Den store Petrochromis tråden (side 8)

Takk for tipset.
Liker ikke så godt denne varianten. Skal heller ikke til Oslo med det første.

Det er en spesiell variant. Heller ikke min personlige favoritt. Jeg er svak for kriza black varianten.. Hadde de bare vært mulig å få tak i.. Helt sorte cyps
Sjekk ut vår nye personlig tråd

bilder under vannbytte idag. Karet eksploderte. Full slossing, leking og brisking. Desverre er vannet litt gromsete
Tricolorene er på gli..snart blir det nok lek
Her kommer noen nye bilder fra oss Longolaene begynner å bli fine i str og har nå fått flyttet inn i moshi karet

1.Longola hunn
2.Longola hann
3.Hanne igjen
Marcoene er også her (de få som hannen ikke har kverket ennå... )

1.Synderen
2.hunn
Moshiene er i storform som vanlig
LItt flere bilder av ny innflytterne
Det er godt å se at dere gir nok mat

Knallfine fisk!

Ja og likevel syns svenskene de er for tynne Det er et par som har litt innsunket mage, men tror det er mobbeofre..Ellers venter jeg spent på om det blir noe lek snart. Forer med rekemix 3 ganger pr dag, og vannbytte hver 3 dag. Det er masse tegn men har ikke skjedd noe ennå

hvordan går det med famulaen Kristian?
Vibsi
Ja og likevel syns svenskene de er for tynne :) Det er et par som har litt innsunket mage, men tror det er mobbeofre..Ellers venter jeg spent på om det blir noe lek snart. Forer med rekemix 3 ganger pr dag, og vannbytte hver 3 dag. Det er masse tegn men har ikke skjedd noe ennå ;) hvordan går det med famulaen Kristian?
kjør på mere maaaat
forer jo som f.. hehe Det griser jo så dyyyrisk med rekemix. Men skal mate litt mer da :P
i'm so excited, and i just can't hide it tralalalalala

Idag lå jeg på sofaen å så på tv og hadde nettopp tatt vannbytte på moshiene.
Jeg ser bort på akvariet og der er det full lek!!! Yahoo
Har hatt litt små leking på tricolor før men ikke slik som dette. Jeg prøvde å reise meg for å hente kameraet men da exploderer jo hele karet for de tror de skal få mat. Så den som måtte åle seg ut av sofaen var meg hehe Begge kameraene var tom for strøm. Det skal jo f'en meg ikke være mulig å ha så uflaks, men det ble med mobil video fra andre siden av stuen Med full zoom, OG feil vei hahaa Men dette måtte jeg bare ha på video. For meg er dette like gøy som å få yngel på Kirizaene for første gang
Her kommer en full HD super video;P

moshi lek
Gratulererer så mye med lek på Moshi. Det er vanlig at det tar en stund før de kom i lekshumør. Skikkelig gule har hannen blitt og. Dette blir gøyt. Dere kommer til å blir Norges "Petta" dere da.
takk for det gutter Jeg har lite forhåpning på at hun kommer til å holde eggene hele veien siden det er første lek vi har men det går jo an å håpe
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap