Sabrina's akvarie (side 8)

Inaktiv bruker
Ja jeg maser jeg siden du sa det skulle komme oppdatering Alle mine Banjoer er relativt unge og jeg har ikke sett noen skifter av hud på de ennå, selv om den første jeg kjøpte ser ut til å ha vokst MYE den siste tiden.

Den banjomallen jeg tror muligens er en Amaurus har tynne brystfinner og de som garantert er tofargede har brede brystfinner uansett størrelse, så kanskje det er Amaurus du har fått tak i?

Kan legge inn et par bilder av de jeg har, men ligger flere i min personlige tråd.

Bilde 1 er av hele gjengen samlet.

Bilde 2 er av den jeg er usikker på om er Amaurus, men som er veldig forskjellig fra de andre banjoene da den er mykere,har kortere hale og har smalere brystfinner enn de minste tofargete også.

Bilde 3 er av den største og råeste av de alle...Nero. Ligger sammen med Judas, som var den første Banjoen min. Etter å ha studert dei litt når eg tok gruppebildet er det ting som kan tyde på at desse 2 muligens må bytte navn til Judith og Nemi :P
Så flotte banjoer du har! Kikka innom tråden din å så bildene der også. Haha! når jeg så bilde av dem i posen så gikk det opp for meg hvor små de var :P Babyer
Det er nok enda litt for tidlig å si hvem som er hva. Når de blir større vil forskjellene bli tydeligere

Nei, jeg er helt sikker på at de er tofargede. Regner med de kommer seg etterhvert. De er jo noen få cm mindre enn de andre, så det kan jo ligge i det også.

Har enda ikke fått ordne med kamera, så ingen nye bilder idag. Men laster likevell opp noen litt gamle som jeg ikke har lasta opp tidligere (tror jeg da)

Inaktiv bruker
Hehe...ja de jeg har er NOE mindre enn de som du har de 4 siste er vel som du sier mer som babyer å regne ja Men de 3 andre er litt større.
Men skal bli morsomt å se hvordan de utvikler seg etter som tiden går. Det kan se ut som de første 3 har vokst en del allerede, men tar vel sin tid før jeg har voksne banjoer Men forer de med artemia og oksehjerte innimellom uten om tablettfor og foret til de andre fiskene. Igår natt ble jeg sittende og stirre inn i karet i en 30 minutter siden 3 av banjoene var oppe av sanden og spiste. En av de nye hadde dristet seg til å legge seg inne i den ene kokosnøtthulen som disponeres av Plecoen på snart 16 cm og kom raskt ut derfra når Plecoen kom inn Plecoen er noe sinna for å si det slik :P Nå i natt er det ikke mer enn 2 haler å se i sanden så ikke så mye liv gitt...kanskje bedre å krabbe til køys siden jeg vet jeg blir vekket av guttungen på snart 1 år om ikke mange timene selv om det er mora som skal stå opp med han
Det tar sin tid før de er helt fullvoksne. Du må nok regne med å vente et år eller to eller fem. Men du kan trøste deg med at når de er små, så er de MYE mer aktive enn de voksne
Inaktiv bruker
De blir mindre aktive altså? Hehe....synest de er lite aktive nå jeg Men ser de avogtil og det er jo like spennende hver gang
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap