Mona's lille akvarierom - DEL 2 (side 88)

Plussmedlem
mona o
[QUOTE=milo]Bor du langt fra jernbanestasjonen i Ski da?

Hehe ja Et par holdeplasser unna Ski bor jeg. Min togstasjon er to holdeplasser lenger i retning mot Oslo. Du og jeg bor i samme kommune, men jeg bor altså ikke i selve Ski (sentrum).

Dahls Dyrerike ligger visstnok i motsatt ende av Moss for Moss togstasjon - skikkelig dumt.




Det jeg tenkte på var om det var til hjelp at jeg og dama lekte taxi til og fra Moss jernbanestasjon....
Dagen kan helt sikkert tilpasses...
*klø meg i hodet* Nå leste jeg jo helt feil Leste en annen brukers navn.
Milo, du og jeg bor ikke i samme kommune, Hehe.

Det var helt kaos her, jeg rev overende kaffekoppen min så det rant kaffe i fanget mitt (varm kaffe...) og utover halve gulvet OG skrivebordet. Kult...

Men nå har jeg tatt kontakt pr email med en jeg kjenner som kanskje kan hjelpe meg til Dahls på dagtid, så får jeg se om det kan passe

Gubben kan hente meg på Dahls når han er ferdig etter jobb. Han kan kjøre rett til Moss etter endt arbeidsdag for han jobber jo halvveis til Moss.

Plussmedlem
Oki.
Men om det ikke ordner seg står tilbudet åpent... Vi henter deg på NSB i Moss og er din sjåfør når du er der. Skal du ta toget hjem igjen kjører vi deg tilbake til toget når du vil det...
Inaktiv bruker
Hei Mona o!:)
hei Mona! jeg ble sendt hit av frosken(men mine spørsmål) om ett spørsmaå:
jeg trenger et bra "fiskekamera" som jeg kan bruke i fiskebasen og i fotokonkurransen?
prisklasse:0-2000
ILDHALEN
hei Mona! jeg ble sendt hit av frosken(men mine spørsmål) om ett spørsmaå: jeg trenger et bra "fiskekamera" som jeg kan bruke i fiskebasen [I]og[/I] i fotokonkurransen? prisklasse:0-2000


Der kan jeg dessverre ikke hjelpe deg, for jeg er ingen kameraekspert. Speilrefleks-kameraer er jo de aller beste, men de koster mer enn et par tusen.

Jeg vet dessverre ikke hva som kan anbefales av kameraer i den prisklassen.
Det ser ikke ut som akvariereolen min kom i dag heller...:-/ To uker siden jeg bestilte den nå. Det skulle ta 7-10 dager ble det sagt. Men det tok jeg med en klype salt, og det gjorde jeg rett i.

Nåja, det er bare å smøre seg med tålmodighet
Plussmedlem
Betyr det at du må vente en uke til?
Ja, jeg antar det. Sånn jeg forstod det, så får Webzoo varer fra sin leverandør på dette på fredager.

Jeg har sendt email i dag og jeg har ringt, men ingen av delene har gitt noe svar. Ingen tok telefonen halv fire i ettermiddag da jeg ringte, og ingen har svart på emailen jeg sendte tidligere i dag.

Da gidder jeg ikke mase mer med det, det tar den tiden det tar Bare synd jeg KLØR så fælt i fingrene etter å sette i gang med innredning og oppsett av akvariene!
[External Image]Webzoo....!
Corydoras boesemani
Jeg har fått lov av en akvarievenn, Birger A, å legge ut og vise frem bildene hans av den megalekre Coryen her Den er en sjeldenhet, finnes veldig veldig sjelden i hobbyen!

