Tropheus tråd (side 76)

saffen
[QUOTE=Bente-Bent]Synnøve :) Jepp.. hmmm.... Hadde hun kjøpt akvarie tror jeg mutten hadde vridd hodet av henne... Men kanskje hun har en skjult boy friend ;) Som har kjøpt akvare til henne så tør hun ikke si noe til meg. man vet aldri med den lille frekke t.... der.. Nå skal jeg mobbe henne,., moohhahahaha.. ;)

hakke sagt noe jeg så.... burde få deg troffer du og g ikke bare de der kjedlig halv flate greiene... mohaaa

tidig eller... Mine flate fisker er dødskule store og fine
Bebiser vill de og ha
Bente-Bent
[QUOTE=saffen][QUOTE=Bente-Bent]Synnøve :) Jepp.. hmmm.... Hadde hun kjøpt akvarie tror jeg mutten hadde vridd hodet av henne... Men kanskje hun har en skjult boy friend ;) Som har kjøpt akvare til henne så tør hun ikke si noe til meg. man vet aldri med den lille frekke t.... der.. Nå skal jeg mobbe henne,., moohhahahaha.. ;)

hakke sagt noe jeg så.... burde få deg troffer du og g ikke bare de der kjedlig halv flate greiene... mohaaa

tidig eller... Mine flate fisker er dødskule store og fine
Bebiser vill de og ha

sikker på at du er en skap troffer. derfor du snuser sånn her inne ja... bare til og bryte sammen og tilstå.
diskus er fine fisk med fargene sine men de er litt kjedelige, er liksom ikke noe fart i de. liker att det er masse bevegelse hele tiden men fargene til diskus er helt sinnsyke
tror denne praten hørere hjemme i en annen tråååååååd.
Magnar Langeng

Hehe
hehe, dere mener denne er lukket for tangiser only egentlig enig
Magnar Langeng

Støtter deg der Magnar
unnskyld... skal aldri mer gjenta seg..
saffen
unnskyld... skal aldri mer gjenta seg..
Flink gutt saffen....
lover å aldri mere komentere andre fisker enn fra tanganyika
Sverger dere til Bibelen på det eller? :p
kristen e æ ikke, så det må bli til odin og tor mohaaaaha
var da voldsomt så seriøst det skulle være og da...
530 ble helt kanon med de nye livuaene, nå er det rundt 55 i den, det ser meget bra ut. bilder kommer om noen dager de må få fargen igjen og komme seg litt. etter turen.
:p

Hvordan går det med Xenotilapiaene da Erik?

Ble det mye fisk på deg da Saffen?
10 lelupier her.. misset ålen. da han aldri klarte og ringe meg han selgeren.. snerr... men om det er noen der øst på som tenker dere en bergens tur så gi beskjed.. vil ha ålen ....
Ikke umulig at det kan la seg ordne saffen... skal østover om ikke så lenge og kanskje jeg kan ta med ålen og ha den hos meg til jeg kommer til Bergen. Det er en mulighet. Gir deg en lyd når jeg vet hvilken dato det blir.
Dere klarer ikke å gjette hvilken art er disse to:

[External Image]

[External Image]
hva ska du snope deg no da vidar? vet ikke hvor lenge han har den.. karet er vist tatt ned no da. så tror neppe den er så mye lenger for og si det slik da.
bilde nr to har jeg tatt .... så det er Nkondene mine...
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap