Storauksjon i Oslo 12. okt (side 8)

Plussmedlem
Humunukuapuaa
Fulgte ikke helt med når foliepakkene med artemia gikk, men mener å huske at auksjonarius nevnte noe om triks for å få disse til å klekke. Kanskje noen andre fulgte med i timen.

Tipset var natron.
Og natron er tilsatt noe jeg aldrig ellers bruker ved klekking. Men fikk med meg at auksjonarius anbefalte dette for disse egga

Men er ikke tegn til klekking en gang...men mulig jeg får prøve den andre pakka, siden den jeg testa nå var pungtert og dermed ikke lufttett.
Tom Kristiansen
Men er ikke tegn til klekking en gang...men mulig jeg får prøve den andre pakka, siden den jeg testa nå var pungtert og dermed ikke lufttett.

Kan være det, har hørt at artemiaegg er bra på å tiltrekke seg fuktighet, noe som gjør de ubrukelige. Har det vært hull på pakka kan det være svaret. Men prøv den andre, og funker ikke det kan du jo evt. høre med OAK om de har epostadressen til vedkommende, så kan du høre om det er noen spesielle triks? Send evt. til auksjon (at) akvarieklubb (dot) no.
Da har jeg satt en sats med den pakka som var helt tett også, så får vi håpe på et beste for trenger ny klekket artemia til apisto ynglene mine nå

Fikk pengene inn på konto i dag, det synes jeg var kjapt ekspedert
Og beløpet var som forventet.
Da vil jeg ønske alle velkomne til neste OAK's storauksjon,som vil være Lørdag 31. Januar 09 til samme tid og på samme sted.
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap