Hvorfor ikke ha en bildetråd med sneglebilder? (side 89)

Det er helt nytt, startsett på dyrebutikken. Skal se på det i morgen.
ja heidi,gled deg da når du går på butikken og ser prisene på fisk og koraller .en nemo

fisk på 5 cm får du vel for en 1000lapp tenker jeg i byen ivertfall.saltvann er fint men dyrt.
Lars jeg tenkte jeg skulle benytte meg av dine fiskeferdigheter. .....ja vet det er dyrt men, what ever, man lever bare en gang...
Er mange typer nemo.
Men en standard vanelig nemo som på filmen koster ikke allverdens.
199-300kr på min lokale saltvannssjappe.

Koraller koster som regel fra 500 og oppover
Noen veldig små får man ofte for 2-300kr
Det blir vel sneglene som blir fokuset i karet tenker jeg. Han hadde masse saltvannssnegler på lista si , men spurte ikke om pris da. Så vi får se hva det blir til.

I går så jeg forresten en blånese føde en liten tasse. Det kom endel skum ut fra en eller annen plass, og ut derfra kom det krypende ut en liten blånese. Den hadde det travelt og var oppe på glasset på en to tre.
Fant en yngel på mesten 1 cm i dag også, da ble jeg forfjamset. Vokst så fort og kanskje jeg får de til å vokse opp. hurrayyy.
Geiren
Er mange typer nemo. Men en standard vanelig nemo som på filmen koster ikke allverdens. 199-300kr på min lokale saltvannssjappe. Koraller koster som regel fra 500 og oppover Noen veldig små får man ofte for 2-300kr

ja man får det sikkert biligere,men ikke i trondheim der jeg var.nevner ikke navn
Karet er kjøpt, 58 liter med alt av utstyr 1500 kr. Har bestilt stein for 1000 kr og sand. Så jeg får vel finne meg en tråd og skrive om det. Blir ikke rett å bruke bildetråden til det.
Ja, nå må du lage saltvannstråd Heidi! Gratulerer
1. Et av mine spøkelser....
2 og 3. To av mine flotte Sakurareker.Oppdaget at en av de er gravide, så det er håp om forøkelse..
Inaktiv bruker
Endelig har jeg klart og få et bilde av speedy. :P Han er en hårete liten rakker.
Jeg skjønner ikke hva lille Speedy kan være for noe? Den har alt for lange følehorn til å være en Piano. Så utrolig søt liten fyr. han er en liten maskot han. Så søt at det er ikke mulig...
Noen suller i nydelige farger...I går så jeg fødsel, en gul sulle fødte bare en tom eggsekk...skjennner ikke hva som går av mine suller for tiden. De oransje og gule vil ikke yngle i det hele tatt. Håper bare det er en naturlig hvileperiode.
Inaktiv bruker
Heidi Ingdal
Jeg skjønner ikke hva lille Speedy kan være for noe? Den har alt for lange følehorn til å være en Piano. Så utrolig søt liten fyr. han er en liten maskot han. Så søt at det er ikke mulig...
ja, han er et mysterium.
Hvor mange farger får man på hus og kropp på sullene Heidi?
Her er bilder av noen av mine nye snegler. Noen nydelige blå, og noen søte suller.

1 og 2 blå epler
3, en liten sulle med skall med ulike farger[External Image][External Image][External Image]
Og så noen suller

en sulle som klatrer over en annen sulle som ligger i veien. snegler går jo som kjent ikke rundt hehe.

en liten og en stor sulle på vandring
[External Image]
[External Image]
Sessan så fine de er. Men sjekk verdiene på vannet ditt., Ser eplene bærer litt preg av feil verdier. Stemmer det?
Sullene kan få mange farger på både skall og kropp. De fleste skallene er sorte og det er forskjellige mønster på hver enkelt sort. Det kan du prøve å legge merke til. Noen har grønnaktige og rødbrune osv. Kroppene kan være knall oransje, sorte med gyldne/blå flekker, sort med hvite/gule prikker, gule og masse nyanser innenfor den gule sorten. Så har du sort med store gule flekker som jeg kaller Anton sneglen. Så har de oransje en type som kalles gordontal og den er det litt sort i. Så det finns mange varianter og det tror jeg kommer av at de kan krysses. Jeg har fått noen som er sorte med gule prikker og de er så flotte og de ser nesten lys grønne ut. Det er veldig skarp gulfarge på de og jeg bare digger de for øyeblikket. Fikk 10 stykker i dag som nå ligger til iglekrig og har kommet ut 12 stk store stygge igler. Fikk også 10 gule og de har fått samme behandling , men der har det ikke kommet ut noe. Så håper det ikke gjør det heller.
Jobber med vannverdiene, og de er bedre nå. har kjøpt et rekemineralpulver som jeg skal bruke, og gh/th+ pulver.
sessan
Jobber med vannverdiene, og de er bedre nå. har kjøpt et rekemineralpulver som jeg skal bruke, og gh/th+ pulver.

Det høres kjempeflott ut.
1. Mine favoritter for tiden, Blånesene. Har vel 5-6 yngel her og der og de ser ut som små snurrebasser.
2. Denne er vel ca 0,5 cm nå og er vel den største jeg har sett hittill. Så søt vettu...
3. Her er svart malaysisk sandsnegle. Den er virkelig flott. Har man lys sand vil denne utmerke seg veldig og får man for mange, så vil jeg tro det ikke er særlig pent.
Tilfeldig bekjentskap
© LOFFA
Reklame for plussmedlemskap