Tropheus tråd (side 80)

ja der kan du se kenneth. lett for..
Da har jeg vært på tur i dag 35 stk Bulu point F1. etter en halv time i karret
snopet no igjen ja... grattis..
saffen
snopet no igjen ja... grattis..
det var bare en liten tre timer`s tur
hmm 3 timers tur.. over landegrensene da. ?
fine fisker magnar..... er det VF er
Litt kjapp der... så ikke du skrev F1
saffen
hmm 3 timers tur.. over landegrensene da. ?
jepp tre timer hver vei ,takker frode
ja gjorde regene med at det var vær vei ja.. hmm den som bare kunne ha flyttet svenske grensen litt nærmere bergen da.. sukk
nice, vært en tur til gøteborg? så fall så jeg gruppen der i sommer skikkelig fin den.
Evolution
nice, vært en tur til gøteborg? så fall så jeg gruppen der i sommer skikkelig fin den.
stemmer det Erik, tømte ei hue når jeg kom hjem og tre til med egg
Det gikk fort da gitt. Har du ruggemaskin i bilen eller?
Gratulerer med enda flere vakre troffer da Magnar.
Hvor mange troffer som finnes i Norge vet jeg ikke men du må være den som har flest troffer.
Grattis med nye fisk Magnar, så veldig nice ut Mer bilder !

Gjelder deg også Kaasa ;=) Veit du har mye fin fisk som vi andre har godt av å se.. :O
Kenneth Østby
Mer bilder ! Gjelder deg også Kaasa ;=) Veit du har mye fin fisk som vi andre har godt av å se.. :O

hmm tja vet no ikke helt om man har så godt av og se for mye bilder jeg da.. tankene har en tendens til og ta litt for stor løpe fart til tider da ja.. lol
Hehe men det er jo sånn det skal være Saffen, mye vil ha mer er det noe som heter

Måtte f... meg resilikonere den "nye" 540l min igår, men heller 3-4 dager ekstra enn alt vannet utover gulvet mitt !! Gleder meg til den dagen det kommer fisk oppi der :P Woho, surprise
hmm 540 l vann på gulvet.. eeehh nei takk. der hvor vi har alle karene våre er det også heldigvis sluk da. men har no også hatt små uhell med karen hvor det ikke er slik.. hmm hvorfor drypper det fra taket nede.. hmmm been ther done that ja..
Noen som har det (med sluk altså)..Blir nok ett akvarierom på meg en gang i fremtiden, men uansett har jeg vært heldig. Bare hatt ett ordenlig uhell med karene mine, ca. 250-300l som hadde forvilla seg utover i gangen min. Heldigvis kom jeg hjem fra jobb før det hadde rukket å tømt seg, men det ble en hel del jobb allikevel med det, kjipt men det er jo en risk vi alle tar når vi holder på med det vi gjør!
He...he... Det hører med til gamet det Kenneth. Jeg hadde hele 720 literen ferdig uttømt på gulve. Jeg hadde litt flaks at det var i kjelleren. Selv om alt vannet ble borte men det luktet rart flere dager etter.
Tilfeldig bekjentskap
© Richard Dybdahl
Reklame for plussmedlemskap