Fotograf er Birger A, og det er hans fisk på bildene. Han har lovet meg å prøve og drette dem igjen, så kanskje det drypper noen ungfisk av denne arten min vei en gang i fremtiden...! Hvis jeg er heldig. Krysser fingrene for det
Birger A er Corydoras- og L-malle-frik.
Jeg er bare Corydoras-frik, hehe [External Image]

Corydoras boesemani

[External Image]

Og dette er et yngel eller en ungfisk av samme art. Mønsteret er litt annerledes.
[External Image]
De var jo nydelige!Kan tenke meg at prisen for de er deretter også...
Animorpher
De var jo nydelige!Kan tenke meg at prisen for de er deretter også...

Kan jeg også tenke meg, derfor har jeg ikke spurt en gang...
Synd det ikke passet for deg på onsdag da, men du kommer deg nok dit snart likevel :o) Du har ikke vurdert å kjøre opp selv ?
cara79
Du har ikke vurdert å kjøre opp selv ?

Mener du å ta lappen? Jo, jeg har vurdert det, men aldri kommet så langt Det er litt upraktisk innimellom å ikke ha lappen, men jeg er på den annen side vant til det, så jeg vet liksom ikke hvordan livet ville vært MED lappen heller. Jeg tok et par kjøretimer i 18 års alderen, men det ble med de to... jeg likte ikke kjørelærern så jeg sluttet, og siden tok jeg det aldri opp igjen. Vokst opp i Oslo med kommunal transport overalt, så det var liksom aldri prekært å ha noe førerkort. Ellers har jeg alltid hatt kjærester som har førerkort og kan kjøre meg
Hehe, å "kjøre opp" er vel dialekt for å ta lappen ;o)
Tenkte at nå som du har sluttet å røyke så er det jo greit å ha noe annet å bruke en drøss med penger på ;o)
Kom på at det var sannsynligvis det du mente i etterkant, så jeg redigerte innlegget mitt
mona o
Jeg har fått lov av en akvarievenn, Birger A, å legge ut og vise frem bildene hans av den megalekre Coryen her :-) Den er en sjeldenhet, finnes veldig veldig sjelden i hobbyen! Fotograf er Birger A, og det er hans fisk på bildene. Han har lovet meg å prøve og drette dem igjen, så kanskje det drypper noen ungfisk av denne arten min vei en gang i fremtiden...! Hvis jeg er heldig. Krysser fingrene for det :) Birger A er Corydoras- og L-malle-frik. Jeg er bare Corydoras-frik, hehe [img]http://serve.mysmiley.net/animated/anim_64.gif[/img] [URLBLOCK1] [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/11069_111104194941_1.jpg[/IMG] Og dette er et yngel eller en ungfisk av samme art. Mønsteret er litt annerledes. [IMG]http://akvaforum.no/images/forum/11069_111104194942_2.jpg[/IMG]


Har ikke alle denne da.
JAG
Har ikke alle denne da. :-)

Blæ-blæ

PS! Har du fått lek på dine?
mona o
[QUOTE=JAG]Har ikke alle denne da. :-)

Blæ-blæ

PS! Har du fått lek på dine?
Jeg har
Erik Johansen
Jeg har :-)

Uten å si fra til meg? Shame on you!

Men alvorlig; har det blitt noe yngel av leken? Vokst opp?
Dette var interessant.

Vet egentlig ikke om jeg vil høre svaret, hehe, for det kan fort bety flere akvarier enn de opprinnelige planlagte 3 i reolen....[External Image]
Plussmedlem
mona o
[QUOTE=Erik Johansen] Jeg har :-)
Vet egentlig ikke om jeg vil høre svaret, hehe, for det kan fort bety flere akvarier enn de opprinnelige planlagte 3 i reolen....[External Image]

Hehe, er det ikke forferdelig? Grusomt? Det er alltid noe man tenker etterhvert. Man trenger alltid mer enn planlagt... lider av det selv her jeg sitter

Jeg tror egentlig at når man først har hatt litersyke èn gang, for å si det på den måten, vil det alltid sitte igjen litt spor Man får visst ikke "kurert" det.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap