Eriks coryrom (side 8)

Første bilde av orcesisen yngelen, disse ble sloppet ut i kare i dag
Her var det mye snadder coryarter arter da.
Har ikke så mange spennende selv men så du hadde concoler, har du hatt disse i lek? Har en gruppe med 7 av disse selv, noen tips
L134 er i siget om dagen, plukket ut 42 yngel fra denne hannen i går, og i dag har han stengt inne en av hunnen igjen. Ligger også en annen hanne å vifter på egg. Plukket også ut 80 egg på orcesisen i dag. Så her er det bare velstand om dagen.
Plussmedlem
Artig med så ivrige L134 da...
Absolutt en av de flotteste mallene som fins.
Nå ser de ut som orcesisen skal klare seg nå er disse 2 md.legger også ut noen bilder av C90 den er bare kjempe fiiiine. var å hentet noe ny fisk hos Mona i dag
Ja bytte mot noen cw16 ha ha
Ja..
Det ble vi enige om forrige gang vi møtes.. men..først må det bli noe lek før det blir noen yngel
Da begynner prøvelsen. Plukket ut 75 stk egg fra orcesis disse eggene er så små at du aner ikke, får se hvordan det går, her er bilder av noen yngel+cw51
Må bare legge ut noen bilder av disse små sjarmtrollene , (C90) .
Sukk ,så nydelige ,står på min ønskeliste
Hei Sølvi
Skal ikke se bortifra at det dukker opp noen etter hvert. Faktisk er de enda finere i virkligheten enn på bildene .
Drømme,drømme ,hadde bare vært helt topp
Det pleier å være sånn med bilder ,fiskene er stort sett finere i virkeligheten.
Hvor store blir disse egentlig ?
Ok,flott størrelse
Håper du husker meg hvis noen skal vestover eller du kan sende
Her dukket det hvist opp 2 nye arter i dag.C65 og C natteri, Fikk disse av en kamerat Pluss at det har kommet noen egg på corydoras armatus så her er det bare velstand om dagen.
Det var litt av et varp! Det aner meg hvor de kommer fra. Har han det bra for tiden? Er kulda "slem" mot helsa?

PS! Fus i køen om noen av de to siste der får yngel som vokser opp! Hehe
Tilfeldig bekjentskap
© Anette Tøgard
Reklame for plussmedlemskap