Sissis våte drømmer (side 81)

Var innom tråden til Sølvi, og der linket hun til en 2-liters breedingbox hun har bestilt. Den så så real ut, at plutselig hadde jeg bestilt en også! Håper virkelig det blir litt yngling her framover, slik at jeg får brukt alle disse boksene til noe annet enn aklimatisering...

Var veldig forsiktig ved vannbytte i Rio'n i dag, av hensyn til de gule mini-suttene. Telte 8 i stad, så her er det bare å passe på. Tilsatte temperert vann sakte men sikkert, slik at de små ikke skulle få kuldesjokk.

Og så byttet jeg lysrør! Life-Glo forran, og Flora-Glo bak. Kjøpte disse rørene samtidig som rørene til Godteskåla, så de har ligget ei stund. Sløvt av meg, jeg vet det, de skulle vært byttet for 3 mnd siden...
He he ,så jeg fristet deg der

Synes den virket grei jeg og kanskje litt kjellt at den kan deles inn i flere kamre også hvis det skulle være behov for det.
Takk for tipset
Klinka til og kjøpte 4 av dem selv nå Hva skulle man gjort uten de som har gjort det før
Burde snart få prosenter av salget jeg nå ;
Nei bare tuller selvfølgelig ,men så klart det er greit å dele ting en finner interessant .
Dette har jeg selv gjort mange ganger når folk legger ut noe som kan ha interesse.
Det er dette som er så vidunderlig med de personlige trådene; en kan plukke opp mange gode tips en ellers ikke ville funnet fram til ;D
Jepp ,personlige tråder er vel å ta vare på ,men er det spesielle problemer så legg det ut som egen tråd
Fôra med brokkoli i dag, og familien Gulsutt kastet seg over maten. Var utrolig komisk å se de bittesmå halene som stakk ut av det grønne her og der ;D
[External Image]
[External Image]
Mor begynner å bli skikkelig rund igjen, så kanskje far må vifte mer snart?
[External Image]
Sliter jo litt med penselalger i Rio'n, men da jeg så denne bittelille skivesnegle i dag, så måtte jeg bare le! Beklager dårlig bildekvalitet, men du ser vel sånn ca ;D
[External Image]
Julestemning...
Har jo led-lys bak Trollskogen og Godteskåla som jeg kan endre farge på. Til vanlig er dette lyset blått, men i adventstiden var det lilla, og nå er det selvfølgelig rødt...
[External Image]
[External Image]
Sissimor
Sliter jo litt med penselalger i Rio'n, men da jeg så denne bittelille skivesnegle i dag, så måtte jeg bare le! Beklager dårlig bildekvalitet, men du ser vel sånn ca ;D


Nå ler jeg så jeg griner her til tross for akutte smerter i ordensansen...
misunner deg det røde lyset altså, hahaha det er skikkelig stilig
Snufs...
Fant super-rothannen min død i dag...

Han hang bare der, inni javabregnene, helt livløs. Han var i full vigør ved foring i går kveld, så dette kom plutselig. Han var fortsatt helt fin i fargen, men litt oppblåst, og litt rød ved gattåpningen. Forstoppelse? Fryktelig trist ihvertfall...
Huffameg. Avskyr sånne dødsfall...
Veldig dumt, og jeg som gikk og håpet på yngel.

Men, jeg får se positivt på det, og lete etter en viril hanne som ikke er så nært beslektet med damene mine. Få som har disse oppi her, så det kan hende det vil ta litt tid. Godt han lå lett synlig, slik at jeg fant ham med en gang. Kunne blitt ganske ekkelt om en såpass stor fisk ble liggende å rotne i karet...
Uff ja, kunne jo kanskje gjort ting verre rimelig kjapt :\

Uten å prøve å vri samtalen over til noe annet, - hva er det slags plante vi ser silhouetten av i det røde lyset der? - altså det som ser ut som strå? Ser veldig stilig ut!
Det er vallisneria nana det Grapejuice
ahh!! den ser så utrolig flott ut med lys i bakgrunnen!
Godteskåla
Tester video via Youtube...
[URL=<embed src="http://www.youtube.com/v/lCQg--SSnGk?version=3&;hl=nb_NO" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="284" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>][URL=<embed src="http://www.youtube.com/v/lCQg--SSnGk?version=3&hl=nb_NO&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="284" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>]<embed src="http://www.youtube.com/v/lCQg--SSnGk?version=3&hl=nb_NO&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="500" height="284" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed>[/URL][/URL]
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap