Peru 07 (side 8)

Jørn Kåsa
Fredrik Pedersen(sønn til Terje) har laget logoen etter en grovskisse.Så får vi se om den blir godkjent.

Et fantastisk godt forslag, etter min mening!

Men jeg synes det bør endres på spesielt halefinnen og øyet.

Videre burde det kanskje stått Scandinavia?
Passer bedre det når vi skal erobre malleverdenen

Mvh. Terje(ikke far til Fredrik).
Logo konkuranse.
Dette er et fint forslag ja. GOC har nemlig en logo konkuranse gående. Så om andre har forslag er det bare å komme med disse. Netta-dresen (www.goc.se) bør også være med i logoen. Mer detaljer om konkuranden på [URL=null]www.goc.se[/URL]

Bildet viser desverre en død fisk, jeg har vært behjelpelig med et nytt bilde, så får vi se om Terje kan bruke dette.

E
Logo
Karl Fredrik redigerer så fort han får tid.Scandinavia blir byttet ut med nett-adr,og fisken med en levende.

Mvh Jørn

http://www.goc.se/jo/
Amazonas.
Amazonas er et mektig skue,spesielt fra luften.

F:Henrik og J
Indianermuseet i Iquitos.
Det viser Urinnvånere som levde rundt Iquitos ca 1880.
Da ble det laget nøyaktige kopier av de forsjellige stammene.
Jeg tror det var en svenske som laget de.Det er flere dusin av de.
Dette muset vil jeg annbefale på det varmeste til alle som er i Iquitos.

Jørn
Indianermuseet i Iquitos.
Gaiden fortalte at det var veldig stor forsjell på høyden ifra stamme til stamme.

Jørn
Nanay.
Er ikke noen smågutt det heller.Sannstrendene her er helt på høyde med Caribien.Gleder meg stort til noen dager her.

Jørn
Jeg har i hele sommer jobbet sammen med en veldig hyggelig dame. Har vist at hun er fra utlandet, men først i går fikk jeg greie på at hun er fra Peru!! Hun skal nedover til sommeren, jeg er hjertelig velkommen til å være med!!! det er lov å drømme, så jeg sier ikke enda at det sikkert ikke blir noe av, men regner vel med at det blir litt for dyrt. Uansett, hun kunne ta med coryer til meg dersom det var interessant :0) Det er det!!!
Gry
Jeg har i hele sommer jobbet sammen med en veldig hyggelig dame. Har vist at hun er fra utlandet, men først i går fikk jeg greie på at hun er fra Peru!! Hun skal nedover til sommeren, jeg er hjertelig velkommen til å være med!!! det er lov å drømme, så jeg sier ikke enda at det sikkert ikke blir noe av, men regner vel med at det blir litt for dyrt. Uansett, hun kunne ta med coryer til meg dersom det var interessant :0) Det er det!!!

Hvor i Peru?
Det skal jeg forsøke å få greie på i løpet av denne uken. Jeg fikk beskjed om at hun var derfra i vaktskiftet, så det var ikke tid til å gå veldig inn på detaljer.
Gry:
Oi, Jammen hadde jeg hoppet på et slikt tilbud, så sant jeg kunne stole på vedkommede....Det ville blitt en oplevelse for livet! Mener å ha hørt at man kan få flybillett tur-retur Oslo/lima for under 10.000 kroner... Masse penger for meg, men det hadde nok vært verdt det.... Jeg tror nesten jeg ville vurdert å låne meg penger til en sånn tur hvis jeg hadde hatt sjangsen....
Logo
Nå synes jeg det begynner å bli veldig bra.

Komentarer takk!

Jørn.

Hmmm.. kansje løfte skrifta over litt,eller?
Personlig ville jeg ha brukt en skrift som er enklere i stilen, men det er nå bare min mening... Kanskje få skrifta til å synke ned i ringen, slik at den ser gravert ut?
Logo
Jørn Kåsa
Nå synes jeg det begynner å bli veldig bra. Komentarer takk! Jørn. Hmmm.. kansje løfte skrifta over litt,eller?

Jeg synes den ser meget bra ut.
Tror jeg holder en knapp på nr 3.
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D. Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap