Tropheus Bilder (side 83)

Saffen og kristian,takker dere så mye igjenn.
Da sier vi velkommen til dubbisene he he.
Malawi girl
Saffen og kristian,takker dere så mye igjenn. Da sier vi velkommen til dubbisene he he.

bare hyggelig det.. og som takk for hjelpen forventer vi bilder av bebisene da.. eehh eller er det voksen fisk?

får igjen kamraet mitt i morgen.. så no blir det litt bilder igjen..
Bilder skal bli veit duhvis de lever så lenge.. blir det stille fra meg så vet du hvorfor he he
Nei,dette fikser vi vel...
Det er 14 voksne og to bebiser,har ikke sett de så det blir veldig spennende.
Ja,da må du legge ut bilder, det er så artig.
fått kamraet igjen så er vel på tide med noen bilder...

tropheus sp red luangwa og en av bebisene
folk gått i hi eller?? kanskje hule er bedre og si???? merkverdig stille her da
saffen
folk gått i hi eller?? kanskje hule er bedre og si???? merkverdig stille her da

Neida... her i Sogn er nå jeg i livet hvertfall... :P

Driver å forbreder vinteren, men å ha kappet opp rundt 20 mål med ved, så et bør vel holde en stund.

Hvordan går det hos deg da Saffen?

tja joda det går bra her så...kan vel se det over på bildene da hmm tja den veden kan du vel neppe bruke no til vinteren da men men
saffen
tja joda det går bra her så...kan vel se det over på bildene da :) hmm tja den veden kan du vel neppe bruke no til vinteren da men men

Heldigvis kappet vi 10 mål for 2 år siden som er tørr nå... så det skal nok ikke bli kaldt i vinter heller... :P

Flotte bilder forresten Saffen! Er det blitt noe yngel eller?
Kos dere så lenge med disse gutter!
Beklager dårlig rengjøring.
tja sku no klae deg til vinteren da ja vidar..

nice badat hvilken type er dette da?
Tropheus Bricardi Moliro Red

Flotte fisker Badat!
du ser no vidar at frontosaene ikke er så veldig store da.. fått deg forresten??
badat
Kos dere så lenge med disse gutter! Beklager dårlig rengjøring.

Nydelig! Får moliro selv i morgen jeg faktisk.. Gleder meg når jeg så disse gitt!!
Fine bilder saffen! Kult med lunangwa yngel tenker jeg! Og noen veldig nusselige frontosaer.. Hvor store er dem?
badat
Kos dere så lenge med disse gutter! Beklager dårlig rengjøring.

Flotte fisker.
Noe kjent med de gitt

Mvh R
hmm tja ekke så veldig store 1-1.5 cm? vokser no ikke akkurat spess fort da for og si det å den måten...

arti med luangwa bebiser. ser ut til at de har rotet seg litt med leken no..men de har vel sine perioder de som kvinner ellers da så....
saffen
du ser no vidar at frontosaene ikke er så veldig store da.. fått deg forresten??

Flotte Frontosa du har!

Jeg har lagt Frontosa planene litt på vent... men er mulig jeg skal ha en gruppe Frontosa senere dersom det på mirakuløs måte dukker opp mer plass i leiligheten min... For å få plass til 530 literen som nå er kjøpt inn så måte kjøkkenbordet ut... Så 530 literen står på ene langveggen på kjøkkenet. :P

I stua er det ikke akkurat god plass... :P
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap