Eivinds våte kasse(r) (side 8)

Er det leksgruppe? Og kor langt vekke er det? Eg er interresert vis det er leksgruppe. Og helst ikke søsken.
Eg veit ikkje om det er leskgruppe.
Ho bur på Moi.
Du kan jo ta kontakt med ho på nr 92466651
Trur det blir for langt borte. Får egentlig hørra på M44 kor mykje det faktisk blir for cory pygmeane.
Ja det er litt langt. Men eg har snakka med ho for eg ville kjøpa noen Klovnepelcoer av ho, og då sa ho at ho skulle ha 150 kr for å frakt dei til Bryne, så hvis du kjøper Coryen så blir det 75 kr i frakt på hver.
Jo det kan kanskje gå. Men skal hørre ka prisen på pygmeen blir for det var det eg ville ha egentlig.
Ska du på m44 å spør i dag ?
Kor mangen corydoras pygmeus er det det har ?
Dei hadde 10 men har ingen nå. skal kontakte ein i sirevåg som importerer og høre om han kan bestille rundt en 20-25 stykker. Tenker jeg vil ha noen siamesiske algespisere og til 160 litern min.

Men jeg mistenker og at palettene endelig har tatt til vett og lagt egg. Får håpe det går bra. Eplisene er det ikke kommet noe lenger med. Sebraene prøver konstant men til ingen nytte. Og malayene tar helt av.

Resten av gjengen i karet bare tar det chill på sverdplanten. Har og sett at den flotte planten min som slet med å feste seg likte veldig godt å få plantekule. Vallisneriaen tror jeg må få en kule på deling dem og. Men det går ikke å dele kulene. Det er litt dumt, de skulle vært mindre og. Sverdplanten vokser tett intil veggen og burde lære seg å vokse med mot midten Har vurdert å fjerne javabregnen for den er ikke den peneste, krever ekstremt med vedlikehold. Små planter her og det. Vasspesten tar det og rolig og vokser fint og sakte, i motsetning hos andre. Og alt dette skjer med 2 helt vanlige 30w lysrør som kommer originalt fra en nedlagt mix butikk. Men skal bytte lysa slik at det blir kraftigere vekst og lys.

I det lille har det en gang til endret seg som du kan lese deg frem til lenger oppe. Og der skal det nå inn enda flere men billigere corydoras pygmaeus. Rekene har det godt sammen med litt hornblad som ble lagt i en kasse under et bord i vann, overlevde det. Og Anubias og en flott cryptocoryne wendtii green i midten.
Må og huske å lage til sparebørse for fiskeutstyr, dainngår mat i den. Men får røde myggiser til 15 kr pakken. Bare å finne frem isboksen!
EivindG
Dei hadde 10 men har ingen nå. skal kontakte ein i sirevåg som importerer og høre om han kan bestille rundt en 20-25 stykker.

Vet du ka prisen blir pr stk da ?
Rundt 9 kr stykket + 30% til importør
Ok, driver han med inport av flere typer fisk ?
Er det du eller dyrebutikken som skal kontakt han ?
Om det er du, så trur eg at eg og må høra med han om nokon fisker.
Det er eg som tar kontakt med ham. Vis du logger deg inn på msn kan eg sende listå med fisk planter og utstyr han kan ta inn.
Det var mye fisk. Eg fant mangen eg vill kjøpe av han.
Er det på Sirevåg ?

Ja men du må kontakte ham og få ham til å bestille det inn. Tror ikke han har så mangen arter inne akkurat. Vis du søker opp google med zoo sirevåg får du han opp med en tråd fra nettakvariet der det står nr og div.
takk for lista, er det norske eller svenske priser ?
Det er norske priser. Vis det er svenske blir det uansett noe billigere.

Har bestemt meg for å bestille 25 corydoras pygmaeus og 10 SAE. Så får jeg spare penger til å kjøpe nye strenger til gitaren min og div.
I dag var eg å kjøpte meg SAE, skulle egentlig ha 10 men de ga meg 11, leverandøren som tok skade av det så Betalte bare 100 kr for alle. Det samme gjorde eg tidligere når eg kjøpte hos Tropehagen. Men disse var pittesmå. nesten som yngel. Trodde nesten det var det helt til jeg kom hjem og fikk dem oppi vannet for da ble det en svart stripe på dem. Så dem er nok ikke så stressa nå.
EivindG
Har lyst å starte saltvann sjøl og. Har masse prosjekt på gang allerede. først hagedam hos en kompis. Som mesten er naboen din. å så sjå meg.

Kos går det med hagedammprosjektet ? Har dere begynt ?
Nei han har begynt å rydde plass til rommet der han skal flytte marsvina sine til.

Men her har det skjedd masse ting som har med akvarier og masse som har med tjukke marsvin

For det første har det ene marsvinet mitt fått 4 unger og det andre marsvinet mitt er sprekkferdig. Det var 3 gutter og 1 jente i dette kullet.

Og i dag var jeg på mitt første møte i JAK, visste jo ikke om så mye som foregikk og slikt. Men var ganske greit. Jeg kjøpte meg noen lodd og venta og tenkte hva eg kunne tenke meg å vinne. Det var powerheads, luftpumper varmekolber og et 63 liters rammeakvarium. Håpa jo på akvariet men med min flaks tenkte jeg at det aldri ville gå, så gikk for å få noe bunnmat. Når alt kom til alt var det siste loddet som ble ropt opp mitt og jeg ble eier av et splitter nytt 63 liters rammeakvarium. Så nå håper eg at Mattilsynet lar oss få ha gekko, så blir det store karet lagt ned og gekko sett opp. Så blir nok det lille karet da et corykar eller noe minifisk. Er så ekstremt facinert over dem.
Her kommer litt fleire bilder som er litt større, har dem allerede på imageshack
Så vis noen vil ha marsvin er det bare å skrike ut!

[External Image]
Dette er jenta.
[External Image]
Ene gutten.
[External Image]
Neste gutt.
[External Image]
Og siste gutt som faktisk ligner litt på en hund:p

[External Image]
Og dette er den gamle sure berta mi Maya.
Tilfeldig bekjentskap
© Haakon Haagensen
Reklame for plussmedlemskap