Mange bøtter vann.. (side 8)

Da gleder jeg meg til å se flere bilder fremover
litt ikkeakvaristikk, mer et utbrudd. trøtt sådan.
for der ligger problemet. har slitt ei uke nå med at det føles som ett blylodd i panna, nærmest dupper av hele tiden selv om jeg egentlig ikke er så trøtt... slitsomt på jobb.. med dette følger noe jeg kommer nærmest å beskrive som svimmelhet, står jeg stille svaier jeg nesten og må konse for å holde balansen.
i tillegg er jeg på femte uka med mensen sammenhengende, irriterende, plagsomt, og jeg er sår mellom beina etter binda... første 2 ukene har jeg nesten ikke blødd, de siste 2 har jeg blødd 3 ganger så mye som normalt.. heldigvis ingen smerte, det hadde vært toppen av kransekaka...
skal få kommet meg til doktoren igjen, langvarig mens hadde jeg en gang i fjor, men det jeg trodde var årsaken var det ikke... men hva det var kunne ingen si -.-



så, fisk! litt bilder igjen, dog håndholdt og med kitlinse inntil videre. kuhlii og whiptail i matfatet, og whiptail i flyteplante.

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Stakkars. Det hørtes kjempeslitsomt ut. Er nok lurt å komme seg til lege og sjekke hva det er. Hadde en venninne som slet med mange og lange perioder og ble helt tappa for jern. Hun fikk til slutt noen dråper av legen til å stoppe det etter visst mange dager per måned, så det finnes hjelp i verste fall. Men håper det løser seg uten medisiner. Svimmelheten og trøttheten kan kanskje være jernmangel, så sjekk jernlagrene i kroppen. Skader sikkert ikke om du tar litt floradix formula eller noe uten å gå til lege først. God bedring!!!!
har alltid hatt jernlager som ligger i nedre sjikt, så skulle ikke forundre meg. tror jeg har en pakke hemjern liggende.. skader ikke i hvertfall skal hoppe iseng snart, lang dag imorgen, først jobb deretter blir det barnepass til mamma kommer hjem i 10 tida på kvelden.
fluebenol 15, har hørt at det kan kurere det meste
beklager, det har jeg ikke i huset. tviler at esha2000 gjør samme nytten :p
har forøvrig esha exit jeg kan kombinere med :p
gjør som legen ofte anbefaler, ta deg en cognac eller litt vin,
anbefaler en fin vitvin som heter blue angel.
jeg hater vin. altfor surt, jeg takler ikke martini asti engang.... men men, legetime blir bestillt imorra, så får vi se. har ny lege nå som resten av familien er meget fornøyd med, så jeg får bare håpe at han har peil og/eller sender meg dit dem har peil :p

og jeg som skulle legge meg tidlig... ja ja..
uff, håper han får fikset det da..
God bedring
nå, legetime imorra klokka 9. så får vi bare håpe. følt meg totalt elendig idag og, og var så heldig at jeg hadde en 7 timers barnevakt økt rett etter jobben, da mamma jobber seinvakt, stefar jobber på sjøen og mormor var ikke hjemme. heldigvis bestemte de søte små seg for å være medgjørlige for en gangs skyld.

ikkeno spennene akvariemessig idag. prøver med frysetørret tubifex igjen. reker og snegler elsker det, coryene som lissom skal bli så ville bare glor dumt på meg. når de kommer fram.
armen min oppi karet for å feste blokken skremte livskiten ut av de, de er blitt utrolig sky og skvetne. de farta rundt mye da jeg fikk de, men de siste par månedene er de blitt utrolig skye og passive om dagen. synd jeg ikke har plass til en liten bøling med mere tøffe coryer i karet til å tøffe opp de pysene.
Da var jeg sykemeldt ut august gitt. med beskjed om å gå turer hver dag. tirsdag er det inn til prøvetagning, og fikk no piller til å stoppe blødningen, så håper det virker. sitter her og svaier nærmest.
næmmen. kan håpe på blue pearl bebiser snart. ser minst en reke med egg produksjon igang, ett hvitt felt i nakken. noen andre like store reker har ikke det, antar det da er hanner kanskje :p
teller 5 stykker nå, det er blitt markant større siden jeg fikk dem
Får håpe det hjelper med sykemelding da Så koselig med babyer
vel, den er ikke gravid, men har begynt å produsere egg, så forhåpentligvis ikke lenge til noen bilder...


[External Image]


[External Image]


[External Image]
litt flere bilder..

[External Image]

[External Image]

[External Image]
Må si du har dreisen på den reke-fotograferingen Kjempeflotte bilder! God bedring, håper du snart er i fin form igjen!
Hvor store er de rekene?
litt vanskelig å si, er vel mer korrekt å spørre hvor små de er... de har forskjellig størrelse, men de største er vel ca 1 - 1.3 cm...
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap