Mange bøtter vann.. (side 84)

jeg min idiot. kastet søpla uten å tenke på navnene på plantepakkene...

men jeg vet at jeg puttet cryptocorne beckettii i 64 litern og cryptocorne wendtii (et eller annet) i 96 litern. jeg husker bare ikke hva denne planta het...
[External Image]

skulle visst være i slekt med javabregne.
Det ser ut som Windelløv
niks, det er det ikke, det har jeg hatt før. denne hadde et helt annet navn, jeg husker bare ikke hva... dumme dumme meg.
Da må du gå å rote i søpla da, he he
wheee. da får jeg snart en pakke fra usa. den ligger og venter på meg, men da den veier hele 4.5 kilo så får jeg privatsjåfør for engangs skyld :p oppi eska ligger blant annet en kamerabag og ei 100 mm macro linse.
Åååå misunne.
Klar til imorgen da?? Nå må du ikke forsove deg (he he holdt på å skrive meg) :P Jeg må iallefal ikke det, siden jeg skal hente dere. Huff gruer meg til å stå opp klokka 4, bare lese igjennom trådene her så er det kvelden ja.
klar som et egg, skal legge meg om maks en time. bare finne fram sekken og slikt jeg skal ha med meg, og stille vekkerklokka :p
Ja må gjøre alt klart idag, slik at det bare er å dra imorgen. Satser på å sove i bussen jeg da. ;D
forresten, har du lyst til å låne 60mm macroen min nå som jeg har en 100mm også? til fiskebilder mener jeg :p

har husket å kjøpe reisesyketabletter og, av en eller annen idiotisk grunn har jeg begynt å bli dårlig på båt.. var fri for sjøsyke i 25 år, så pang. helt uten videre.
Alltid blitt dårlig på sånne båter, har noe med lufta og masse mennesker om bord. Hvor sent før man skal ut må man ta dem??

Vil gjerne låne makroen ja
Kan ta det på møte torsdag, litt bedre tid og sånn da ;D
1-2 timer før reisa. kommer til å ta med meg noen, har blitt dårlig på buss og. ble det i høst. 3 timer busstur med kvalme, gøy.
Æsj ja, tror jeg har noe greier her, men de heter Joyrides. Vet lissom ikke helt om det er trygt å ta dem da ;P Men det skal vel bare stå for at man får en fin tur, ikke det andre lissom

Da er det natta ja, kroppen er i leggemodus allerede.
gjeeeeeeeesp.. fyttikåre, aldri om jeg frivillig står opp klokka 4 på en lørdag uten at det er no spesielt... nei, tid for å hoppe i dusjen.
da var man hjemme igjen etter en lang dag. gud så deilig det skal bli å skli under dyna.
kjøpte ikke så mye fisketing, bare ei kul redmoor rot, liquifry og easylife. også tax free stuff selvfølgelig. heldig med været var vi ok, kjørte i ei tåkedott på morran, men klarnet til strålende sol da vi ankom sverige.
zoomässan i kungsbacka, og en liten butikk i gøteborg jeg ikke husker navnet på, deretter ble det nordby senteret, så vendte vi nesen hjemover. forøvrig smaker cheezdoodles med chili ganske rart..
He he, du koser deg med innkjøpene du å?
Spiser meg kvalm på kremtopper jeg da ;D

Fisken og firefota padlereker ser ut til å ha det kjempekos. Var litt redd for at "rekene" skulle ta fiskene til morran idag, men virker som de bare jagde dem vekk fra maten. Morsomme skapninger
hehe, spiste igår, ingenting hittil idag :p
bare gitt søskna mine smartiesen og hånddukkene. må igang med noe vannbytter samt vaske do og badet og støvsuge litt i løpet av dagen.
Ja, må bli ferdig med oppvask og slikt før jeg setter igang med fiskene, kunne trengt å bli ryddet og støvsugd her idag å, se hva det blir til med alt sammen. Bare lese igjennom trådene her inne først ;D
Kjøpte dere ikke sjokolade til meg?
Tilfeldig bekjentskap
© Harald Krystad
Reklame for plussmedlemskap