Mange bøtter vann.. (side 87)

det er da ikke bra nok... nøy deg med stillbilder du :p

øyet mitt er enda mere rødt nå. men ikke så skarprød som første dagen. det sprer seg men blir "tynnere" på en måte :p
Huff, du er ikke alene om å være maltraktert. Jeg var til massasje i går og i dag er jeg blå/lilla over halve ryggen og stiv og betent Det er så ille at jeg faktisk dro tilbake til klinikken for å si fra i dag. Moralen må være at det er tryggest å holde seg unna behandling og undersøkelser hvis en skal holde seg i form.
kiropraktoren/massøren mamma går til bruker sugekopper i behandlinga, ryggen ser jo ikke ut etterpå. har selv bestilt slik behandling fra foreldrene mine som bursdagsgave, så får vi se om det hjelper :p
Hadde det hjulpet skulle jeg ikke klage, men er ti ganger så stiv og vond som jeg var før behandlingen. Det føles liksom ikke helt riktig :-S Heldigvis har jeg aldri opplevd noe sånt tidligere hos noen behandlere, så bursdagsgaven din blir nok bra
med vondt skal vondt fordrives sies det. selv hater jeg å bli massert fordi det gjør vondt, men sånn som skuldrene mine kjennes etter endt arbeidsdag fortiden, trenger jeg nok å bli knadd og knekt opp litt. men jeg kjenner folk som har gått til denne personen, så forhåpentligvis går det bra
jaja, ble kommentarer både fra kollegaer og ansatte i en av dyrebutikkene i byen angående mine lysende røde øyne :p
da har jeg fått ordna med at pappa kjører meg til torp neste uke, og jeg fikk med meg 2 blueberry bee og en crs hjem fra byen. så nemlig en død blueberry igår, men jeg ser sjelden mer enn en reke av gangen.. så nå burde jeg ha ca 8 stykker oppi 20 liter, hvis det ikke har tusla noen jeg ikke har sett.
sliter med planarier i dette karet, og skjønner ikke hvorfor. det får kanskje 4 novoprawn pellets i uka. da jeg knapt ser ei reke pille på dem, så det er sneglene som eter de...
Jeg måtte fore rekene mine enda mindre for å bli kvitt planariene jeg hadde, eller de flyttet fra oppå grusen til ned i grusen igjen. Svære feite, treige, hvite mark var de der de lå. Knapt rørte de på seg heller. Rekene mine får maks en tabelett i uka, og de er ca 15 stk. De får små biter, evnt får de bare noen korn granulat. Er nok av mat i mosen og sånn.
Kan oxo hjelpe med mere bevegelse i vannet, da trekker planariene gjerne ned i grusen igjen.

Du får kose deg masse i ferien da

Håper øyet ditt blir fort bedre, selv om det kan være litt morsomt å skremme folk med dem vettu
(iallefal når man vet det blir borte igjen)
hehe, skremmer allerede lillesøstra mi som syns jeg er skummel, + et par sarte damer på jobben :p
du har fått melding forresten, om du ikke har sett den allerede
planariene mine minner mer om micromark, pittesmå tynne ting. har litt vel mye lys på for tiden da akvarielampa også fungerer som skrivebordslampe.. men det sklle ikke ha no å si. men men.
da blir det telefon til legen imorra, ingen tegn til bedring og apoteket sier alt de har er med resept...

også litt bildespam. noen bilder tatt før jeg fikk gnura vekk no alger :p



selv med jegersnegler så har jeg overraskende mye sandsnegler. og det er mye fremme
[External Image]


en av mine 6 gjenlevende penner
[External Image]


og til slutt fjeset på en av mine venusyngler, en flott liten hanne
[External Image]
tatt før vask, så ble desverre dårlig..
[External Image]
[External Image]


*zoooom*
[External Image]
huff. skal jo låne en av anne sine 375'ere, og grunnet plassmangel inntil jeg flytter, skal karet stå i kjelleren hos pappa.
men, så er det hodet mitt da, som allerede planlegger hvordan det skal se ut, hva fisk jeg skal ha oppi også videre... men jeg kan da ikke sette det opp hos pappa tror jeg. men, jeg har sett meg ut en siliconfri bakgrunn som jeg bare kan sette oppi. må bare høre om krizoo kan ta den inn så jeg slipper å importere fra danmark selv. og karet er jo 150x50, bakgrunnen er enten 128x48 eller 158x58. karet er akvastabil, så da er det jo ikke mulig å få bakgrunnen oppi hel 150 uansett. huet mitt altså!
puh!. da har jeg brukt penger idag. på impuls ble jeg med noen av jentene på jobben på greenhouse klesparty, og da ble det jo noen fristelser... :p
He he, noen som har det. Selv er jeg ganske blakk og måtte knerte bensinpengene for å handle mat idag. Dyrt med strømmen her oppe, mobilabbonnemente tror jeg oxo jeg skal bytte ut. Greit jeg har gratis sms og mms, men tror likevel ikke jeg klarer å bruke over 300 kr på det likevel, ringer gjør jeg jo sjelden å.
Så det ble noen fine klær på deg, så gøy
Den 375l med sprekk er det faktisk ikke så mange henvendelser på og den har ikke midtstag, siden du skal ha innvendig bakgrunn er den kanskje bedre?? Så slipper du dele i to lissom.
ja, bare den er hel, tett og ikke har altfor mye riper så :p

hehe, blei en genser, en topp og 2 singleter, også et smykkesett. sammen den nette sum av 1700 :p men det er visst bra kvalitet på dette, går ikke istykker med en gang
Godt det da, kan ikke huske å ha sett riper på fronten, men ikke sjekket så nøye heller. Du kan jo evnt se da vettu. Veit du om det blir no henting i helga??
må bli denne helga, eller om 2 uker da jeg drar på ferie. kommer jo an på deg og dine foreldre, pappa jobber ikke i helgene så tror nok han kan både lørdag og søndag.
Jeg har ingen heftelser, så det går greit i helga, bare å si ifra når det vettu
skal snakke med pappa imorra jeg da
nå er det snart natta, trøtt som ei strømpe. men er strømper egentlig trøtte?
snakka nettopp med pappa, sånn i 3-4 tia på søndag passer best for oss ellers blir det en del vannbytter og påfyll de neste dagene da jeg skal være borte i 8 dager. blir nok minimalt med foring, så håper alt går bra, er jo innkjørte kar alle sammen
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap