Mange bøtter vann.. (side 78)

Sanne
nei, det virker mye bedre idag. mye mindre vondt, men fremdeles hoven og jeg kan ikke bøye beinet så veldig mye. virker som jeg har fått alt de siste årene. før gikk jeg kanskje til legen en gang hvert tredje år, nå føler jeg at jeg springer hele tiden -.-


Syns også ofte at det kommer mye i perioder. Har bihulebetennelse for 3 gang i år her, skikkelig sliten og lei. Godt at benet er bedre så kanskje du får et heldigere år i år
*teste ph med penn*

kran 8.2
blueberry bee 7,5
64 6,6
28 7,4
96 6.1

ikke altfor gæli det, men må nok passe på og ikke bare pøse ut med vann fra krana :p
joda, forslått, blålilla og hoven i kneet. men jeg overlever =D

[External Image]
driver å funderer på hva jeg skal gjøre når vi må gasse for stokkmaur her. de minste karene kan jeg vel til nød flytte på, men hvertfall 96 litern blir vanskelig... hundreogfjorten meter klingfilm? -.-;
Ja for den gassen kan vel være farlig for fiskene, det sies jo at man ikke skal male og slikt i rom med akvarier i. Vet ikke men, bedre føre var enn etter snar.
har fått klar beskjed om at hvir stoffet kommer i vannet, så dør fiskene momentant, så her blir det forhåndsregler. de 3 små karene er jo av plast eller såpass små at det kan lett flyttes. 96 litern er en annen historie.

forøvrig fjernet omlag 50% av salvinia natansen i det karet, men det er fremdeles mørkt. men cornutaen hjelper jo til der. overvannsformen av den er faktisk ganske pen. jeg *må* bli kvitt litt flyteplanter nå, har et halvt tonn :p

etter at jeg fjernet masse
[External Image]

closeups
[External Image]

[External Image]
Give to me
Her bare dør de, så om jeg har et halvt tonn oppi tror jeg nok det blir borte ganske fort likevel.
Har ikke fått vært i hortensområde i det siste, men har du mulighet til å få med dekkglassene torsdag?? Gjerne ta med masse flyteplanter oxo ;D
nja, vet ikke helt, pleier som regel å dra til tønsberg rett fra jobb jeg da. litt klønet å drasse på dekkglass da. er lissom ikke noe stress å ha med en bærepose med muffins og planter :p
Da så, mente de var såpass små at det kanskje gikk greit. Men det blir vel tungt, iallefal når du har skadet kneet. Hvordan går det forresten??
nei de er jo ikke så store. kan vel teste, men det *er* jo glass...
kneet er lilla, men ellers ok. stivner litt innimellom, men kan ikke forvente mindre
Bra det bare er forslått og ikke bristet eller brukket på noen måte. Gjorde noe alla samme med hofta, tryna på siden rett ned. Var sikker på at det var iallefal bristet og besøkte legevakten, men viste seg at det bare var muskelen som var kraftig forslått og derfor gjorde så vondt.
Er kanskje det samme i kneet ditt?

Synes du jeg skal avlive eller prøve å medisinere amandatetraene mine??
ja, er nok bare fått en diger blåveis. men jævla vondt var det.
med tetraene, så vet jeg ærlig talt ikke.. =/
Ikke jeg heller, det som er litt dritt. Aner ikke hva som er best, vil jo ikke avlive dem, men hva om de smitter alle de andre fiskene. Lurer på å ta den som er mest oppblåst/svellet, men likevel er det den som har sterkest farge. Utrolig vanskelig dette her, de er jo så flotte vettu.
kynisk sett går det jo an å skaffe nye, men etter så lang tid burde man vel sett om det var smittsomt... er vel å følge med og se om fisken lider...
Sanne
forøvrig fjernet omlag 50% av salvinia natansen i det karet, men det er fremdeles mørkt. men cornutaen hjelper jo til der. overvannsformen av den er faktisk ganske pen. jeg *må* bli kvitt litt flyteplanter nå, har et halvt tonn :p


Det ante meg at du ikke kom til å klare å ta knekken på den cornutaen
var bare såvidt! var bare latskap som fikk meg til å bare la alt være og ikke kaste det xD
noen blåbær :p

[External Image]

er øya mine helt med, eller?
[External Image]
Ooooooh et helt egg, hvis de yngler som kirsebær altså den spesialliserte formen virker det ikke som de kommer til å overta karret akkurat ;D

Tar du med flyteplanter imorgen??
joda, men de er garantert ikke sneglefrie :p
Tilfeldig bekjentskap
© Linn-Therese Nilsen
Reklame for plussmedlemskap