Tropheus tråd (side 75)

Det var bra, vil ikke at du sitter igjen litt skuffet! Den turen der gjør også meg bleik Hvilket kar har du dem i?
har ikke helt bestemt oss for hvor de skal gå helt enda, så har satt dem i 180 enn så lenge.
Slitan med nye fisker gamle kompis
ja takker for det du.. sku ikke fått vekk de der "pannekakene dine da og fått deg noe og se på da?? mohaaa.. har din søster fått seg ikola eller?
Pannekaker? e du frekk ellar??

Fikk meg ett par nye perler i går jeg Som nå står i BB tank i håp om noen små pannekaker

ikola? Hva snakker vi om nå?
frek nesj.... din kjære søster så etter ikola (tropheus en fisk altså) her for en stund siden..
Hun fisk?? Hun driver ikke med sånt..
Hun er helt frustrert fordi jeg sitter utenfor et akvarie hele dagen..

ikola.. hehe jeg tenkte på en strøm duppe dings som man kjøper på elprice eller elkjøp type ting jeg.. hehe det er sånt hun er avhengig av.. HEHE..

Men foresten det var jo en skikkelig nice fisk da
joda ver henne heter ikke hun syn..... da?? kan jo hende hun vil overraske deg da hehe hva vet jeg .
Synnøve Jepp.. hmmm.... Hadde hun kjøpt akvarie tror jeg mutten hadde vridd hodet av henne... Men kanskje hun har en skjult boy friend Som har kjøpt akvare til henne så tør hun ikke si noe til meg. man vet aldri med den lille frekke t.... der..

Nå skal jeg mobbe henne,., moohhahahaha..
Her kommer noen bilder av de nye Bergensarene!

Det er ikke vanskelig å se hvorfor xenotilapia'ene heter Blue lip[External Image]
[External Image]
[External Image]
og Så kommer fiskene for spesielt interesserte (som meg hehe)
Det eg syns e mest sjarmerende er at det er ikke to som er lik. Alle har forskjellige tegninger og farger. Noen går i gult og brunt, andre i rødt og svart. De er fremdeles små, ca 4 cm.
[External Image]
[External Image]
[External Image]
flere

[External Image]
[External Image]
[External Image]
nå når eg var så godt i gang...
[External Image]
[External Image]
[External Image]
oops glemte å si at det er Tropheus red belly
Fantastisk flotte fisker Vibeke!
Bare kom med flere du! Den røde der ser jo veldig fin ut!
4 av de er så rød, så jeg lurer på om de er hanner. Det virker sånn på oppførselen
De var kjempe fine de Red Bellyene.. )
Bente-Bent
Synnøve :) Jepp.. hmmm.... Hadde hun kjøpt akvarie tror jeg mutten hadde vridd hodet av henne... Men kanskje hun har en skjult boy friend ;) Som har kjøpt akvare til henne så tør hun ikke si noe til meg. man vet aldri med den lille frekke t.... der.. Nå skal jeg mobbe henne,., moohhahahaha.. ;)

hakke sagt noe jeg så.... burde få deg troffer du og g ikke bare de der kjedlig halv flate greiene... mohaaa
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap