Mange bøtter vann.. (side 82)

stemmer det at corydoras er flotte algeetere?:P
mine er nå mer glad i kjøttmat enn grønnsaker :p

ikke no bra bilde egentlig, var ikke no lys i dette hjørnet
[External Image]

grønn overvannsskog
[External Image]
Regner med det er denne filmen du tenker på Galemor.
oi, det var noen ottoer det....
har nå hele 4 blue pearl huer med egg! her ser man 2 av de :p

[External Image]
Jepp var den filmen ja

Oi gratulerer masse da, ser stadig yngel i karret her, nå har jeg i tre forskjellige strls og to gravide. Men jeg synes mine gravide blir hvite med tiden og skjønner ikke hva det kan komme av unntatt at de sliter seg ut da. Litt teit om de dør etter å ha vært gravid.

Fått tilbud om 20 tigereker, de er brune i fargen så jeg lurer jo litt da, skal lissom være blå tigereker, men blir solgt til 20kr stk. Noe som jeg ser på som utrolig billig for en sånn reke :O
Så da kan man vel egentlig ikke takke nei eller??
det finnes jo "vanlige" tigerreker og da... skal jeg først ha blå tiger, så får de i det minste være lyseblå :p
ser ikke så mye til forrige kull her, men det er jo mange plasser å gjemme seg, så vi får se. noen av disse må da hvertfall vokse opp :p
jadda. glatt som faen på veien imorres, gjett hvem som gikk i bakken og slo opp skaden fra 4 uker siden. joda, jeg det, ingen bombe det. men jeg trengte virkelig ikke å skade kneet akkurat denne helga -.-;
Hmm kanskjue du må kjøpe deg no pigger til skoa, eller kanskje begynne å bruke kne/albue- beskyttelse og ikke glem hjelm, ankel og hånleddstøtte. Da er du sikret vettu :P
ja, for det skulle tatt seg ut :p
idag blir det noe vannbytte, fanging av venusfisk, og kakebaking. og nå husket jeg hva jeg egentlig dro på butikken for.. men jeg glemte jo ei pose kakemix til -.-;
da er kake bakt, resten får bli i morra tidlig.



cornutaskog :p

[External Image]

[External Image]
Jeg finner ikke min tlf, ikke vet jeg helt hvor den kan være, men kan du gi beskjed til jan om at vi kan møtes på sem istedet, for jeg må likevel dit for å ta ut penger. Men jeg vet jo ikke når vi skulle møtes heller.
Æsj kanskje jeg bare skal kjøre selv.
Det blir morro å smake bakinga di da Sanne Og så gleder jeg meg til å treffe alle folka. Skulle nesten hatt navneskilt :P
vi drar halv ni, så er vel på sem rundt ni tenker jeg. må ta ut penger selv. skal jeg plinge på tlf din så kanskje du finner den eller anne?

kan godt lage navneskilt jeg kjetil, men tror nok du kjenner meg godt nok til å klare deg uten :p
Kjetil har allerede prøvd, men er hundre prosent sikker på at den ikke er her.
*savner den sånn*
Inaktiv bruker
nå blei jeg nysjerig hav er det dere snaker om ??
Jeg har klart å miste tlf min.
Sanne du vikke ringe telenor for meg og stenge kortet, sånn at ingen kan ringe for tusenvis av kroner.
Våken snuppa?
Må virkelig få deg inn på msn lista mi ;D
Tilfeldig bekjentskap
© Knut Kjesbu
Reklame for plussmedlemskap