Tropheus Bilder (side 86)

noen bilder av duboisiene... har det kjempe bra de svømmer rundt ,spiser det ser veldig bra ut.. enste lille problem er at fortsatt snakker svensk.. så må nok få de på ett lite norsk kurs...
Er lene fornøyd med gaven sin?
Kjempe søte,de er utrolig fine med de prikkene
Har selv hentet 16 voksne duboisier,kjempe fine.
og så fikk jeg med 7 chavi et eller annet,husker ikke navnet på dem.
Skal finne ut av det,de har rød tone i seg.
Jeg skal sette inn noen bilder av dem.
Malawi girl
Kjempe søte,de er utrolig fine med de prikkene:) Har selv hentet 16 voksne duboisier,kjempe fine. og så fikk jeg med 7 chavi et eller annet,husker ikke navnet på dem. Skal finne ut av det,de har rød tone i seg. Jeg skal sette inn noen bilder av dem.

Chivena var det de het....
Duboisiene og chivenane gikk i samme kar og var en fin gruppe
Vibsi
Er lene fornøyd med gaven sin?

jada var kjempe happy hu
Tipper dere har gitt fiskene et lite ph kick Phen synker ganske kraftig når transportetappene blir lange De tre andre kommer seg nok skal du se
Ja det får vi håpe. De er jo grisefine
Astatotilapia burtoni var skikkelig kul sammen med tropheus! Har to hanner og ti hunner, og hannene er
helt gal. Lek lek lek...
badat
Ja, Vidar! Mange utfordringer i denne hobbyen. Har du kjøpt deg en ny bil som du nevnte sist?

Har ikke kjøpt meg ny bil, men har en mekaniker som har sett over og ordnet hele bilen min for en billig penge, så klarer en å skrape sammen noe mer penger i løpet av Høsten så får vi se... :P
Kristian Hennig
Vidar, det var noen store kasakalawe yngel! Hvor stor er den største?

De største er rundt 6-7 cm og er meget flotte i fargene til å vere så små syns jeg... Kvaliteten var kjempe topp!

Vet du hva disse er foret med? Rekner med jeg begynner så smått å fore litt i morgen...
vibsi det var duboisi maswa sant?

noen som vet hva det er best og fore forntosaene med?
ja det skal være maswa ja
Til frontosa kan du fôre med frossenfôr. Mysis,rekemix,NLS pellets.
Vibsi
dette er ett dårlig bilde, fårestill dere bilde med 100% mere farge da er dere der. blir ingen bilder av den gruppen før om 4 dager:-(

Syns de var bra jeg! Ser på yngelene jeg har fra den gruppen,.. Det er helt utrolig hvor røde dem er, og de er 3-4 cm store.. Den ene hannen har voksendrakt allerede.. Og ja, det er en rot, som de gresser på hele dagen.. Bruker argonittsant og masse utah ice, så håper vannverdiene holder seg over tid.. Ang utah ice, det stemmer nok at den øker ghen, men jeg har alltid de steinene fra røysa her nede, og de buffrer ghen opp til 16 uansett.. Jeg merker en markant økning i kh når jeg tilsetter utah ice,. Om dette er i kombinasjon med argonittsanden vet jeg ikke..

Pemba status dag 2; Tre tyggene hunner og en som småspiser..
Roger har hatt masse frontosaer, han kan sikkert komme med et innspill på det.. Jeg vet at folk forer med blåskjell ol. for å få fart i veksten
vi så noen dugelige frontosaer i sverige til lundblad de var utrolig store mega store..... 2000 pr par
Malawi girl
[QUOTE=Malawi girl]Kjempe søte,de er utrolig fine med de prikkene:) Har selv hentet 16 voksne duboisier,kjempe fine. og så fikk jeg med 7 chavi et eller annet,husker ikke navnet på dem. Skal finne ut av det,de har rød tone i seg. Jeg skal sette inn noen bilder av dem.

Chivena var det de het....
Duboisiene og chivenane gikk i samme kar og var en fin gruppe

Her er bilder av nurka mine,ikke topp bilder med mobilen.
Se der ja! De ser jo svære ut. Hvor stor er de i størrelse?
Malawi girl
Her er bilder av nurka mine,ikke topp bilder med mobilen.

Kjempe flotte var de!

Hvor mange har du?
Det er 16 duboisier og 7 chivena.
Det var desverre 1 duboisi som døde på vei hjem,men resten ser friske og raske ut.
De jager og leker om hverandre her,morro å følge med dem.
litt fra fall kan det bli, men slik er hobbyen. vi mistet selv 6 stk moliro,
fint du har fått de i hus, håper dette gir skikkelig mersmak, for tropheus finnes i alle alle mulige farger og varianter.
De gir deg masse action.
Malawi girl
Det er 16 duboisier og 7 chivena. Det var desverre 1 duboisi som døde på vei hjem,men resten ser friske og raske ut. De jager og leker om hverandre her,morro å følge med dem.

Syns du burde ha litt flere av Tropheus SP. Red Chiwina...

Kanskje burde du hatt de i forskjellige kar og utvidet Chiwina gruppen din litt...
Flotte fisker forresten!!
Tilfeldig bekjentskap
© Bettina Fossen
Reklame for plussmedlemskap