Tropheus tråd (side 78)

Wow! Skal si du har vert flink å ligge ut bilder Kenneth :P
Flotte kar, og flotte fisk!
vordan går det med de tyggende hunn boopsene? Tygger de ennå?
Vi har hatt lek i xenotilapia karet idag og har en hunn med kjeften full av egg
Utroling mye fin fisk du har Kenneth......
Vibsi
Wow! Skal si du har vert flink å ligge ut bilder Kenneth :P :) Flotte kar, og flotte fisk! vordan går det med de tyggende hunn boopsene? Tygger de ennå? Vi har hatt lek i xenotilapia karet idag og har en hunn med kjeften full av egg:)

Takk takk

De ble strippet for noen få dager siden, hadde 19 små boops. Som holdt til i en yngelkasse, med netting.. Noe som resulterte i at det bare var 5 levende morgenen etter!! ;(

Måtte lage en ny kasse ut av en gammel kakeboks så de ikke fikk nappet hull i egg/plommesekken som fortsatt satt igjen på de fleste... Kjipt, men regner med at det ikke går lenge til neste gang noen tygger, synes jeg faktisk så ei igår
Det kommer nok flere sjangser ja fine bilder av fine fisk! Jeg har ikke noe god erfaring med stripping av sandcichlider.. Første gang jeg strippet en fisk tok jeg livet av den sarte leptosomaen! Går sikkert fint hvis de har tygget en stund..

Noen fler med bilder på fredagskvelden?
litt tidlig ute da kjenner til problemet at de napper de, men nå har vi lært oss tålmodighet hehe. er vell rundt 4 uker på disse som de andre fiskene, når du ser øynene i munnen da begyner de og nærme seg
kan jo hjelpe dere med noen ultimate fighting bilder "live" fra bergen i livua karet

[External Image]

[External Image]

[External Image]
finnes det pener sp.red variant en dette?
Vibsi
finnes det pener sp.red variant en dette?

Nei.
en meget fin hue VF ca 14 cm

[External Image]
dette er fra de vi hadde før, skal ta noen bilder fra når vi tilsatte de 26 siste, vi har nå 50-60 livua. så gruppen er blitt meget bra. bilder fra hele karet kommer når alle har funnet sin plass og alle er i like god kondisjon som de vi hadde. nye fisk i karet samt en lang resie tærer litt på kropp og sjel

alle spiser godt heldigvis
Rett og slett bare vakker.....
livuaene er faktisk de fiskene vi virkelig har måtte jobbet for, hehe ned til malmø for å hente noen av de, kristian har henta noen i danmark og resten er hentet i ørebro i sverige. det blir noen mil det hehe
kristian hvordan går det med red cheeksene? de er fortsatt snille noen nye oppdaterte bilder?
Redcheeker er ikke snille
De vet ikke hva det betyr engang
Alle pembaene farget ut etter 30 min i sitt nye hjem Roger...... fantastisk flotte fisker.....
grattis med nye fisker frode pemba er faktisk en veldig fin fisk
takk for det Erik..... synes pemba er veldig fine selv om de er litt vanlige....
pemba er flotte fisker. Bare vent til de har fått gått en stund i karet. De er noen yngel maskiner når de først sitteri gang.
Vi har sikkert 10 hunner som tygger nå
Gleder meg tiil å se hvordan denne gruppa utvikler seg...... er allerede mye lek , det i stor kontrast til de trege Nkondene....
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap