Gk,s våte hjørne. (side 8)

Corydoras schultzei egg...
1,2,3,4,5,6,7,8,9,10......16,17,18,19......20,21,22,23,24,25........31,32,...38 egg!! eggene var festet på tre forskjellige blader og en liten klase på glasset.
ganske utrolig at en hunn på 3,5 cm kan legge hele 38egg. oppdaget det i dag tidlig når jeg skulle gi dem mat. nå har jeg lagt eggene på front siden av glasset sånn at jeg kan se fremdriften... dette skal bli spennende
Inaktiv bruker
gratis heldig grisen =.har du ta egga i en isboks med surt akvariumvann for å kleedem ?
Bilder
legger til noen bilder av eggene
Inaktiv bruker
jeg vile ha paset ekstra got på det akvariumet med foreldrene til egga det kan jo komme flere =
david g
gratis heldig grisen =:-D.har du ta egga i en isboks med surt akvariumvann for å kleedem ?


de er festet i en fødenett og går i samme karr som foreldrene.
når\hvis eggene klekker så skal jeg flytte dem i en femten liter og følge "oppskriften" til mona o....
Bilde av 75 litern
legger ut et bilde av den nyoppstarta 75 litern... legger ut noen flere bilder i morgen. (mursteinen som er oppå rota er det bare foreløbig for å holde rota nede.
Corydoras schultzei
legger ut noen bilder av mine coydoras schultzei som i går la egg... igjen.

legger ut et lite bilde av den ene corydoras metaeen min...
noen flere bilder, det første er to cherrybarber før de slippes i 75 litern.
det andre bilde er en apistogramma hongsloi(hunn)
og det tredje er en apistogramma hongsloi(hann)
I dag
i dag har jeg flyttet over fisk til 75 literen. av fisker som ble flyttet over var 13 smykketetraer, 6 sjakkbrettciklider og to cherrybarber, skal vente til karet er innkjørt før jeg putter oppi galaxyene og corydorasene. alle fiskene ser ut til og trives i det nye hjemmet dems...
Eggfiksing
i dag ble eggene flyttet ove i et eget yngelkarr, de dårlige eggene ble også plukket ut. håper virkeig at alle eggene som er igjen er åkei....
Scalarer borte...
sånn da var scalarene solgt, de begynnte og bli for store for karet det går i + at de holdt ancistrusene tilbake fra og leke.

legger til et lite bilde av den ene apistogramma hongsloien min...
Inaktiv bruker
den hvar fin =
Corydoras shultzei egg:)
takk for det


nå har det skjedd! eggene har klekket, det ser ut til og være fem-seks yngler... foreløpig!
Oppdatering
øh.. ja, nå er det hvist en liten stund siden jeg har skrevet noe her ja.

nå er det desverre bare en corydoras yngel igjen som lever, resten vokste ikke i det hele tatt mens den som lever nå har utviklet seg med storm skritt og både fått barter og farger(små sorte flekker her og der, sånn at den ligner litt på en mikro corydoras paleatus)på kroppen.

apistogramma hongsloiene mine har endelihg fått yngel, hunnen kom yt av "grotten" sin med rund 30 yngek i går kveld, har foreløbig bare gitt vanlig fòr til dem siden det ser ut til at ynglene beiter på javamosen.
Apistogramma hongsloi hunn med yngler
her er et bilde med hongsloi hunnen med ynglene.
Inaktiv bruker
grattis med hongsloiynglene og corydorasyngel =
Corydoras pygmeus
takk for det, alltid hyggelig med kommentarer.

nå har jeg bbestilt ca. 10 corydoras pygmeus til den 35 literen som er igjen,
fiskene er bestillt på slottet zoo og kommer forhåpentlig hvis på torsdag.
Inaktiv bruker
fikk du lov til å beholde den en 35 literen ?
det gjorde jeg vettu nå har jeg akkurat kommet hjem fra slottet zoo med pygmeusene, posen ligger i karet nå og klargjør seg

det kommer bilder av dem så fort som mulig.
Tilfeldig bekjentskap
© svein Ove Borgsjø
Reklame for plussmedlemskap