Mange bøtter vann.. (side 79)

De sneglene overlever nok ikke lenge likevel, til og med sandsneglene sliter hos meg, alt for surt/bløtt vann.
hehe, ja ser det på noen av karene her og. har jo ph nede på 6 tallet i to kar, så :p
nå, opp for å bake muffins!
vanlig, og sjokolade. ekte posebakst!
kan jo lage fra bunnen av, men det tar mer tid + planlegging :p

tar tilbake alt jeg har sagt om at kneet er bra. hovnet opp igjen nå, problemer med å gå i trapper pga stivhet + smerter. så jeg ringer legen imorra.

muffinsen er ferdig om ca 10 min :p
Sanne
muffinsen er ferdig om ca 10 min :p

Var det en invitasjon? ;D

God bedring forresten.
hehe, kommer du, så får du muffins ;p er ikke så mobil akkurat nå :p

muffinsa skal med på akvarieklubbmøte imorra. smakte på en og de ble ikke så værst, til posemuffins å være nå er jeg drit lei kroppen min. bare trøbbel for tia. jaja, vanskelig å bytte, har ikke akkurat reklamasjonsrett :p
ble bare 6 oppmøtte, så de resterende muffinsene ble fordelt :p ble og kvitt to poser salvinia natans.

var hos legen idag, og skal til røntgen imorra for å utelukke skade på selve beinstrukturen. er totalt stiv, går som en tulling i trapper, og komme seg inn og ut av en bil er litt av et prosjekt når du ikke kan bøye kneet..
lykke til da, og kjipt med kneet.
har vært på studentkroa jeg, ikke muffins, men mye annen fin servering der :P
kneet hadde heldigvis ingen skader på selve beinstrukturen, så det er nok bare en real blåveis + hevelse som gjør at det gjør vondt og vanskelig å bruke beinet normalt. det kunne visst ta en to tre uker før alt var bra igjen. men da vet vi hvertfall det :p
Alltid godt å vite så man slipper å engste seg
Bra at det ikke var noen permanent skade da. Håper det går over snart
Flyteplantene står forresten i ei bøtte, tenker jeg skal skaffe no snegle mordermiddel jeg bruker før jeg gidder putte plantene i akvariet. Ønsker ikke den typen snegler i akvariet, ikke for det kan jo da ha en ladning med ned til mor som klorerekene kan få. De tar nemlig snegler om de ikke får nok mat.

Fikk ikke reist fra krizoo før 11 igår jeg da, ble stående ute og skravle. Kjenner det nå, rimelig trøtt og sånn.
hehe, var dausliten når jeg kom hjem igår jeg :p var litt komisk, hadde trøbbel med å komme meg ut av bilen til jan rune :p
har skuffa ut omtrent like mye planter fra kun 64 litern som jeg gav til deg. kan nok ta ut mye mer og, i tillegg til 96 litern og noe fra 28 litern :p
humm. lurer på hva jeg skal hive oppi 22 litern når jeg setter opp den igjen. kanskje no så enkelts som crs eller kirsebærreker.
så må jeg nok finne ut av arcpod'en jeg kjøpte. den virker ikke. lysrøret vil ikke skru seg skikkelig på, det bare lyser svakt rødt/oransjt nærmest sokkelen, og ser nesten ut som det spraker blått i sokkelen... og jeg glemte jo å skrive om den manglende ibbs glasset og. jaja, det kostet jo ikke så mye heldigvis.
idag skal jeg prøve å få rompa i gir og tømme 22 litern og sette den opp på nytt. filteret i 20 litern er ikke 100% innkjørt ennå, men vann og mose trenger jo ikke akkurat så mye filtrering. blir jo uansett ikke noe reker der på en stund.
Du er heldig som kan ha masse småkarr, kan jo sikkert det jeg å, men må tenke litt på vannbruket.
Lyst på red og black bee, de helt sorte rekene, blå tiger og annet morsomt.
tja, har jo egentlig sagt at akkurat det karet ikke skal opp :p men klarer jo ikke la vær da. men nå har jeg ikke mere plass altså :p

nå har jeg lyseblå og svart/hvite reker, så har lyst på en annen farge nå. eventuellt blå tiger, den er bare rå.
Jeg har et lite kar jeg ikke bruker :P er faktisk mulig å stå i mot fristelsen
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap