Mange bøtter vann.. (side 76)

jeg var ikke på langt nær like dårlig sist, og da trakk jeg jo to.. men de var begge ute etter 5 minutter. denne gangen tok det 20 minutter på en, den lå mer vanskelig til. akkurat samme tablettene som sist, enda så reagerte jeg mye kraftigere. jaja, det går over

ser det ut som at reka med skallskifte har fått en sympativenn. ei reke til som henger rundt i samme området :p håper de formerer seg, er ikke mye man ser til rekene med 7 reker på 20 liter :p
da har jeg fått tak i tynn slange, så da er det bare å suge :p


nam nam... haletupp!
[External Image]
da har jeg fått sugd opp de gamle matrestene fra blueberryene. blir nok ganske sparsommelig foring her ja, med 7 småspiste reker og en liten eplesnegle.
plexiglasset i dette karet er svakt buet, så lett å ta bilde er det ikke. bare går og venter på den nye linsa mi nå. lyset i dette karet er overraskende bra. ser ut som ei sparepære, men lyset er STERKT, og ganske hvitt. vannet er jo gult pga røtter og ph konstant da men :p

skal ta og tømme 22 litern i løpet av helga, men den blir nok ikke satt opp på nytt nå.
Inaktiv bruker
hvorfer setter du ikke opp 22 literen ijen eter du har tømt den ?
har ikke nok filtre og sånn. dessuten har jeg ikke plass. ei heller har jeg spesielt bruk for en 22 liter akkurat nå.


det jeg ikke liker, er at når jeg flyttet rekene fra 22 litern, fant jeg bare 2 rødnese reker.. det skulle være 3. søttern og, de var jo svindyre og...
Sanne
her på rubrikk. de kommer fra en fangsttur, og jeg tror de ble solgt på en auksjon (deriblant til personen jeg kjøpte de av). vet om en gruppe i tillegg til den jeg kjøpte, aner ikke om det finnes flere av den her i landet. selv har jeg bare 2, da en sulten fisk spiste de andre 3...


Å så kjipt - hvem var synderen?
selger satte visst inn en scalare uten å tenke seg om i det karet, så da ble 5 til 2. men jeg klager ikke, de er så søte atte. ikke virker det som de bryr seg for mye om hverandre, de kjeppjager hverandre når de møtes :p
jeg liker vanligvis ikke sært farget grus, men i dette karet ble det faktisk fint. og ikke støvet grusen heller. så om jeg blir lei av det blå, er det bare å helle oppi mere hvitt :p

[External Image]
Hehe scalarer er sultne ja. Hadde en venninne som fant sin liggende flat sidelengs i yngelkaret til guppyene - for et syn
ja, disse sakene er jo ikke store heller. vil vel tippe de er rundt 2 cm eller så
Ikke så rart da nei. Er gjerne sånn at om noe er stort nok til å gå inn i munnen så blir det spist
ÆSJ! da har jeg kverka ca 10 stokkmaur på 3 minutter.. noe herk at de eklingene skulle komme tilbake...oppdaget tilogmed en som kravlet PÅ meg *grøss*
nåja. funnet bolet. men det hjelper jo j* mye på en søndag...
JIPPI! har fynnet en yngel hos blue pearl rekene! PITTELITEN, men definitivt en rekeyngel =D
Så gøy!! Gratulerer med babyreker - de er jo bare så skjønne når de er ørsmå miniatyrer
bedre enn stokkmaur invitasjon hvertfall!
foringstid hos søramerikanerne

[External Image]

[External Image]
med baken opp og med huet ned
[External Image]
telte 4 blue pearl yngel, så fohåpentligvis er det fler
ser og 2 skallbytter, og noen av gutta er helt på tuppa, så mammaen er nok klar for mer kos ;p
da har jeg fått pakkelapp fra aquamanias gitt. stakkars lommeboka mi.. men men! sitter å vurderer om jeg skal tråle ned bakken og opp igjen idag, eller ta det når jeg kommer hjem fra tannlegeturen min til tønsberg imorra..
Tilfeldig bekjentskap
© Mona O
Reklame for plussmedlemskap