Jørn hennings akvarie og fisker (side 8)

veldig mye og si på trivselen til fisken og lyset. det er også veldig forskjell på noen av individene.
Jeg regner med at du har laaange bestillingslister på eventuelle avkom etter dem, men du får ha oss i tankene også. Kunne godt tenkt meg noen slike i et av karrene her ))
Cw016
Om det blir noe yngel på de så skal vi få til det vet du..
Aspidoras fuscoguttatus er jo en fantastisk flott aspidoras! Setter meg gjerne på ei kjøpeliste om du dretter disse
Hei
Det skal vi orndne vet du.. det går noen yngel sammen med de, men hvor mange vet jeg ikke. Dette er lenge siden jeg har pellet ut noen egg for klekking på disse. Her må du stå klar til og ta eggene når de leker ellers er de borte like fort som de kom..:-/.
Aspidoras albater
Noen bilder Aspidoras albater voksne og yngel.[External Image][External Image][External Image]
Rita Revestrek
CW016 ser kjempefine ut, har de disse fargene "live" også?
tror bilden minne var for store eller noe.[External Image][External Image]
Kirsebær reke
(over)jeg får ikke helt til det med og legg inn bildene riktig.:-/
De ser skikkelig fine ut de CW016, det er bare å sette igang å drette dem ))
Cw016
Rita Revestrek
De ser skikkelig fine ut de CW016, det er bare å sette igang å drette dem :)))
ja de er flotte......i helgen skal CW016 bli delt opp i to grupper med en litt bedre kjønnsfordeling enn hva det er i dag,når jeg fikk fiskene så var de fulle av parasitter,de ble medisinert og delt opp i to grupper, det så ut til at flere av fiskene skulle gå dukken...men alle sammen greide seg og er friske og raske.
C120
legger ut noen bilder av en annen flott corydoras C120..vanittig nydelig corydoras det også..[External Image]
Flytting av cw016
Nå i kveld så har jeg delt opp cw016 til to nye grupper, litt bedre kjønnsfordeling og til nye kar, C calaen har også blitt flyttet til sitt eget artskar, dette blir bra....[External Image]
C carlae
Noen bilder av C carlae[External Image]
C carlae
en nydelig liten corydoras...[External Image]
C parallelus
noen bilder av C parallelus yngel ca 1,5 uker gammelt [External Image]
C parallelus
et bilde av foreldrene, jeg har lagt opp til flere bilder av disse fiskene på tråden.... men den er bare helt utrolig flott syntes jeg. [External Image]
Plussmedlem
Åååh, det er jo bare så utrolig mange flotte corydorasarter som bare venter på meg der ute.. hundrevis, og vanskelig å velge når man ikke har så mange akvarier :-P

Bra "akvablogg" du har her Her er det masse inspirasjon å hente!
Hei
Takker.. det er veldig masse fint i corydoras...
Cw022
Blir litt rokkeringer her hjemme i dag også..flyttet CW022 til et annet kar, jeg har en gruppe på 5 stk som har lekt før men da var gruppen på 9 stk. gruppen ble mindre på grunn av sykdom og etter det har de ikke lekt, kjønnsfordelingen kunne også vært litt bedre enn det den er i dag to hanner og 3 hunner. Hunnene er trill runde og har vært det i LAAAANG tid, men nå flytter jeg gruppen og gjør en litt bedre innsats på lek hos de. [External Image]
Cw022
Noen fler bilder..[External Image]
Tilfeldig bekjentskap
© Asbjørn Steinsrud
Reklame for plussmedlemskap