Hva gjør du akkurat nå? (side 8)

akkurat nå er klokken halv 5 på morran og jeg får ikke sove pga tannpine. Derfor logger jeg meg på akvaforum og prøver å tenke på noe annet. Men det er jammen ikke lett når du holder på å miste vettet pga ei tann..... Har kasta innpå diverse smertestillende og sitter derfor her og venter på at det skal virke så jeg får meg litt søvn. Skal i morgen besøke barnebarnet mitt Julie på 5 år og da er det kjekt å være sånn noenlunde i form. Har også en katt som holder på å mase livet av meg for maten er ikke bra nok. Ho springer bortover golvet og klatrer oppetter dørkarmene for å få oppmerksomhet. Men jeg prøver å overse henne og da går ho til utgangsdøra og skraper på døra og når jeg kommer å skal sleppe henne ut så springer ho og gjemmer seg. Forbanna kattelærv. Det er fristende å slå på lyset i akvariene og sette seg å se på fiskene, men de må vel få skjønnhetssøvnen sin de da når ikke jeg får. Fritjof er våken, det er hamsteren min, hører han durer rundt i hjulet sitt. Han var på besøk her på datapulten i sted(se bilde) og det er veldig spennende. Det er så mye rot å rote i. Akkurat nå skal jeg prøve og legge meg så God natt....
Sitter så klart og surfer rundt på akvaforumet og finner mer spennende ting for hvert minutt. Tenker på om jeg skal vaske hele huset eller besøke familie, Stakkars farmor har jeg ikke sett siden før jul.
Akuratt nå sitter jeg på skolen og kjeder meg.
Mattelæreren dukka ikke opp(Åh neimen så synd) så jeg sitter her og duller, og prøver og finne noen flotte sider om discus

Etterpå skal jeg legge inn maaaaasse bilder på tråden min av 540'm som nå har fått T5, det var helt sinnsykt.
ellers så skal jeg opdatere bildene av akvariene mine for ente gang=)

Så det er mye og glede seg til fremover=)
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap