Mange bøtter vann.. (side 86)

Jøss, det var ikke dårlig grattis
gikk på badet for kveldstell, og da jeg så meg selv i speilet ble jeg redd...

[External Image]

begge øya er sånn o.o;
Dæven har du reagert på no stoffer fra gastroskopien tro??
Det så virkelig ikke bra ut nei.

Mekker du no muffins idag, eller skal jeg??
Sanne
..... og da jeg så meg selv i speilet ble jeg redd...

Må si jeg skvatt litt jeg også. Du skal da ikke bli slik av gastroskopien?
jeg brakk meg ganske mye, og man sprenger visst blodkar slik.
er ikke farlig, ser bare jævlig ut. ser faktisk noe værre ut nå, men blir borte i løpet av en uke ca.
Å stakkar, det så ikke noe gøy ut. Og gastroskopi er jo bare grusomt!!!!
Jammen godt du fikk 2. plass i fotokonken, du fortjener jammen å få igjen på skatten og
jeg gjorde faktisk det, hele 4088 blanke kroner + renter! ;p
øya mine sekke UT idag. nedre halvdel av venstre øye er helt rødt, det høyre kan man omtrent ikke se noe. følte meg ikke altfor lur da jeg vandret rundt i butikker..
Hehe det er IKKE gøy, jeg fikk allergisk reaksjon på et linsevann en gang.... da jeg skulle på jobbintervju - stilte med dracula blikk - trenger jeg nevne at jeg ikke fikk jobben?
uffda, litt uheldig kombinasjon der ja! skulle heldigvis ikke noe altfor viktig (untatt skrives inn som disponerer av klubbkontoen på posten) så det var ikke altfor mange som skulle glane meg i øya :p


sånn ser det ut idag. ikke fullt så helrødt, men det har spredd seg :p
[External Image]


begge de syke pennene mine var døde da jeg kom hjem idag, så nå har jeg bare 6. sparte meg for arbeidet med å fange og avlive dem, men likevel. dødssyke men fremdeles så raske at jeg ikke fikk tak i dem uten å måtte hive ut innventaret..
Ikke helt det vi kaller glimt i øyet nei får håpe det går over fort. Du har sikkert sprengt et blodkar.
joda, er visst vanlig det. sånn bortsett fra at ingen hadde fortalt meg det :p stefaren min så det når han hentet meg på sykehuset men han sa ingenting.. den slasken!
ifølge en av mine kollegaer er det tre dager opp så tre dager ned, så da burde jeg være på det værste nå
Du ser jo ut som en undead jo :P
Får håpe det går over snart.
Har det kommet så langt at du ser rødt og? Det skjedde med meg en gang, noen blodårer midt på som sprakk..
nei, jeg ser ikke rødt foreløpig :p
Huff Sanne, det der så ikke greit ut. Får håpe det går fort over - uten at du må se rødt

Det gjør ingenting at du poster bilder av cw023!
jeg ser de jo hele tiden, men da jeg så på tidlige bilder av de ser jeg jo hvor mye de har vokst. de er jo knapt året, men har minst et par huer med mage. men det kan jo komme av at de gjerne er først til matfatet og :p
Kan du ikke filme dem ellerno hvi de er så spesielle?:P
jeg har ikke filmkamera, og de er ikke spesielt poseringsvillige. de er da ikke så spesielle, bare det at det ikke er så mange som har dem :p
Tilfeldig bekjentskap
© Erlend D Bertelsen
Reklame for plussmedlemskap