Tur til brasil (side 8)

Nei, tror faktisk jeg mangler en hel del ))
Jeg har ikke i nærheten av antallet du har. Men neste år skal jeg (mest Laila) ta flere enn deg.
Har skaffa meg en nytt kamera nå, en Nikon D3s.
Fotokonkurranse på gang )) Jeg prøvde å knipse de artene jeg så men noen mangler jeg nok, tror kanskje Wallin'ene har de jeg ikke har

Så bra at det allerede er 9 stk klar for neste tur, tror det blir minst like bra som i år
Kan noen være så snill og fortelle skjebenen at det passer bra med en lottogevinst omtrent akkurat nå? Har jo kamera og all tingen, og med flere fotointeresserte sammen blir det mange ganger så spennende! Ikke som konkurranse, men alle ser forskjellige motiver, det blir hele tiden noe nytt å strekke seg etter...
Jeg håper det blir bra neste år, får håpe de er noen til som melder seg på.
Men mye kortere tid å spare på nå kontra forrige gang.
Tipp lotto for harde livet og så tar du med deg Ove på tur, det hadde vært kjempeålreit
Yepp, eller spis nudler en god stund framover.
Jeg hadde ikke sagt nei takk til en lottogevinst, jeg heller. Problemet er bare at jeg ikke tipper...
Plussmedlem
Selge alt av fisk og kar kanskje? Så har man penger nok til turen....
Hvor mye fisk har dere med dere hjem?
Hvordan frakter dere fiskene?
Hvor mange overlever transoprten?
Hvor er dere fra?
Hvordan er det for eks. Meg og bli med på tur? "krav"?


Hilsen en som har veldig lyst til og bli med påtur
Plussmedlem
Drømmetur dette her... *sukk*

Forresten har jeg jo FLAX julekalender i år, så det er lov å drømme! :p Hovedgevinst 500 000 kroner Da tar jeg med meg fatter'n som ikke liker å kjøre fly og drar!

Hehe

Denne var skikkelig flott med perlemorskimmer over hele kroppen, men jeg husker selvfølgelig ikke navnet på den.

Denne ser umiddelbart ut som en Biotoecus for meg.Flere bilder her:

Hilsen Ola
Plussmedlem
Anders K
Drømmetur dette her... *sukk* Forresten har jeg jo FLAX julekalender i år, så det er lov å drømme! :p Hovedgevinst 500 000 kroner ;-) Da tar jeg med meg fatter'n som ikke liker å kjøre fly og drar! Hehe :)


Hvis far din ikke liker å fly kan du ta med meg isteden. Liker ikke så veldig godt å fly jeg heller, men jeg blir desto gladere for turen... :-p
Tilfeldig bekjentskap
© Trude T.
Reklame for plussmedlemskap