akkurat nå er klokken halv 5 på morran og jeg får ikke sove pga tannpine. Derfor logger jeg meg på akvaforum og prøver å tenke på noe annet. Men det er jammen ikke lett når du holder på å miste vettet pga ei tann..... Har kasta innpå diverse smertestillende og sitter derfor her og venter på at det skal virke så jeg får meg litt søvn. Skal i morgen besøke barnebarnet mitt Julie på 5 år og da er det kjekt å være sånn noenlunde i form. Har også en katt som holder på å mase livet av meg for maten er ikke bra nok. Ho springer bortover golvet og klatrer oppetter dørkarmene for å få oppmerksomhet. Men jeg prøver å overse henne og da går ho til utgangsdøra og skraper på døra og når jeg kommer å skal sleppe henne ut så springer ho og gjemmer seg. Forbanna kattelærv. Det er fristende å slå på lyset i akvariene og sette seg å se på fiskene, men de må vel få skjønnhetssøvnen sin de da når ikke jeg får. Fritjof er våken, det er hamsteren min, hører han durer rundt i hjulet sitt. Han var på besøk her på datapulten i sted(se bilde) og det er veldig spennende. Det er så mye rot å rote i. Akkurat nå skal jeg prøve og legge meg så God natt....