Mange bøtter vann.. (side 85)

Nei :P Men jeg er jo avhengig, trodde du visste det?
har jeg ikke fått med meg :p


her kommer noen bilder jeg tok fredag kveld med den nye linsa mi. stor forskjell ja, selv om det ene bildet er hjerteskjærende...

noen påstår dette ikke kan være amanoreke siden den er så stor, men den er kjøpt som amano, og da er det amano til annet er bevist.
[External Image]


liten hårete otto. er så søt atte!
[External Image]


sandsnegle på tur
[External Image]



triller på diskusbits jakt
[External Image]


uffameg...
[External Image]
Den ekke bare full av egg da??
Eller det kan oxo være mark.
njae, den ser heller syk ut... den tynne svømmer idag, men er krumbøyd. så skal nok få slutt på lidelsen idag.. gruer meg, men det er nok det beste. ballongen henger og mye rundt på samme sted. komme noen å hilser på av og til, akkurat som de sympatiserer...
syns ikke disse stimer så mye faktisk, og de danner par når de leker.
Men de er utrolig flotte da
fine er de, men de ser ikke ut til å trives hos meg... har tatt noen flere bilder idag, de kommer senere
Den reken er ihvertfall prikk lik mine amanoer så om den ikke er amanoreke så er ikke mine det heller Hunnene mine er forresten rundt 5 centimeter så de er ganske store. Hannene er rundt 3. Hvor stor er den reken på bildet ditt?
huene mine er vel rundt 4-5 cm de og. digre beist!


litt fler bilder.

3 cw23 som slapper av i ly av cryptocorne wendtii
[External Image]

[External Image]


*gjemme seg*
[External Image]


[External Image]
litt mer cw 23 spamming, + en liten sjarmør til


[External Image]


[External Image]


[External Image]


[External Image]


[External Image]
Hva er den siste? En grenmalle?
er en L010a, red whiptail.
så grenmalle i en av butikkene vi var i i sverige, dritstilige. men jeg har ikke plass...
mer spam med ny linse :p


diger amanoreke
[External Image]


liten trillemann
[External Image]


blir alltid forbauset over hvor intens fargen på denne enslige reka er
[External Image]
de to siste


disse venusene skal absolutt flytte på seg i det jeg har fokusert skikkelig..
[External Image]


liten goby henger på glasset.
[External Image]
blech. gastroskopi er ikke godt. er fremdeles noe dopa, men drøveln virker å ha kommet seg tilbake til noenlunde normal størrelse og farer ikke ned i halsen når jeg svelger lenger... blææææææææææææææææ.
Heisann
Må bare spør: hva slags makro linse er det du har fått deg? merke, mod osv. Og hva slags kamera er det du har? Synes bildene dine er meget bra

og nei, gastroskopi er IKKE mye godt nei...
hei på deg!
jeg bruker et canon eos 450d, de siste bildene er tatt med ef 100mm f/2.8 macro usm. de fleste bildene er tatt med 60mm macro. de tidligste bildene er tatt med kitlinsa
oj, jøyje meg - andreplass gitt! hadde jeg overhodet ikke forventa. ser dere, amanoreker er IKKE kjedelige :p

[External Image]

og stor takk til alle stemmer, selvfølgelig!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap