarget rosa eple.
3. En Arnold sulle...
1. Nam nam her er familien samlet til middag.
2. En av mine 3 Pianosnegler.
3. Arnold må også ha mat...
jippi fått 4 nye klaser med egg,tilsammen nå 7
Her er hvordan sneglene mine feiret fræddan....

En real trekant!!

For ikke å snakke om når det kom en stakkars fjerdemann.......
1. Her er en av eplene fra det første kullet. De er 5 stk igjen i fra det kullet. 2 i denne fargen, og 3 som er helt hvite enda.

2. Posthorn i fantastiske farger!
Var det en som var stor i kjeften?
Tilfeldig bekjentskap
© Sonja Cygnel
Reklame for plussmedlemskap